سازندگان Camera+ Photon را منتشر کردند، یک برنامه جدید ثبت تصویر برای حرفه ای ها

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سازندگان Camera+ Photon را منتشر کردند، یک برنامه جدید ثبت تصویر برای حرفه ای ها
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توسعه دهندگان برنامه محبوب Camera+، LateNiteSoft، یک برنامه جدید iOS به نام Photon را راه اندازی کرده اند. این برنامه جدید بر روی عکسبرداری حرفه ای متمرکز شده است. توسعه دهندگان از رابط کاربری ساده و پشتیبانی چند فرمتی برنامه برای جذب کاربران استفاده می کنند.

این برنامه به شما امکان می دهد از همان ابتدا در حالت خودکار عکس بگیرید، اما همچنین دسترسی آسانی به کنترل های تنظیم فوکوس، سرعت شاتر، ISO (حساسیت سنسور به نور) و تعادل رنگ سفید (روشی برای تنظیم میزان “گرم” یا “خنک” تصویر شما دارد).

کاربران می‌توانند در حالت خودکار به صورت رایگان دانلود کرده و عکس بگیرند، اما برای استفاده از ویژگی‌های حرفه‌ای باید اشتراکی بپردازند – 3.99 دلار در ماه یا 19.99 دلار در سال. این شرکت همچنین اشتراک مادام العمر را با قیمت 39.99 دلار برای مدت محدود ارائه می دهد. در حال حاضر، سازندگان این یکیشن یک دوره آزمایشی هفت روزه را نیز برای این اپلیکیشن ارائه می کنند.

اعتبار تصویر: اپلیکیشن فوتون

از رابط اصلی، می‌توانید به سرعت به دکمه‌هایی برای تغییر فرمت تصویر، وضوح عکس، کنترل فلاش و جابه‌جایی بین لنزهایی مانند واید، فوق‌واید، تله‌فوتو و سلفی دسترسی داشته باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رفع مشکل باز نشدن یا کار نکردن پیوندها در برنامه توییتر

در بالای منظره یاب، یک کنترل فلاش در سمت چپ با حالت هایی مانند خودکار، روشن، خاموش و مشعل وجود دارد. در سمت راست بالا، کاربران می‌توانند یک هیستوگرام را ببینند – نموداری که رنگ‌های مختلف نور را در عکس نشان می‌دهد.

به‌طور پیش‌فرض، یک شبکه ۳×۳ را نیز ارائه می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند با استفاده از «قاعده یک سوم» از یک شی عکس بگیرید. برای افراد ناآشنا، قانون اغلب در مورد قرار دادن سوژه به گونه ای است که دو سوم دیگر کادر باز باشد.

تمام کنترل‌های دستی – فوکوس، سرعت شاتر، ISO و تعادل رنگ سفید – کابین با استفاده از نوار لغزنده برای تنظیم اندازه‌ها تغییر داده می‌شوند. صفحه نمایش همچنین مقادیر عددی مواردی مانند تعادل رنگ سفید را بر حسب درجه کلوین و درصد حداکثر فاصله فوکوس ارائه شده توسط دوربین را نشان می دهد.

اعتبار تصویر: اپلیکیشن فوتون

این برنامه از فرمت های JPEG، HEIF، True RAW و ProRAW پشتیبانی می کند و کاربران می توانند ترکیبی از JPEG/HEIF را با RAW ذخیره کنند. کاربران همچنین می‌توانند به راحتی تمام عکس‌هایی را که در یک جلسه گرفته‌اند، بدون خروج از برنامه ببینند و عکس‌هایی را که نمی‌خواهند کنار بگذارند.

اعتبار تصویر: اپلیکیشن فوتون

LateNiteSoft، شرکتی که این برنامه را منتشر می کند، همچنین یک کتابچه راهنمای دقیق برای Photon آماده کرده است تا هر کسی – حتی مبتدیان عکس – بتوانند در مورد استفاده از کنترل های دستی برای عکس گرفتن بیشتر بیاموزند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آمازون با Bedrock وارد مسابقه هوش مصنوعی مولد می شود

این برنامه مستقیماً با شرکت‌هایی مانند برنامه محبوب Halide رقابت خواهد کرد که اشتراک نسبتاً ارزان‌تری را با 2.99 دلار در ماه و 11.99 دلار در سال ارائه می‌کند.

با این حال، نوئل روزنتال، مدیر محصول در این شرکت، معتقد است که منحنی یادگیری برای این برنامه تند است. با Photon، استارت آپ می خواهد یادگیری عکاسی حرفه ای را آسان تر کند.

“Photon محصول بیش از 10 سال تجربه ما در تجارت عکاسی است، بدون تمام چمدان. با توجه به بازخوردهایی که دریافت کرده‌ایم و تأثیرات همه انتخاب‌هایمان در گذشته، وقت گذاشتیم تا همه جنبه‌های تجربه تیراندازی را بازنگری کنیم. آنچه ما تولید کرده‌ایم، از نظر ما، به سادگی بهترین، شهودی‌ترین، در دسترس‌ترین، اما قدرتمندترین راه برای عکس‌برداری در آیفون است.»

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PAFkeE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *