سری UGREEN NASync: 6 چیز برتر که باید بدانید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6سری UGREEN NASync: 6 چیز برتر که باید بدانید می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

NAS یا Network Attached Storage وسیله ای است که باید در اکثر خانه ها و سازمان ها وجود داشته باشد. نه تنها می توانید داده ها و فایل ها را آپلود کنید، بلکه دیگران نیز می توانند به صورت بلادرنگ و حتی از راه دور به فایل ها دسترسی پیدا کرده و ویرایش کنند. Ugreen – شرکت سازنده شارژرها، هاب ها و داک های و تلفن – در CES 2024 از ذخیره سازی متصل به شبکه Ugreen NASync رونمایی کرد.

 

NASync Series 0

دستگاه‌های NASync از پردازنده‌های پشتیبانی می‌کنند و در مقایسه با درایوهای ابری از تدابیر امنیتی بالاتری برخوردارند. به این ترتیب، آنها از نشت داده ها و ردیابی از طریق ذخیره سازی و رمزگذاری محلی جلوگیری می کنند.

نیازی به گفتن نیست که سری دستگاه های NASsync برای طیف متنوعی از کاربران در دسترس هستند. کاربرانی که به تازگی سفر را شروع کرده اند می توانند NAS 2-Bay یا 4-Bay را دریافت کنند، در حالی که کاربران قدرتمند می توانند دستگاه های 6-Bay یا 8-Bay را انتخاب کنند. یا اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از NAS خود ببرید، دستگاه All-Flash همان چیزی است که باید دریافت کنید.

بنابراین، چه چیزی دستگاه‌های ذخیره‌سازی متصل به شبکه Ugreen NASync را خاص می‌کند؟ خوب، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد آنها بدانید. بیا شروع کنیم.

1. پشتیبانی شده توسط پردازنده های هسته اینتل

دستگاه‌های سری UGREEN NASync از پردازنده‌های نسل دوازدهم Intel Core پشتیبانی می‌کنند. 6 هسته و 12 رشته درون پردازنده ها پردازش کارآمد و چندوظیفه ای بدون درز را تسهیل می کنند. طبیعتاً، این ویژگی‌ها به راحتی کار روزانه مانند دسترسی به فایل‌ها و پخش رسانه‌ها می‌افزایند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین شارژر USB چند پورت خودرو برای سال 2023
تراشه اینتلتراشه اینتل

به علاوه، این پردازنده عصر جدید انجام چند کار را نیز تسهیل می کند.

2. دو پورت شبکه 10GbE و پورت Thunderbolt

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این دستگاه های NASync گزینه های اتصال آنها است. این دستگاه ها دارای دو پورت تاندربولت 4 و دو درگاه اترنت 10 گیگابایتی هستند. پورت‌های Thunderbolt 4 می‌توانند تا 40 گیگابیت بر ثانیه بروند که به معنای زمان کمتری برای دسترسی به داده‌ها است. در عین حال، می‌توانید دستگاه‌های ذخیره‌سازی را با درگاه‌های Thunderbolt متصل کنید تا از این درگاه‌های اتصال حداکثر استفاده را ببرید.

دو پورت شبکه 10 گیگا بایتی پورت تاندربولتدو پورت شبکه 10 گیگا بایتی پورت تاندربولت

ثانیا، پورت های اترنت 10 گیگابایتی امکان دانلود سریع را فراهم می کنند. اگر با اعداد صحبت کنیم، این پورت های شبکه دوگانه می توانند سرعت تئوری 2500 مگابایت بر ثانیه را برای شما به ارمغان بیاورند. علاوه بر این قطعات، شما همچنین سهم خود را از یک اسلات SD، درگاه‌های USB-A و پورت‌های Type-C با دستگاه‌های NAS دریافت می‌کنید.

این همش نیست. برخی از این دستگاه ها به خروجی HDMI 8K مجهز هستند که به این معنی است که می توانید فیلم ها و رسانه های مورد علاقه خود را با شکوه تماشا کنید.

دستگاه های Ugreen DXP6800 Pro، DXP8800 Plus و DXP480T Plus به مشخصات فوق مجهز هستند.

3. حافظه قابل ارتقا

دستگاه های NASync NAS همچنین دارای حافظه 8 گیگابایتی DDR5 قابل ارتقا هستند و می توانید تا 32 گیگابایت حافظه را افزایش دهید. حافظه DDR5 به عملکرد سریع و چند کار تبدیل می شود. اگر باید بدانید، حافظه DDR5 نسبت به همتای قدیمی خود پیشرفت های زیادی ارائه می دهد.

در عین حال دسترسی به درایوها نیز آسان است. آنها با یک دکمه فشاری در پایین ارائه می شوند. تنها چیزی که نیاز دارد یک فشار/کشش ساده برای نصب و حذف است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  41+ بهترین ایده هدیه سایبر دوشنبه: AirPods، Keurig، روبات‌های جاروبرقی، سرخ کن‌های هوا و موارد دیگر

4. دسترسی به دستگاه های بیشتر

نیازی به گفتن نیست، پورت های اتصال و گزینه های دسترسی از راه دور به این معنی است که شما می توانید با چندین دستگاه به NAS دسترسی داشته باشید. بنابراین، چه دسترسی به فایل‌های کاری خود در طول ساعات کاری باشد و چه دسترسی به فایل‌های رسانه‌ای برای پخش جریانی در عصر، می‌توانید همه آنها را (و بیشتر) انجام دهید.

DXP2800DXP2800

گزینه های اتصال بیشتر توسط پردازنده های قدرتمند اینتل و حافظه DDR5 پشتیبانی می شوند که به دسترسی سریع و کارآمد توسط چندین سیستم تبدیل می شود.

5. برنامه همراه دستی

دستگاه های NASync نیز توسط یک برنامه همراه مفید پشتیبانی می شوند. از برنامه‌هایی که به شما امکان می‌دهند عکس‌ها و ویدیوهایتان را مدیریت کنید تا اسناد، یادداشت‌ها و فایل‌هایتان، برنامه‌های زیادی وجود دارد.

All Inclusive AppDXP4800 PlusAll Inclusive AppDXP4800 Plus

همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه های Network Access System دارای یک دستیار یکپارچه برای جستجو و طبقه بندی کارآمد فایل ها و اسناد هستند.

6. ایمن و ایمن

آخرین اما نه کم اهمیت، دستگاه های Ugreen NASync NAS ایمن و ایمن هستند. این سیستم گزینه ای برای ذخیره سازی محلی امن داده ها را دارد. در عین حال، اطلاعات حساس رمزگذاری می شود و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می کند.

شایان ذکر است که این سیستم ها با احراز هویت چند عاملی و یک مدیر امنیتی داخلی نیز عرضه می شوند.

اینجا به جستجوی هوشمند و فضای ذخیره‌سازی می‌رسد

بنابراین، اینها برخی از بهترین چیزهایی است که باید در مورد دستگاه های Ugreen NASync بدانید. ناگفته نماند که این دستگاه ها به شما این امکان را می دهند که به راحتی حجم زیادی از داده ها را چه در دفتر و چه در خانه ذخیره و مدیریت کنید.

سری Ugreen NASync در اواسط مارس در Kickstarter.com راه اندازی می شود.

امیدواریم از این مقاله سری UGREEN NASync: 6 چیز برتر که باید بدانید مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UqNMzB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *