تالس با خرید 3.6 میلیارد دلاری Imperva وارد بازار امنیت اپلیکیشن شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تالس با خرید 3.6 میلیارد دلاری Imperva وارد بازار امنیت یکیشن شد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

گروه هوافضا و دفاع فرانسوی Thales شرکت امنیت سایبری Imperva را از Thoma Bravo در معامله ای به ارزش 3.6 میلیارد دلار خریداری می کند.

این خبر چهار سال پس از آن منتشر شد که غول سهام خصوصی توما براوو Imperva را به مبلغ 2.1 میلیارد دلار خریداری کرد و شرکت مستقر در San Mateo را هشت سال پس از سهامی عام شدن در بورس نیویورک (NYSE) خصوصی کرد.

Imperva که در سال 2002 تأسیس شد، یک شرکت امنیت داده و برنامه‌های کاربردی با خدماتی است که شامل فایروال برنامه‌های وب (WAFs)، امنیت API، حفاظت DDoS، حفاظت از تصاحب حساب (ATO)، نظارت بر فعالیت داده‌ها (DAM) و غیره است.

تالس در سال‌های اخیر منابع قابل توجهی را برای تقویت امنیت سایبری خود از طریق خرید هزینه کرده است. این شامل یک معامله 5.5 میلیارد دلاری در سال 2017 برای خرید Gemalto است، شرکتی که شناسایی دیجیتال و حفاظت از داده ها را برای صنایعی مانند بانکداری ارائه می دهد. و اخیراً هر دو Excellium و S21SEC را خریداری کرد، معاملاتی که سال گذشته بسته شد. تالس همچنین در حال خرید استارت‌آپ امنیت سایبری استرالیایی Tesserent با قراردادی به ارزش 176 میلیون دلار (AUD) است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه حل برتر برای عدم امکان ورود به برنامه Microsoft Defender در ویندوز 11

با Imperva تحت بال خود، این سیگنال ورود Thales به طور خاص به بازار امنیت برنامه های کاربردی، در حالی که در حال حاضر گسترش ردپای موجود خود را در حوزه امنیت داده ها.

پاتریس کین، مدیرعامل تالس در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «با این خرید، ما از فرصتی منحصر به فرد برای تسریع قابلیت‌های امنیت سایبری خود استفاده می‌کنیم و گام مهمی در جهت جاه‌طلبی خود برای ایجاد یک کن یکپارچه امنیت سایبری جهانی در سطح جهانی و ارائه مجموعه‌ای جامع از محصولات و خدمات برمی‌داریم».

تالس گفت که با حضور Imperva، کل تجارت امنیت سایبری آن 2.4 میلیارد یورو (2.65 میلیارد دلار) درآمد ایجاد خواهد کرد و Imperva نیز حدود 500 میلیون دلار سهم خود را دارد.

تالس می گوید انتظار دارد تا اوایل سال 2024 این قرارداد را ببندد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AqIskS
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *