طراحان از شین به دلیل ریپوف های هوش مصنوعی کارشان شکایت کردند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم طراحان از شین به دلیل ریپوف های کارشان شکایت کردند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

گروهی از طراحان از شین، شرکت فست مد چینی به ارزش 66 میلیارد دلار به دلیل ادعای سرقت آثار هنرمندان مستقل «مکرر و بارها، به عنوان بخشی از یک الگوی طولانی و مستمر دزدی، شکایت کردند».

طراحان – کریستا پری، لاریسا مارتینز و جی بارون – در دادخواست خود ادعا می‌کنند که «الگوریتم طراحی» شین نمی‌تواند بدون تولید انواع کپی‌های دقیقی که می‌تواند به حرفه یک طراح مستقل آسیب زیادی وارد کند، کار کند، به خصوص به این دلیل که هوش مصنوعی شین به اندازه کافی است. برای سوء استفاده از قطعات با بیشترین پتانسیل تجاری.”

این دعوا مملو از مقایسه های جانبی مانند این است:

اعتبار تصویر: طرح دعوی در دادگاه (در یک پنجره جدید باز می شود)

این شکایت ادعا می‌کند که شیوه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی Shein، قانون سازمان‌های تحت نفوذ و فاسد راکت‌کننده (RICO) را نقض می‌کند. این قانون در سال 1970 تصویب شد و برای اولین بار علیه مافیای آمریکایی استفاده شد.

به دنبال محاکمه هیئت منصفه، طراحان در کت و شلوار خود می گویند که “تخلفات غول مد سریع نه توسط یک نهاد واحد، بلکه توسط یک انجمن واقعی از موجودیت ها انجام شده است.” آن‌ها ادعا می‌کنند که RICO به این پرونده مرتبط است، زیرا برای رسیدگی به رفتار نادرست چرخ‌دنده‌های فردی مقصر در یک شرکت بزرگتر ایجاد شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع زنگ نخوردن ساعت اپل برای تماس های ورودی

شین برای اظهار نظر، پاسخی برای TechCrunch ارسال کرد و توضیح داد که این شرکت چنین ادعاهایی را جدی می‌گیرد. این شرکت افزود که “به شدت از خود دفاع خواهد کرد”.

شین یکی از سریع‌ترین خرده‌فروش‌های آنلاین روی کره زمین است و این شرکت با ادعاهایی که معمولاً هنرمندان، کارگران و محیط‌زیست را سرکوب می‌کند غریبه نیست. این شرکت قبلاً با نقض قوانین کار محلی مقابله کرده است.

با این حال، در میان این گزارش‌های وحشیانه، شین تلاش کرده است تا خود را به عنوان یک شرکت محیط‌زیست و آگاه اجتماعی به بازار عرضه کند. همچنین در کمپین اخیر برخی از اینفلوئنسرها را جذب کرد که به سرعت نتیجه معکوس داد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VCSLvV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *