راه حل برق خانگی BLUETTI EP900 & B500: 7 نکته که باید بدانید

زمان مطالعه: 5 دقیقه


با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

ارتقاء یافت: این یک پست حمایت شده است که تیم های BLUETTI و Guiding Tech Editorial روی آن کار کردند.

در طول سال‌ها، BLUETTI جایگاه قابل توجهی در بازار نیروگاه‌های خورشیدی و نیروگاه‌های قابل حمل ایجاد کرده است. و اکنون، این شرکت با EP900 و B500 ESS (سیستم ذخیره انرژی) جدید آماده است. مانند همتایان خود، EP900 نیز یک سیستم باتری خانگی ماژولار و جمع و جور است و چندین ویژگی را به همراه دارد.

راه حل برق خانگی بلوتی EP900 و B500 1

EP900 به اندازه کافی قدرتمند است تا لوازم خانگی شما را راه اندازی کند و می تواند به عنوان یک سیستم پشتیبان موثر برای خانه شما، به ویژه در هنگام قطع برق و طوفان های زمستانی، دو برابر شود.

1. قدرتمند

همانطور که قبلا ذکر شد، BLUETTI EP900 یک راه حل قدرتمند با عضله زیاد است. اگر با اعداد صحبت کنیم، خروجی پیوسته 9 کیلووات است و می تواند تا 39 کیلووات ساعت برسد. طبیعتاً این یک پله بالاتر از نیروگاه های معمولی است و می تواند لوازم خانگی سنگین شما را در مواقع ضروری راه اندازی کند.

Bluetti EP900 & B500 Home Power Solution 2

این گزینه گزینه های ولتاژ 120 ولت یا 240 ولت را به شما می دهد. این برای استفاده از طیف وسیعی از ابزارها و تجهیزات برقی بر اساس ترجیح شما مفید است.

2. طراحی مدولار

مانند بسیاری از دیگر نیروگاه ها و ژنراتورهای قابل حمل BLUETTI، BLUETTI EP900 نیز دارای طراحی مدولار است. می‌توانید با اتصال بسته‌های باتری مدولار، برق را افزایش دهید.

در مورد EP900، بسته های باتری انبساطی B500 را می پذیرد. ظرفیت هر بسته باتری 9.9 کیلووات ساعت است. بنابراین، شما می توانید تا 4 بسته باتری را وصل کنید و مجموع ظرفیت انرژی را به 39.6 کیلووات ساعت افزایش دهید. بهترین بخش این است که طراحی فشرده است. حتی اگر بسته‌های باتری اضافی را وصل کنید، راه‌اندازی کلی ردپای فشرده دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تنظیم کنترل‌های والدین در مک
Bluetti EP900 & B500 Home Power Solution 3

با چنین تنظیماتی، می توانید خانه خود را برای هفته ها برق رسانی کنید. همچنین، خروجی موج سینوسی خالص به این معنی است که این نیروگاه به طور یکپارچه در موسسات تجاری و مسکونی قرار می گیرد.

3. مخزن انرژی خورشیدی

یکی دیگر از ویژگی های جالب BLUETTI EP900 و B500 این است که به عنوان یک مخزن انرژی خورشیدی نیز عمل می کنند. با سیستم های قدیمی و جدید انرژی خورشیدی سازگار است. برخلاف اکثر ابزارهای مبتنی بر خورشید، در اینجا انرژی پس از غروب خورشید از بین نمی رود. واحدهای باتری انبساطی B500 می توانند انرژی اضافی را ذخیره کنند و دسترسی به این نوع انرژی پایدار را برای شما آسان می کند.

همچنین، تغییر به انرژی خورشیدی به کاهش قبوض آب و برق تبدیل می شود. آیا می دانستید که BLUETTI EP900 دارای گواهینامه فروش برق به شبکه نیز می باشد؟

4. قدرت پشتیبان اضطراری

BLUETTI EP900 همه کاره است و به طور موثر به عنوان یک راه حل پشتیبان اضطراری، به ویژه در طوفان های زمستانی، نوسانات ولتاژ، یا قطع ناگهانی برق، دو برابر می شود. در شبکه برق خانه شما ادغام می شود تا برق یکپارچه را ارائه دهد.

در عین حال، یکپارچه‌سازی پنل‌های خورشیدی به این معنی است که شما یک انرژی ثانویه دریافت می‌کنید که بدون استفاده از لوازم خانگی خود نگران بیکار نشستن نباشید.

5. بدنه مقاوم در برابر آب و هوا

جالب اینجاست که BLUETTI EP900 ضد آب است و می تواند در داخل و خارج از خانه زنده بماند. این به شما فضای چروکیدگی زیادی می دهد تا آن را در محل دلخواه خود نصب کنید. دارای استاندارد IP65 است که آن را در برابر گرد و غبار و آب مقاوم می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تنظیم زنگ ساعت اپل واچ

یک کیس محافظ به ترکیب اضافه کنید و می توانید انتظار داشته باشید که این نیروگاه قدرت اعلام شده خود را بدون توجه به دما یا شرایط آب و هوایی ارائه دهد.

در عین حال، این سیستم ذخیره انرژی به شکلی مستحکم ساخته شده است و می تواند سهم خود را از فرسودگی روزمره تحمل کند.

6. مزیت سلول های باتری LiFePO4

یکی دیگر از ویژگی های جالب نیروگاه EP900 استفاده از سلول های باتری LiFePO4 است. سلول های باتری LiFePO4 یا لیتیوم یون فسفات به دلیل چرخه عمر طولانی تر و عمر طولانی تری نسبت به باتری های لیتیومی معمولی شناخته شده اند. آنها دارای راندمان بالایی هستند و می توانند آب و هوای گرم و سرد را تحمل کنند.

اگر اعداد و ارقام صحبت کنیم، سلول های باتری LiFePO4 می توانند بیش از 3500 چرخه شارژ و دشارژ را اجرا کنند و شما می توانید تا 90 درصد از ظرفیت باتری را استفاده کنید. علاوه بر این، میزان تخلیه بسیار کم است، در حدود 2٪ در ماه.

سلول های باتری LiFePO4 EP900 دارای 10 سال گارانتی هستند.

7. کنترل برنامه

در نهایت، BLUETTI EP900 با پشتیبانی از برنامه نیز عرضه می شود. با آن می توانید به راحتی نیروگاه و موارد دیگر را کنترل و نظارت کنید.

راه حل برق خانگی بلوتی EP900 و B500 5

به عنوان مثال، می‌توانید مصرف انرژی را مدیریت کنید، وضعیت شارژ را نظارت کنید و حالت‌ها را با کلیک‌های ساده تنظیم کنید.

برنامه رسمی BLUETTI در فروشگاه App و Google Play Store در دسترس است.

به انرژی هیبریدی سلام کنید

BLUETTI EP900 در اواسط ماه مه وارد بازار ایالات متحده خواهد شد. از طریق لینک زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد سیستم باتری EP900 و B500 داشته باشید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gHserq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *