فیلم Borderlands اوت 2024 اکران می شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

را سرزمین های مرزی این فیلم در تاریخ 9 آگوست 2024 اکران خواهد شد.

این بر اساس توییتی است که در حساب رسمی منتشر شده است که نشان می‌دهد این ویژگی پر ستاره – که قرار است کیت بلانشت، کوین هارت، جک بلک، آرینانا گرینبلات، فلوریان مونته‌آنو و جیمی لی کرتیس در آن حضور داشته باشند، تا یک سال دیگر در سینماها عرضه خواهد شد.

بیشتر ببین

وقتی طرفداران اول یاد گرفت از جاه طلبی استودیوی فیلمسازی Lionsgate برای آوردن دنیای غم انگیز پاندورا به پرده بزرگ، استقبال اولیه ترکیبی از هیجان و دلهره گیکی بود.

همه چیز به خوبی برای آن شکل می گیرد سرزمین های مرزی با این حال، فیلمی با کارگردانی سرشناس در الی راث که بیشتر به عنوان یک عاشق ترسناک و بازیگر مورد علاقه تارانتینو شناخته می شود. او همچنین فیلم موفق خانه با ساعتی در دیوارها را کارگردانی کرد.

گزارش هایی نیز منتشر شده است که آخرین ما و کریگ مازین، نویسنده چرنوبیل – که در ابتدا درگیر بود و فیلمنامه را نوشت – از آن زمان با استفاده از نام مستعار سعی کرد از پروژه فاصله بگیرد، با این حال، مازین می گوید که این “کاذب” است و او “نمی تواند ادعا کند که هیچ نوع نویسندگی بر روی آن وجود ندارد. سرزمین های مرزی“.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ایلان ماسک می‌گفت ۱۰۰ میلیون دلار در OpenAI گذاشته است، اما اکنون ۵۰ میلیون دلار است: این رسیدها است.

کیت بلانشت در نقش شخصیت مورد علاقه طرفداران لیلیث بازی می کند، شکارچی طاق سیرن از اول سرزمین های مرزی بازی بلانشت قبلا با کارگردان الی راث در فیلم فانتزی پی جی کار کرده بود خانه با ساعتی در دیوارهایش. به عنوان یک برنده اسکار که دارای یک فیلمبرداری معتبر است یادداشت هایی در مورد یک رسوایی و کارول، مشارکت او نشان می دهد که این یک اقتباس از یک فیلم ارزان قیمت نخواهد بود.

ما یک اولین نگاه در بلانشت در نقش لیلیت (البته به شکل شبح) به لطف تصویری که بازیگر همکار جیمی لی کرتیس به اشتراک گذاشته است. همچنین به عنوان باستان شناس دکتر پاتریشیا تانیس به بازیگران فیلم می پیوندد. همراه با تصویر تیزر، کورتیس شخصیت بلانشت را به عنوان “قهرمان افسانه ای، انفجار روانی، زهکشی شکار با رفتار بد” توصیف کرد.

در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد آن می دانیم سرزمین های مرزی فیلم سینما، که سال گذشته فیلمبرداری این زمان به پایان رسید.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/oDEyKk
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *