علاقه‌مند به جیلبریک از واحد بازی دستی ASUS ROG Ally برای فرار از زندان دستگاه checkm8 استفاده می‌کند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ما به دیدن چیزهای جالب در جامعه جیلبریک عادت کرده ایم. به همین دلیل است که شاید تعجب آور نباشد که شخصی از سیستم دستی ASUS ROG Ally خود برای جیلبریک کردن دستگاه حساس به checkm8 خود استفاده کرده است.

علاقه‌مند به جیلبریک آیفون X را با ASUS ROG Ally جیلبریک می‌کند.

اواخر عصر جمعه توسط کاربر Reddit به اشتراک گذاشته شد /u/TECKBATترس با استفاده از جیلبریک palera1n و X با سیستم عامل iOS 16.4 به دست آمد.

اگرچه در نگاه اول مبهم به نظر می رسد، اما شایان ذکر است که ASUS ROG Ally نسخه کاملی از سیستم عامل دسکتاپ Windows 11 Home را اجرا می کند.

تصویری که به اشتراک گذاشته شده این را نشان می دهد /u/TECKBAT از openra1n استفاده می‌کرد، یک فورک غیر رسمی از جیلبریک palera1n که امکان جیلبریک کردن را در رایانه‌های شخصی بدون نیاز به استفاده از بوتر palen1x می‌دهد.

ASUS ROG Ally، علیرغم اینکه یک دستی است، در بخش مشخصات نیز کم کاری نیست. قیمت 700 دلاری به شما یک پردازنده معمولی AMD Ryzen Z1 Extreme، یک تراشه هشت هسته ای 4 نانومتری که قادر است تا 5.1 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه و گرافیک AMD Radeon را تقویت کند، به شما می دهد. گفتنی است، این قابلیت بیش از آن است که آیفون را جیلبریک کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین تبلت ارزان قیمت زیر 200 پوند در بریتانیا

در حالی که همه افراد یک ASUS ROG Ally را ندارند که هر روز روی میز خود بنشینند، اما شایان ذکر است که این یک دستگاه قابل حمل است. یکی از مشکلات جیلبریک‌های نیمه متصل، نیاز به اتصال به رایانه در هر بار راه‌اندازی مجدد دستگاه جیلبریک است، بنابراین همراه داشتن ابزار بوت کردن می‌تواند بسیار راحت باشد.

آیا از دیدن اینکه کسی این شاهکار را مدیریت کرده است تحت تأثیر قرار گرفته اید؟ در بخش نظرات پایین زیر بحث کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TSyCbg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *