لطفاً همه چیز را برای مشکلات دنیای واقعی پشتوانه سرمایه گذاری کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم لطفاً همه چیز را برای مشکلات دنیای واقعی پشتوانه سرمایه گذاری کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام، و به Equity، پادکستی در مورد کسب و کار استارت آپ ها، خوش آمدید، جایی که اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

مری ان، ناتاشا و الکس در حال بستن یک هفته پر از اخبار دیگر پر از تغییرات هستیم، و از آنجایی که ما خدمه را برای آخرین گفتگو داشتیم، در اینجا چیزی است که وارد آن شدیم:

  • معاملات هفته: الکس می خواست در مورد کند شدن رشد در میان شرکت های فناوری صحبت کند، ناتاشا یادداشت هایی در مورد یک بسته از سرمایه های جدید میفیلد داشت، در حالی که مری آن ولتی را به میز مذاکره آورد.
  • در ادامه به بدبینی در فین‌تک پرداختیم، در صورتی که به اوج خود نزدیک شده باشد، و اینکه چگونه شرکت‌هایی مانند پتال بدون توجه به ریزش بازار همچنان به پیش می‌روند.
  • از آنجا به پرداختیم، اینکه چگونه بر کارهای خلاقانه خاصی تأثیر می گذارد، و چه معنایی برای کارگران فناوری که به طور سنتی سازماندهی نمی کردند، چیست.
  • و ما با یک موضوع بسیار ناتاشا بسته شدیم: شتاب دهنده ها.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Google سیاست صورت‌حساب درون‌برنامه‌ای را در هند به پیش می‌برد، و اصرار دارد که سازمان دیده‌بان مطابقت داشته باشد

سهام قبل از اینکه متوجه شوید بازخواهد گشت، اما در عین حال، می توانید ما را در توییتر دنبال کنید @EquityPod. و برای بنیانگذاران مرحله اولیه، فراموش نکنید که برای گروه Startup Battlefield 200 در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید!

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به ادامه مطلب بروید وب سایت Simplecast Equity.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7:00 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در پادکست های اپل، ابری، و همه گران مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!

همه چیز با پشتوانه سرمایه گذاری برای مشکلات دنیای واقعی، لطفاً توسط ناتاشا ماسکارنا که در ابتدا در TechCrunch منتشر شد



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/asftma
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *