تغییر منوی استارت ویندوز 11 مایکروسافت می تواند یک صرفه جویی واقعی در زمان باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویندوز 11 ممکن است بخش جدیدی از عملکرد را برای منوی استارت دریافت کند که می تواند افزودنی بسیار مفید برای این بخش از رابط باشد.

همانطور که توسط PhantomOfEarth در مشخص شده است، پیش‌نمایش‌های اخیر ویندوز 11 (در کانال Dev) پیش‌نمایش فایل‌ها را برای بخش Recommended منوی Start (پانل پایین) معرفی کرده‌اند.

بیشتر ببین

این بسیار خوب است، زیرا به این معنی است که وقتی ماوس را روی هر فایل توصیه شده نگه می‌دارید – یکی از ویندوزها فکر می‌کند ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید – یک پانل پیش‌نمایش ظاهر می‌شود که جزئیات مربوطه را نشان می‌دهد.

همانطور که Windows Latest، که این تغییر را در آزمایش نیز مشاهده کرده است، در مورد یک فایل تصویری، برای مثال گزارش می‌دهد، این یک تصویر کوچک از عکسی که روی آن قرار گرفته است تولید می‌کند. به این ترتیب، می‌توانید ببینید که آیا این تصویر همان تصویری است که می‌خواهید قبل از اینکه واقعاً به دردسر باز کردن آن بپردازید (و اگر آن چیزی که فکر می‌کردید نیست، آزرده شوید، و زمانی که در ویرایشگر تصویر شما فعال می‌شود، زمان را تلف کنید).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای متوقف شدن کار Wi-Fi در ویندوز در صورت اتصال مانیتور خارجی

سایر جزئیات ارائه شده با یک شناور سریع شامل مکان فایل در درایو شما و آخرین باری است که ویرایش شده است (بدون شک اطلاعات بیشتری را اضافه می کند).


تجزیه و تحلیل: هنوز روزهای اولیه است

به یاد داشته باشید که این فقط یک نسخه تقریبی از ویژگی در ویندوز 11 در حال حاضر است. مایکروسافت آن را اعلام نکرده است، و این پیش نمایش فایل ها در واقع در سیستم عامل پنهان هستند. آنها هنوز به طور کامل به پایان نرسیده اند و فقط توسط این افشاگران با استفاده از ابزار پیکربندی ویندوز برای حفاری در سیستم عامل فعال شدند.

به طور خلاصه، هنوز روزهای بسیار ابتدایی برای این عملکرد است، و مانند همیشه در مورد ویژگی‌های آزمایشی، ممکن است هرگز این ویژگی را در نسخه منتشر شده ویندوز 11 نبینیم. با توجه به اینکه مایکروسافت یک گزینه اضافی برای منوی استارت است (یا حداقل ما اینطور فکر می‌کنیم) به نظر می‌رسد این یک انتخاب محتمل برای چیزی است که مایکروسافت به نتیجه خواهد رساند.

تغییر دیگری در منوی استارت که اخیراً در آزمایش مشاهده شد، برچسب گذاری مایکروسافت به برنامه های پیش فرض ویندوز 11 است، بنابراین کاربر می تواند به وضوح ببیند که کدام برنامه ها با سیستم عامل از قبل نصب شده اند (مانند ماشین حساب، برنامه تنظیمات و غیره).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش کاری برای دریافت رایگان مایکروسافت آفیس

باز هم، این حرکتی است که ما فکر می کنیم تقریباً به طور قطع برای نسخه نهایی ویندوز 11 وارد می شود، زیرا افزودن مفید دیگری به ترکیب منوی استارت است (و البته اجرای آن دشوار نیست).



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LwCtqv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *