توییتر لوگوی پرنده آبی را با X جایگزین کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا پرنده آبی محبوب رسما خداحافظی می کند؟

از امروز صبح، “پرنده” از بین رفته است. شما حرف “X” را در جای خود خواهید دید. این تغییر پس از آن اتفاق افتاد که ایلان ماسک اواخر شنبه شب تغییر را اعلام کرد. ماسک تعدادی «توئیت» در مورد تغییر برند و حتی یک ویدیوی متحرک که شامل لوگوی «X» بود به اشتراک گذاشت.

این میلیاردر همچنین توییت کرد که x.com شما را مستقیماً به Twitter.com هدایت می کند. ماسک در توییت خود همچنین اشاره کرد که “X” یک لوگوی “موقت” است، به این معنی که بعداً می‌توانیم برند دیگری را ببینیم.

در همین حال، یکشنبه شب، ایلان عکس شخصی خود را به لوگوی جدید تغییر داد. صفحه رسمی توییتر نیز عکس حساب کاربری خود را با حرف X تغییر داده است.

اینکه ایلان ماسک چقدر حرف X را می‌پسندد، بر کسی پوشیده نیست. این حرف متمایز به عنوان نماد شرکت فضایی او، SpaceX است. او همچنین کسب و کار هوش مصنوعی X.ai را تأسیس کرد. ماسک حتی مالک دامنه X.com است که قبلاً یک ارائه دهنده خدمات مالی آنلاین بود که اکنون به نام PayPal شناخته می شود.

آیا در اینجا روندی می بینیم؟

اکنون “توئیت ها” چه نام خواهند داشت؟ ماسک پاسخی را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت و گفت که پست‌های خود را “X” بنامید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه کپی یا اشتراک گذاری نمایه توییتر و پیوند توییت با استفاده از هر دستگاهی

علاوه بر ایلان، لیندا یاکارینو مجموعه‌ای از «X» یا «توئیت‌ها» را منتشر کرد که بیان می‌کرد X ویژگی‌های جدیدی «در محورهای صوتی، تصویری، پیام‌رسانی، پرداخت‌ها/بانکداری» خواهد داشت. در نتیجه، او معتقد است X “یک بازار جهانی برای ایده‌ها، کالاها، خدمات و فرصت‌ها ایجاد خواهد کرد”.

با این حال، ماسک از زمانی که این شبکه اجتماعی را در اوایل سال جاری به دست گرفت، به تغییر نام تجاری اشاره کرده است. ایلان می خواهد توییتر «برنامه همه چیز» باشد.

بنابراین، ما متعجبیم که طرفداران سرسخت توییتر چگونه به این تغییر نام تجاری واکنش نشان خواهند داد. آیا آنها به منتقل خواهند شد؟ آیا آنها به طور کلی توییتر را ترک خواهند کرد؟

مطمئناً از دست دادن پرنده آبی نمادین ممکن است برای ایلان ضرر ایجاد کند، اما آیا ویژگی‌های جدید راه کاملا جدیدی از رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کند؟

ما هیجان زده هستیم که X را ببینیم و آینده این پلتفرم اجتماعی چگونه خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه دانلود و نصب Netflix در مک بوک

در اینجا با همه چیزهایی که توییتر (یا باید X را بگوییم؟ ?) دنبال کنید!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MDKVsO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *