چرا خودروسازان برای استفاده از پلاگین NACS تسلا عجله دارند و چه معنایی برای رانندگان دارد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چرا خودروسازان برای استفاده از پلاگین NACS تسلا عجله دارند و چه معنایی برای رانندگان دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

چگونه بازار خودروهای الکتریکی آمریکای شمالی بالاخره در مورد پورت شارژ تصمیم گرفت؟

به تدریج، سپس ناگهان، به تعبیر ارنست همینگوی.

جنگ هنوز تمام نشده است، اما با اعلام Electrify America در این هفته مبنی بر اضافه کردن دوشاخه های استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) تسلا، نزدیک است. تصمیم Electrify America اهمیت ویژه ای دارد زیرا هم بزرگترین شبکه شارژ سریع غیر تسلا است و هم به دلیل اینکه متعلق به فولکس واگن است.

تغییر در حرکت به ویژه سریع بود. در اواخر سال 2021، زمانی که دولت دستور داد تا شارژرهای خودروهای الکتریکی مجهز به CCS برای دریافت پول فدرال شوند، به نظر می‌رسید که NACS تسلا با زمان قرض‌شده زندگی می‌کند. این خودروساز در حال حاضر خودروهای برقی را در اروپا با کانکتور اتحادیه اروپا می فروشد که شبیه به CCS آمریکای شمالی است، بنابراین تصور اینکه اتفاق مشابهی در ایالات متحده رخ دهد چندان جهشی نیست.

اما پس از آن تسلا مجموعه ای از معاملات را با رقبا قطع کرد. اولین آنها جان تازه ای به NACS دادند، سپس معاملات بعدی آن را به سمت تبدیل شدن به استاندارد واقعی سوق داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بارگذاری رام های بازی در اپلیکیشن شبیه ساز دلتا برای آیفون

در حدود یک ماه گذشته، فورد، جنرال موتورز، ریویان و ولوو همگی گفته‌اند که به NACS تغییر خواهند کرد. که از فولکس واگن، هیوندای، استلانتیس، پولستار، لوسید، تویوتا و نیسان باقی مانده است. (دیگران نیز وجود دارند، اما آنها کنان بزرگتر در فضای EV هستند.)

از این گروه، احتمالاً چند نفر به زودی تغییر به NACS را اعلام خواهند کرد. فولکس واگن، هیوندای و استلانتیس همگی گفته اند که در حال مذاکره با تسلا هستند. Polestar احتمالاً از ولوو پیروی خواهد کرد زیرا هر دو متعلق به جیلی هستند. Lucid کمی عجیب است زیرا بین مدیرعامل آن، پیتر راولینسون، و ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، اختلاف نظر وجود دارد. استراتژی خودروهای برقی تویوتا آنقدر عقب مانده است که انتخاب پورت های شارژ سریع به سختی مشکل ساز است. و نیسان، خوب، چه کسی در مورد نیسان می‌داند – این شرکت هنوز هم خودروهای دارای پورت‌های CHAdeMO را مدت‌ها پس از اینکه دیگران از آن‌ها صرف نظر کردند، می‌فروشد.

همچنین در این هفته، SAE International، یک سازمان استاندارد خودرو، گفت که کار را برای توسعه یک استاندارد صنعتی در اطراف NACS تسریع خواهد کرد، حرکتی که باید سایر شرکت‌هایی را که نگران اجازه دادن به یک رقیب کنترل بخش کلیدی تجربه خودروهای الکتریکی هستند، آرام کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین دماسنج گوشت برای کباب کردن و پختن

برای مالکان و ناظران خودروهای الکتریکی، موج جزر و مدی حمایت از NACS سوالاتی را ایجاد می کند. برای خودروهای الکتریکی که NACS ندارند چه اتفاقی می‌افتد؟ چه چیزی باعث تغییر می شود؟ آیا این حرکت خوبی برای مصرف کنندگان است؟ چه کسی برنده می شود؟ و شاید مهمتر از آن، چه کسی بازنده است؟

برای مالکان فعلی غیر تسلا چه معنایی دارد؟

صدها هزار خودروی الکتریکی مجهز به CCS امروز در جاده ها هستند – و احتمالاً میلیون ها خودروی دیگر قبل از اینکه خودروسازان تغییر را انجام دهند. برای آن صاحبان، این زمان‌ها می‌تواند مانند زمان‌های نامشخص باشد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xtF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *