رفع نیازهای پلاستیک درجه پزشکی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ALBIS ارائه خود را در Med-Tech Innovation Expo 2023 توضیح می دهد.

ALBIS خوشحال است که دوباره در نمایشگاه نوآوری Med-Tech نمایشگاه می کند. تیم متخصص بریتانیا و ایرلند ما، در پوشش مدیر توسعه کسب و کار مراقبت های بهداشتی، جو بلشاو و مهندس توسعه برنامه های کاربردی متمرکز بر مراقبت های بهداشتی، مارک تیبتز، برای صحبت در مورد نیازهای پلاستیک درجه پزشکی (MGP) شما حاضر خواهند بود.

ALBIS با MedPharmPlast اروپا، BFS IOA و VDI درگیر است و برای چندین دهه به تولیدکنندگان مراقبت های بهداشتی می پردازد. این بدان معنی است که ما واقعاً درک می کنیم که چگونه بازار تغییر کرده است و چالش هایی که مشتریان و مشتریان ما با آن روبرو هستند. هنگامی که به دنبال موادی هستید که ویژگی های فنی مناسب را با یک بسته خدمات و پشتیبانی مناسب ارائه می دهد.

همانطور که می بینیم مردم کنترل سلامت و رفاه خود را به دست می گیرند و صنعت مراقبت های بهداشتی نیز استفاده از فناوری را پذیرفته است، استفاده از ابزارهای پوشیدنی و تست های خانگی به طور باورنکردنی در حال رشد است. پلاستیک‌ها برای چنین دستگاه‌هایی ایده‌آل هستند زیرا طراحی را برای سهولت در استفاده و حفظ ایمنی بیماران در نظر می‌گیرند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر مرورگر پیش فرض در مک

مقررات تجهیزات پزشکی چندین سال است که تیم های نظارتی، توسعه و کیفیت را به هم پیوند زده است. با این حال، با نزدیک شدن به تاریخ ارسال نهایی فایل‌های فنی، می‌توان توجه را به محصولات جدید و دستگاه‌های نسل بعدی معطوف کرد، حتی با تمدید به زمان‌های اعتبارسنجی گواهی فعلی.

NHS به ایجاد نیاز به ایجاد پایداری در مراقبت های بهداشتی در اینجا در بریتانیا کمک کرده است. با توجه به سهم صنعت در سطح مشابهی از انتشار گازهای گلخانه‌ای در بزرگترین کشورهای صنعتی، زمان آن است که به دنبال کاهش راه‌حل‌های دستگاه‌های فعلی و آوردن پایداری در طراحی محصول جدید باشیم.

ALBIS دارای طیف وسیعی از راه حل های پلاستیکی از تولید کنندگان پیشرو Alphagary، BASF، Covestro، INEOS Styrolution، LyondellBasell، MOCOM، SK Chemicals و Solvay است. داشتن این شرکا طیف وسیعی از MGP ها را برای دستگاه های پزشکی، بسته بندی دارویی و کاربردهای تشخیصی به ما می دهد. ما می‌توانیم راه‌حل مناسبی را برای پروژه شما پیدا کنیم، چه تمرکز شما روی زیبایی‌شناسی، خواص مکانیکی، مقاومت شیمیایی یا پلیمری پایدارتر برای پروژه شما باشد. ما اینجا هستیم تا در مورد نیازهای شما صحبت کنیم و توصیه های بی طرفانه ای در مورد اینکه کدام مواد می تواند برای شما مفید باشد ارائه دهیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توماس دومکی از GitHub در مورد Disrupt SaaS Stage با منبع باز، هوش مصنوعی و موارد دیگر صحبت می کند.

در 8هفتم ژوئن جو بلشاو در مورد چالش های انتخاب مواد، به این فرآیند از دیدگاه های مختلف در توسعه طراحی و فرآیند خرید نگاه می کند.

بنابراین، چه به دنبال ایجاد تغییراتی در دستگاه‌های فعلی برای رسیدن به اهداف پایداری خود باشید، چه مشکلاتی برای حل کردن برای برآورده کردن الزامات MDR / IVDR داشته باشید یا یک پروژه کاملاً جدید داشته باشید، ALBIS در نمایشگاه نوآوری Med-Tech به نمایش گذاشته خواهد شد. پایه A38. ثبت نام رایگان در www.med-techexpo.com

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/sNissO
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *