فهرست مدیلینک نورث در ساندی تایمز “بهترین مکان برای کار”

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Medilink شمال در ساندی تایمز “بهترین مکان برای کار در سال 2023” فهرست شده است.

این شرکت در نظرسنجی سالانه محل کار که به دنبال شناسایی و تجلیل از کارفرمایان برتر بریتانیا است، گنجانده شده است. این مطالعه که توسط WorkL انجام شده است، با کارمندان درگیر است و به طور خاص برای سنجش میزان مشارکت و شادی آنها در محل کار طراحی شده است.

از جمله مزایای ذکر شده در فهرست Medilink North، یک طرح نقدی رایگان خدمات درمانی خصوصی است. از جمله حمایت از سلامت روان؛ روزهای رفاه ماهانه؛ فرصت های سفر؛ و فرصت شرکت در فعالیت های خیریه.

مدیر عامل تام الیوت گفت: “کل تیم مدیلینک شمال انگلستان از ابتدای سال به طور ثابت کار کرده اند. کشف این نکته باورنکردنی بود که در حالی که همه ما بسیار مشغول هستیم، تیم ما برای عضویت در سازمان ارزش قائل است. فرهنگ عالی همکاری و حمایت در مدیلینک وجود دارد، من خوش شانس هستم که بخشی از چنین سازمان فوق العاده ای هستم.”

مدیلینک که در شفیلد مستقر است، بخشی از شبکه ای از سازمان های منطقه ای غیرانتفاعی است که به دنبال بهبود مراقبت های بهداشتی با حمایت از بخش های علوم زیستی و فناوری پزشکی در سراسر شمال انگلستان است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اضافه کردن رزومه به نمایه لینکدین: راهنمای مفصل

متخصصان نوآوری، نظارتی و تجاری این شرکت، مشاوره و پشتیبانی ویژه بخش را برای کمک به اعضا در درک پتانسیل نوآوری خود، هدایت چشم‌اندازهای نظارتی و اطمینان از انطباق محصول ارائه می‌کنند. یک تیم تجارت بین‌المللی با شرکت‌ها همکاری می‌کند تا فرصت‌ها را در بازارهای خارج از کشور شناسایی کند و استراتژی‌های ورود به بازار را ایجاد کند، در حالی که مشاوران تجارت بین‌المللی به نمایشگاه‌های خارج از کشور کمک می‌کنند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LLo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *