خودروهای الکتریکی رو به عقب می روند | TechCrunch

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم خودروهای الکتریکی رو به عقب می روند | TechCrunch
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

کوچکتر و سبزتر آینده است

وقتی میفرستید یک موشک به فضا، با یک پارادوکس مواجه می شوید: حدود 90 درصد وزن موشک سوختی است که برای بلند کردن آن از زمین نیاز دارد. همانطور که موشک شتاب می گیرد، سه اتفاق می افتد: سرعت افزایش می یابد، موشک از زمین دورتر می شود (و از کشش گرانشی سیاره)، و با سوختن سوخت، وزن موشک کمتر می شود و بنابراین می تواند سریعتر شتاب بگیرد.

ما با مشکل مشابهی در دنیای خودروهای برقی مواجه هستیم، به استثنای یک استثنا. از نظر فنیباتری‌های خودرو با شارژ شدن سنگین‌تر می‌شوند، اما تفاوت آن‌قدر کم است که حتی با دقیق‌ترین مقیاس خودرو هم نمی‌توان آن را اندازه‌گیری کرد. با این حال، این مهم نیست، زیرا وقتی باتری های بیشتری را به یک خودرو اضافه می کنید، همیشه باید تمام آن باتری ها را حمل کند. این مشکلی است که با بزرگ‌تر شدن و سنگین‌تر شدن خودروها بزرگ‌تر می‌شود.

یک فولکس واگن خرگوش 1984 تنها 90 اسب بخار قدرت داشت، اما میانگین مصرف سوخت آن 34 مایل در هر گالن بود. نسخه 2009 آن خودرو تقریبا دو برابر اسب بخار قدرت و انواع مزایای فناوری داشت، اما میانگین مصرف سوخت آن 24.6 مایل در هر گالن است. مطمئناً موتورها کارآمدتر شده اند و دارای یک سری ویژگی های راحتی جدید است. همچنین ایمن تر است، اما وزن آن تقریباً 1000 پوند بیشتر است.

وزن، بیش از هر چیز دیگری، بر مصرف سوخت خودرو تأثیر می گذارد.

به نظر می رسد که باتری ها بسیار سنگین هستند. بسته باتری تسلا مدل 3 بیش از 450 کیلوگرم (1000 پوند) وزن دارد. باتری کامیون ریویان 800 کیلوگرم (1755 پوند) وزن دارد. و اگر یک هامر EV بخرید، باتری که در حال کشیدن آن هستید بیش از یک فولکس واگن رابیت 2009 با وزن 1300 کیلوگرم (2800 پوند) وزن دارد.

راه بهتری هم هست رانندگان آمریکایی آن را دوست ندارند، و کشتن جنرال موتورز از خط بولت یک جهش بزرگ در جهت اشتباه است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vvfftQ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *