لوازم جانبی Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 قبل از مراسم معرفی Galaxy Unpacked فاش شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سامسونگ گوشی های تاشو جدید خود را معرفی خواهد کرد گلکسی زد فولد 5 و سامسونگ گلکسی فلیپ 5دقیقاً در یک هفته (26 ژوئیه) و مجموعه جدیدی از رندرها به ما نگاه دقیق تری به لوازم جانبی رسمی سامسونگ می دهد که قرار است در کنار گوشی ها عرضه شوند.

نشت‌ها – که از راه‌حل‌های اطلاعاتی مشهور، ایوان بلاس، به دست می‌آیند 9to5Google – نشان دادن قاب های حلقه ای برای دو نفر از بهترین تاشوها احتمالاً در سال 2023 شاهد خواهیم بود. بر اساس این رندرها، قاب‌ها می‌توانند به عنوان پایه‌های پایه نیز عمل کنند و به کاربران این امکان را می‌دهند که گوشی‌های خود را در زمانی که کاملاً باز هستند برای تماشای فیلم، استفاده از برنامه‌های کاربردی بهره‌وری یا پخش برخی از موارد، روی یک سطح صاف نگه دارند. بهترین های اندروید با یک کنترلر روی صفحه نمایش داخلی بزرگ خود.

Blass همچنین رندرهای جدیدی از Galaxy Z Fold 5 را به بیرون درز کرده است، اما ما قبلاً ایده بسیار خوبی از شکل ظاهری آن از رندرهای قبلی و همچنین به دست آورده ایم. تصاویر لو رفته گفته می شود که Z Fold 5 واقعی را نشان می دهد.

در جاهای دیگر، خود سامسونگ تائید کرده است که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌های تاشو تا کنون خواهند بود، و اگر اینطور باشد، احتمالاً این قاب‌ها آن‌ها را بیش از حد سخت‌گیر نمی‌کنند.

آیا اینها می توانند رایگان باشند؟

سامسونگ اغلب به مشتریان برای پیش‌سفارش گران‌ترین محصولاتش پاداش می‌دهد، و کسانی که گلکسی زد فولد 5 یا زد فلیپ 5 را رزرو کرده‌اند، 50 دلار (25 پوند در بریتانیا و 100 دلار استرالیا در استرالیا) به جیب زده‌اند. کمی جلوتر؟ موارد از جمله پاداش های پیش سفارش ارائه شده با Z Fold 4 و Z Flip 4، بنابراین بسیار ممکن است که این موضوع برای Z Flip 5 و Z Fold 5 نیز صادق باشد.

کیس های حلقه ای در سال های اخیر رایج شده اند. درست مثل بهترین Popsocketsآنها طراحی های بسیار ارگونومیک دارند و حمل تلفن هایی را که مدت هاست قلمرو آسان گرفتن با یک دست را ترک کرده اند، آسان تر می کند. این برای Galaxy Z Fold 5 و Flip 5 دوچندان اهمیت دارد – اولی به دلیل ماهیت تاشوی آن از یک تلفن معمولی بزرگتر است، در حالی که دومی کمی طولانی تر از حد معمول است (در نتیجه نسبت تصویر توسعه یافته مورد انتظار آن). حذف مشخصات و انتظارات فاش شده از نسل های قبلی.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جعبه‌های معروف Android TV که در آمازون فروخته می‌شوند، با نرم‌افزارهای مخرب همراه هستند

انتظار می‌رود گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در 26 جولای در Unpacked در سئول معرفی شوند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MyRbBX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *