اپیزود «پارک جنوبی» تولید شده توسط هوش مصنوعی، مشکلات امنیتی مایکروسافت و اولین ساخت سایبرتراک تسلا

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اپیزود «پارک جنوبی» تولید شده توسط ، مشکلات امنیتی مایکروسافت و اولین ساخت سایبرتراک تسلا
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام، دوستان، به Week in Review (WiR)، جمع بندی منظم هفته گذشته TechCrunch در فناوری خوش آمدید. برای بررسی سرفصل های این هفته خیلی مشغول هستید؟ عرقش نکن به همین دلیل است که WiR وجود دارد – ما شما را به سرعت درگیر می کنیم.

این نسخه از WiR شامل قطعاتی در مورد قسمت جعلی “South Park” ساخته شده توسط هوش مصنوعی است. دانلودهای فزاینده Threads، اپلیکیشنی که همنام رقیب توئیتر متا است. و اولین ساخت سایبرتراک تسلا. ما همچنین از کناره گیری مدیرعامل OnlyFans یاد می کنیم. ابزار جدید Wix که می‌تواند وب‌سایت‌هایی را با استفاده از هوش مصنوعی مولد ایجاد کند. و پخش کننده موسیقی رایگان Plex با الهام از Winamp.

این مقدار زیادی برای پوشش دادن است، پس بیایید کرک کنیم. اوه، و اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، اینجا ثبت نام کنید تا هر شنبه WiR را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

بیشترین خوانده شده

زمان بندی ضعیف برای های تولید شده با هوش مصنوعی: استارت‌آپ هوش مصنوعی Fable Studios این هفته پلتفرم خود را به نمایش گذاشت و از آن برای ایجاد یک قسمت کامل و جعلی «South Park» استفاده کرد که در آن کارتمن سعی می‌کند از فناوری دیپ‌فیک در صنعت رسانه استفاده کند. دوین می نویسد، این فناوری چشمگیر بود، اما – در کنار هم قرار گرفتن در برابر اعتصاب مداوم خلاقان در تلویزیون و فیلم – این شیرین کاری کمی بی هنر به نظر می رسید.

برای امنیت مایکروسافت ظاهر خوبی نیست: مایکروسافت هنوز نمی داند – یا می خواهد به اشتراک بگذارد – چگونه هکرهای مورد حمایت چین کلیدی را سرقت کردند که به آنها اجازه می داد مخفیانه به ده ها صندوق ورودی ایمیل، از جمله آنهایی که متعلق به چندین سازمان دولتی هستند، نفوذ کنند. این شرکت اولین بار سه شنبه گذشته این حادثه را فاش کرد و فعالیت یک ماهه را به یک گروه جاسوسی تازه کشف شده به نام Storm-0558 نسبت داد که معتقد است ارتباط قوی با چین دارد.

را دیگر نخ ها به ارتفاعات جدیدی می روند: Threads، شبیه سازی توییتر ، اولین هفته نسبتاً پرباری را پشت سر گذاشت و در 24 ساعت اول از 30 میلیون کاربر عبور کرد. اما این اثر ناخواسته‌ای داشت که Threads، یک برنامه نامرتبط که ابتدا به عنوان جایگزین Slack مطرح شد، در کانون توجه قرار گرفت. طبق گزارش‌ها، Threads (جایگزین Slack) بین 6 تا 12 جولای، پس از راه‌اندازی Meta's Threads، بیش از 880000 بار در iOS دریافت کرده است، در حالی که قبل از این مرحله دانلودهای کمی داشته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  راه درست برای افزایش دامین اتوریتی(5 مرحله، 4 حقیقت، 3 نکته)

تلسا از اولین ساخت Cybertruck رونمایی کرد: تسلا در آخر هفته اعلام کرد اولین سایبرتراک مورد انتظارش از خط تولید در تگزاس خارج شد. اولین پیکاپ تراک با تاخیر طولانی مدت با ظاهری آینده نگر، پیشروی درآمد سه ماهه دوم تسلا در سال 2023 است.

مدیرعامل OnlyFans کناره گیری می کند: پس از حدود دو سال و نیم هدایت، امی گان از OnlyFans جدا می شود. کیلی بلر، افسر ارشد استراتژی و عملیات، به عنوان مدیرعامل شرکت خواهد کرد. همانطور که آماندا می نویسد، OnlyFans شاید شناخته شده ترین پلت فرم سازنده باشد که از محتوای بزرگسالان پشتیبانی می کند. به گفته گان، شرکت در زمانی که او مدیرعامل بود، 10 میلیارد دلار به سازندگان پرداخت کرد.

سایت های جدید تولید شده توسط هوش مصنوعی: Wix، یکی از لوازم قدیمی فضای وب‌سازی، شرط می‌بندد که مشتریان امروزی اهمیت خاصی نمی‌دهند تا زمانی را صرف سفارشی کردن هر جنبه از ظاهر سایت خود کنند. ابزار جدید AI Site Generator این شرکت که این هفته معرفی شد، به کاربران Wix اجازه می‌دهد تا هدف خود را توصیف کنند و یک وب‌سایت کامل با صفحه اصلی، صفحات داخلی و متن و تصاویر ایجاد کنند – و همچنین بخش‌های ویژه کسب‌وکار برای رویدادها، رزروها و موارد دیگر.

Plex پخش کننده الهام گرفته از Winamp خود را رایگان می کند: Plexamp، پخش کننده موسیقی که در ابتدا توسط بخش آزمایشگاه های شرکت رسانه ای Plex انکوبه شد، اکنون رایگان است. این پروژه برای اولین بار در سال 2017 به عنوان یک چرخش مبتنی بر اشتراک در برنامه پخش کننده رسانه کلاسیک Winamp راه اندازی شد و تجسم هایی را برای همراهی آهنگ های شما، ابزارهایی برای میکس های برنامه نویسی و اخیراً ویژگی «Sonic Sage» مجهز به ChatGPT ارائه می دهد که لیست های پخش منحصر به فردی را از کتابخانه های موسیقی کاربران می سازد.

دوچرخه های الکترونیکی VanMoof، ذخیره شده: از آنجایی که استارت‌آپ دوچرخه‌های الکترونیکی VanMoof تأیید کرد که درخواست تعویق پرداخت را در هلند کرده است، سؤالی در مورد دوچرخه‌های VanMoof در طبیعت وجود دارد. کابوی، رقیب دوچرخه الکترونیکی VanMoof بر فراز مرز در بلژیک، برای نجات، تا حدودی بعید است. مایک می نویسد که برنامه “Bikey” کابوی به سوارکاران VanMoof این امکان را می دهد تا کلید دیجیتال منحصر به فرد خود را تولید کنند و به سواری ادامه دهند.

سمعی

فهرست پادکست های TechCrunch به قول بچه ها این است: دادن. این هفته منتظر مطالب جدید و عالی باشید.

در Equity، کایل استنفورد، گورو ریسک‌پذیر PitchBook، در سه‌ماهه دوم سال 2023 با خدمه در سرمایه‌گذاری خطرپذیر برخورد کرد: مراحل خوب، بد و اواخر.

در همین حال، آخرین قسمت Found، کاترین تابور، موسس و مدیرعامل Sparkfly، شرکتی که به برندها در بازاریابی و تعامل با مشتری کمک می کند، مورد توجه قرار گرفت. تابور در مورد ساخت یک شرکت سیال به اندازه کافی برای انطباق با روندهای تغییر فناوری در دهه گذشته صحبت کرد و اینکه چگونه توسط سرمایه گذاران خطرپذیر با وجود جذب مشتریان قابل توجه اخراج شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع خطای Account Not in This Store در App Store برای آیفون

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند – که اگر قبلاً مشترک هستید، می دانید. اگر نیستید، ثبت نام کنید. در اینجا چند نکته مهم از این هفته آمده است:

خدمات برق مشتریان را به سمت استارت آپ ها سوق می دهد: از بین تمام شرکت هایی که باید مشتاق پذیرش انتقال برق باشند، به نظر می رسد شرکت های برق در بالای لیست قرار دارند. با این حال، به نظر می رسد که آنها از مرددترین افراد نیز باشند. تیم می نویسد استارت آپ ها از این موقعیت سوء استفاده می کنند.

تیم های موسس با جنسیت مختلط بیش از یک میلیارد دلار جمع آوری می کنند: استارت‌آپ‌های آمریکایی با تیم‌های موسس با جنسیت مختلط – به این معنی که حداقل یک مؤسس زن دارند – در نیمه اول سال 2023 24.1 میلیارد دلار جمع‌آوری کردند که بر اساس آخرین داده‌های PitchBook به 17.2 میلیارد دلار در سه ماهه اول و 6.9 میلیارد دلار در سه ماهه دوم کاهش می‌یابد. این یک معامله بزرگ است – اما مهم است که توجه داشته باشید که استارتاپ ها با تمام زنان تیم های موسس هنوز در تلاش برای جمع آوری پول در سال جاری هستند.

مورد XRP ریپل و عدم وضوح نظارتی: هفته گذشته، جامعه کریپتو یک پرونده دادگاه فدرال ایالات متحده را جشن گرفت که بر اساس آن توکن XRP ریپل فروش غیرقانونی اوراق بهادار را تشکیل نمی‌دهد – اما فقط در برخی موارد. اگرچه بسیاری این حکم را جشن گرفتند، اما این یک پیروزی واقعی برای رمزارزها نیست – ژاکلین دلیل آن را توضیح می دهد.


IRL تعمیر TechCrunch خود را دریافت کنید. در سپتامبر امسال در Disrupt 2023 در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید تا خود را در همه چیز استارتاپ غرق کنید. از مصاحبه‌های سرفصل‌ها گرفته تا میزگردهای صمیمی گرفته تا یک نمایشگاه استارت‌آپ پرجمعیت، چیزی برای همه در Disrupt وجود دارد. اکنون تا 11 آگوست با خرید گذرنامه خود تا 600 دلار پس انداز کنید و با کد تبلیغاتی WIR، 15 درصد صرفه جویی کنید. بیشتر بدانید.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ELjlmK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *