این هفته در زمینه رباتیک: استارت آپ های چینی موفق به جمع آوری سرمایه شدند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم این هفته در زمینه رباتیک: استارت آپ های چینی موفق به جمع آوری سرمایه شدند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

قبل از اینکه به بزرگترین اخبار این هفته در فضای رباتیک بپردازیم، اعلامیه ای از خودمان وجود دارد که باید برجسته شود.

ما در اولین مرحله سخت‌افزار خود در TechCrunch Disrupt 2023 میزبان تعدادی از کارشناسان صنعت رباتیک خواهیم بود. این مرحله در روز سوم Disrupt در 21 سپتامبر آغاز می‌شود و سخنرانانی از Alphabet’s Intrinsic، Open Robotics، Agility Robotics و Farm-ng را ارائه می‌کند، و هنوز رونمایی‌های بیشتری در راه است.

برایان هیتر، متخصص رباتیک مقیم، رهبری مرحله سخت‌افزار را بر عهده دارد، و شما می‌توانید با عضویت در خبرنامه Actuator همین‌جا، به‌روزرسانی‌های آینده و پوشش مداوم او از فضا را دنبال کنید.

با این خود تبلیغی که در راه نیست، بیایید وارد آن شویم.

شرکت ربات های آشپزی Botinkit 13 میلیون دلار جمع آوری کرده است

رستوران‌های زنجیره‌ای برای ثبات و کارایی ارزش قائل هستند، دو موردی که به خوبی به اتوماسیون کمک می‌کنند. استارت‌آپ بوتینکیت مستقر در شنژن، ربات‌های آشپزی خود را فراتر از مرزهای چین به ژاپن و ایالات متحده آورده است و اکنون از ۱۳ میلیون دلاری که در سری A جمع‌آوری کرده است، برای آوردن سازندگان آشپزی خود به اروپا و خاورمیانه استفاده خواهد کرد.

فراتر از کاهش اتلاف مواد اولیه و مصرف انرژی در طول فرآیند پخت، Botinkit مزیت دیگری برای روبات های خود می بیند.

«آشپزی قبلاً توسط زمان و مرزهای جغرافیایی محدود می شد. با این حال، با دیجیتالی شدن آشپزی، طیف وسیعی از امکانات جدید از جمله پخت و پز از راه دور به وجود می آید. فرض کنید من در شنژن هستم و شما در ایالات متحده هستید، من می‌توانم از سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود برای آشپزی از راه دور برای شما استفاده کنم.

سافت بانک در تحویل رایس رباتیک سرمایه گذاری می کند

کارگران مقر جدید سافت‌بانک در توکیو از ربات‌های تحویل‌دهنده با چشم‌های گشاد و دوست‌داشتنی برای انتقال سفارش‌های ۷-Eleven بین فروشگاه‌ها و مکان‌های تحویل استفاده می‌کنند. پیک های کارتونی ساخته شده توسط رایس رباتیک مستقر در هنگ کنگ، می توانند 12 ساعت کار کنند و فقط یک ساعت طول می کشد تا بین قهوه های onigiri و UCC شارژ شوند.

و SoftBank این هفته اعلام کرد که در دور بودجه 7 میلیون دلاری رایس قبل از سری A مشارکت خواهد کرد، که در جهت گسترش مداوم در ژاپن، منبع شماره 1 درآمد شرکت، قرار خواهد گرفت.

تلاش‌های روباتیک ForwardX به جمع‌آوری کمک مالی به ۱۴۰ میلیون دلار رسید

تدارکات انبار و مدیریت موجودی در نسخه های گذشته مورد بحث قرار گرفته است، و دلیل خوبی دارد – این صنعت بزرگی است که فرصتی برای رباتیک و اتوماسیون دارد. و ForwardX، مستقر در پکن، از زمان راه اندازی در سال 2016، حجم قابل توجهی از سرمایه گذاری را جمع آوری کرده است.

این شرکت که در حال حاضر 3000 ربات را در فهرست مشتریان خود شامل IKEA، UNIQLO، Walmart و Mitsubishi ارسال کرده است، به تازگی 30 میلیون دلار جمع آوری کمک مالی اعلام کرده است که سری C خود را به 61 میلیون دلار و کل بودجه آن را به 140 میلیون دلار می رساند.

زنان در رباتیک به افتخار جوآن پرانسکی بورسیه تحصیلی راه اندازی می کنند

جوآن پرانسکی که اخیراً پس از دهه‌ها کار در صنعت رباتیک درگذشت، ردپایی محو نشدنی در فضا از خود به جای گذاشت، زیرا او به دنبال درک جنبه انسانی روابط ما با روبات‌ها بود.

سازمان غیرانتفاعی Women in Robotics به دنبال ارج نهادن به میراث او با کمک به موج بعدی زنان و دانشجویان غیر باینری با بورسیه ای است که همنام او را می گیرد. هر کسی می‌تواند در اینجا از طریق Bold.org به صندوق کمک کند.

آندرا کی، رئیس Women in Robotics به TechCrunch گفت: “جوآن به عنوان پیشگام در زمینه رباتیک اجتماعی و فروش و بازاریابی ربات ها و مجلات روباتیک، اغلب تنها زن حاضر در اتاق بود.” و با کمک بورس تحصیلی Joanne Pransky Celebration of Women in Robotics، این موضوع به گذشته تبدیل خواهد شد.


آیا می خواهید هر هفته بهترین اخبار رباتیک را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟ در اینجا برای Actuator ثبت نام کنید.


امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tGCYqM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *