ماشین چمن زنی رباتیک 2899 دلاری EcoFlow Blade با سخت افزار و نرم افزار نامرغوب ناامید می شود.

زمان مطالعه: 8 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ماشین چمن زنی رباتیک 2899 دلاری EcoFlow Blade با سخت افزار و نرم افزار نامرغوب ناامید می شود.
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

هنگامی که EcoFlow تیغه کار می کند، نتایج فوق العاده است. حیاط من عالی به نظر می رسد و مجبور نبودم یک ساعت برای تراکتور وقت بگذارم. Blade ساکت و توانا است. همچنین ارزان ساخته شده است، از نرم افزار وحشتناکی رنج می برد و نصب آن به دور از تبلیغات است.

من حدود دو ماه است که از Blade استفاده می کنم و اکنون هر بار که از آن استفاده می کنم چندین انتظار دارم. اول، من باید زمانی در حین کار به Blade با تنظیم مجدد یا حرکت دادن یک مانع به آن کمک کنم. دو، ماشین چمن زنی به درستی متصل نمی شود، و برای شارژ مجدد باید آن را داخل داک شارژ قرار دهم. سه، تکه های بلند علف های بارور شده توسط سگ های من را نمی کند.

صادقانه بگویم، من از EcoFlow Blade ناامید و ناامید هستم. با قیمت 2899 دلاری آن، من نمی توانم این واحد را توصیه کنم و به خریداران توصیه می کنم که به ماشین های چمن زنی بسیار گران قیمت Worx یا ماشین های چمن زنی Husqvarna که قیمتی برابر با Blade دارند اما بیش از ده سال است که در بازار هستند، نگاهی بیندازند.

EcoFlow Blade را در بهار 2023 راه اندازی کرد و برای خرید آنلاین و از طریق خرده فروشان اصلی مانند Home Depot در دسترس است. اما برای مصرف کنندگان عمومی آماده نیست و من شک دارم که آماده باشد. این شرکت تعداد انگشت شماری به روز رسانی سیستم عامل را ارسال کرده است که عملکرد Blade را بهبود بخشیده است. با این حال، مشکلات اساسی، از طراحی تا ویژگی های رقابتی در قیمت بالای آن، همچنان باقی است.

اولین واحد بررسی من پس از دو هفته استفاده از بین رفت. پایه موتور ترک خورد و باعث شد که تیغه به دور خود بچرخد و به محفظه ایمنی برخورد کند. یکی از نمایندگان شرکت به من گفت که این یک واحد پیش تولید است. با این حال، واحد دوم در همان بسته‌بندی خرده‌فروشی اولی ارسال می‌شود، و تستر دوم دارای پایه موتوری مشابه با موتوری است که در اولین آزمایش‌کننده خراب شده است.

یک جستجوی سریع در گوگل انجام دهید. من در ناامیدی اطراف Blade تنها نیستم. تعداد بیشماری از کاربران اولیه مشکلات اتصال بی سیم، ساختار ضعیف و ناامیدی از نرم افزار را ذکر می کنند. من مشکلات مشابهی را با دو تستر ارائه شده توسط EcoFlow تجربه کرده ام.

در برخی از مقاطع در ماه گذشته آزمایش، آنقدر از این ربات ناامید شده بودم که به این فکر کردم که اجازه دهم آن را در خیابان کنده کند.

فهرست مطالب این مقاله

خوب.

EcoFlow برخی از قسمت های Blade را به درستی دریافت کرده است. محصول فعلی نقطه شروع خوبی است. نسخه بعدی ممکن است ارزشمند باشد.

طراحی Blade دوست داشتنی و بسیار کاربردی است. به نظر می رسد یک تراکتور مزرعه از Halo است. طراحی چرخ باز به شدت با فاکتور رومبا مانند سایر ماشین های چمن زنی روباتیک تضاد دارد. اگر لاستیک ها گل آلود شدند، آنها را با شلنگ اسپری کنید. حتی یک دستگیره بزرگ در پشت وجود دارد تا حمل را آسان تر کند.

گشتاور چشمگیر است. چرخ‌های عقب دارای لاستیک‌های بزرگ و دسته‌ای هستند که به آن اجازه می‌دهند از تپه‌ها بالا برود و از طریق گل و لای، شن، و چمن‌های عمیق به قدرت برسد. گیر کردن Blade خیلی طول می کشد.

عرشه ماشین چمن زنی توسط دو بازوی قابل تنظیم در جای خود ثابت می شود. مجموعه تیغه روی چمن شناور می شود و یکیشن ارتفاع برش را کمی بالا یا پایین می آورد.

چرخ های جلو انه هستند. آنها 45 درجه نسبت به بدنه می‌نشینند و دارای لاستیک‌های یک طرفه هستند که به ماشین چمن‌زنی دیفرانسیل عقب شعاع چرخشی کمی می‌دهد. حتی اگر ماشین چمن زنی فاقد سیستم تمام چرخ محرک باشد، طراحی لاستیک جلو و لاستیک های دسته دار عقب، کشش لازم را برای مقابله با تقریباً هر زمینی فراهم می کنند. در یک طرف خانه من یک تپه شیب دار است و طرف دیگر یک طرف است که به سرعت از خانه دور می شود. هر دو طرف چالشی برای تراکتور چمن باشگاه کادت من هستند. لاستیک ها همیشه روی این تپه ها می چرخند. EcoFlow Blade در امتداد جایی که تراکتور سر می‌خورد حرکت می‌کند.

تیغه EcoFlow

بد

نکات منفی Blade شامل تیغه های آن می شود. تیغ های کوچک به یک صفحه پلی کربنات متصل می شوند. این صفحه به موتور متصل است. موتور در قسمتی قرار می گیرد که از فلز نازک و ارزان ساخته شده است. چند پیچ ​​آن را در جای خود نگه می دارند. موتور توسط هیچ چیز دیگری پشتیبانی نمی شود و این نقص اساسی است.

تیغه EcoFlow

اولین نمونه بررسی Blade من با ترک خوردن پایه موتور مرد. چگونه؟ مطمئن نیستم. اما من یک تعمیرکار DIY هستم، بنابراین واحد را با هدف تعمیر آن پاره کردم. یونیت تیغه را درآوردم. چهار پیچ روی آن نگه داشته می شود. بعد از مجموعه پایه موتور خارج شد. از مواد پلی کربنات ساخته شده و با شش پیچ سر شش گوش در جای خود ثابت می شود. موتور با سه یا چهار پیچ در بالای پایه ثابت نگه داشته می شود. این قطعه در واحد بررسی من شکسته شد. من نتوانستم همه پیچ ها را باز کنم، بنابراین نتوانستم پایه موتور را از دستگاه جدا کنم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین آداپتور بلوتوث برای رایانه های شخصی

اینجا بود که مشکل را دیدم. سطح تمیز و براق موتور از طریق یک شکاف کوچک روی پایه موتور به اوج خود می رسید. بالای موتور را تکان دادم. شکاف بازتر شد. من قسمت بالای موتور را پیچاندم که از محفظه ارزان خود جدا شد (در حالی که بالای پایه هنوز متصل است). به راحتی می توان فهمید که چرا ماشین چمن زنی خراب می شود: موتور از پشتیبانی کافی برخوردار نیست و هنگامی که پایه شروع به از کار افتادن کند، یک خرابی فاجعه بار نزدیک است.

نتونستم درستش کنم EcoFlow یک واحد دیگر برای من فرستاد.

نمونه بررسی دوم هنوز دست نخورده است، اما مجموعه ای از مشکلات متفاوت دارد. این واحد فقط با کمک من شارژ می شود. ماشین چمن زنی به طور کامل به پایه شارژ خود باز نمی گردد. Blade سخت تلاش می کند، اما به اندازه کافی به داک نمی رسد تا دوباره شارژ شود. این دستگاه همچنین اعتبار شبکه وای فای خود را فراموش می کند و برای اتصال به برنامه نیاز به تنظیم مجدد سخت دارد. واحد اول این مشکلات را نداشت.

نصب و راه اندازی

EcoFlow می گوید نصب آسان است. این نیست. این ناامید کننده است و به دلیل نرم افزارهای ضعیف محدود شده است.

من ممکن است بیشتر از هر کسی خارج از شرکت روال نصب Blade را پشت سر گذاشته باشم. پس از همه، من در واحد دوم خود هستم و بیش از دوازده الگوی چمن زنی را با هر کدام امتحان کرده ام. من هرگز نمی خواهم دیگری نصب کنم.

نصب بر روی کاغذ عالی به نظر می رسد زیرا از 4G و GPS برای ایجاد یک منطقه چمن زنی به جای سیم فیزیکی مورد استفاده در ماشین های چمن زنی رباتیک قدیمی استفاده می کند.

سه مرحله برای نصب وجود دارد:

  • مرز بیرونی حیاط را ایجاد کنید
  • در صورت نیاز، مناطق ممنوعه چمن زنی تعیین کنید
  • در صورت نیاز، مسیرهایی بین مناطق مختلف چمن زنی ایجاد کنید

برای نصب Blade، صاحب ماشین چمن زنی را به گوشی خود متصل می کند. با استفاده از برنامه، مالک ماشین چمن زنی را در اطراف حیاط می راند. کنترل Blade در حین نصب مانند فشار دادن یک بلوک یخ روی یک دریاچه یخ زده است. ماشین چمن زنی از حرکت در یک خط مستقیم در حالت دستی خودداری می کند. گاهی اوقات، در حین نصب، ماشین چمن زنی به طور ناگهانی به یک طرف منحرف می شود و از باقی گذاشتن یک نقطه عجیب و غریب در ناحیه چمن زنی تعیین شده خودداری می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چرا سرمایه گذاران خطرپذیر برای تامین مالی استارت آپ های امنیت سایبری هجوم نمی آورند؟

در زمان آزمایش، هیچ راهی برای اصلاح یا اصلاح منطقه تعیین شده وجود نداشت. اگر ماشین چمن زنی به طور تصادفی در حین راه اندازی به حیاط همسایه شما بلغزد (این کار انجام می شود)، دو گزینه برای شما باقی می ماند: حیاط همسایه خود را چمن زنی کنید، یا کل نقشه را حذف کنید و نقشه برداری را از ابتدا شروع کنید.

یک اشکال عجیب دیگر: اگر دو ناحیه چمن زنی تعیین شده با هم تماس داشته باشند، نرم افزار آنها را در یک منطقه ترکیب می کند. به روشی دیگر، اگر ناحیه چمن زنی حیاط جلویی شما با ناحیه چمن زنی حیاط پشتی تماس داشته باشد، نرم افزار به طور خودکار هر دو منطقه را به یک منطقه غول پیکر تبدیل می کند. این ایده آل نیست زیرا من می خواهم دو منطقه را به طور مستقل کنترل کنم و نواری از چمن بریده نشده بین دو منطقه باقی ندهم.

هر دو واحد بررسی گهگاه ارتباط خود را با واحد پایه قطع کردند. غیرقابل اعتماد است، و من هنوز در حال تلاش برای تعیین علت قطع اتصال هستم.

عمل

دکمه ای را در برنامه یا دستگاه فشار دهید و Blade با هیجان شروع به چمن زنی می کند. ماشین چمن زنی به دورترین نقطه از واحد پایه می رود و روال رفت و برگشت خود را شروع می کند.

رادار جلو و لیدار به تشخیص اشیا کمک می کنند. از تیرها و محوطه سازی بدون مشکل جلوگیری می کند. مدفوع سگ؟ تیغه بدون فکر دوم از روی آن می گذرد.

به طرز عجیبی، سنسورهای جلو نیز باعث می‌شوند که Blade از علف‌های هرز تصادفی و علف‌های بلند دوری کند – مانند علف سبز تیره که سگ‌های من از آنجا ادرار می‌کنند. هنگامی که به یک قاصدک سرکش نزدیک می شود، تیغ کوتاه می ایستد، 30 ثانیه فکر می کند، و با رفتاری بی علاقه مانند Wall-E از علف هرز عبور می کند.

من یک حیاط معمولی حومه شهر دارم. مساحت آن نیم جریب است و خانه در قسمت جلویی آن قرار دارد و یک حیاط جلویی کوتاه و یک حیاط خلوت بزرگ باقی مانده است. اندازه بزرگتر از منطقه توصیه شده است – که در عمل به این معنی است که Blade برای اتمام کار خود نیاز به شارژ مجدد دارد. به طور معمول، برای چیدن حیاط باید سه بار شارژ شود. اگر ماشین چمن زنی نیاز به مداخله کاربر داشته باشد، ماشین چمن زنی ریست می شود و اصرار دارد که از ابتدا شروع به کار کند. باید راهی برای کنترل مکان شروع یا از سرگیری ماشین چمن زنی وجود داشته باشد. یک طرف حیاط من روزانه چمن زنی می شود، و قسمت دور آن تقریباً دو بار در هفته – بستگی به این دارد که ماشین چمن زنی با موفقیت از چرخه حیاط و شارژ مجدد عبور کند.

من قصد دارم آن عبارت بیش از حد استفاده شده را حذف کنم: سخت افزار سخت است. EcoFlow یکی از سریع‌ترین شرکت‌های سخت‌افزاری مصرف‌کننده در حال رشد است و اولین ماشین چمن‌زنی روباتیک آن ارزش زمان و هزینه‌های شما را ندارد.

در دره سیلیکون یک فرآیند فکری وجود دارد که باید سریع ارسال شود و اغلب به‌روزرسانی شود. با گوشی های هوشمند و سیستم های کار می کند اما با تجهیزات چمن کاری کار نمی کند. مصرف کنندگان انتظارات و الزامات خاصی برای لوازم خانگی مانند ماشین چمن زنی دارند. باید قابل اعتماد، قابل اعتماد و مقاوم باشد. EcoFlow Blade هیچ کدام از این چیزها نیست. آزمایشی، بی ثبات و ظریف است.

این شرکت به طور مداوم به روز رسانی سیستم عامل جدید را برای ماشین چمن زنی ارائه می کند. تعداد به‌روزرسانی‌هایی که EcoFlow ارائه کرده است را گم کردم. این نشانه خوبی است. این نشان می دهد که محصول در حال توسعه فعال است و با گذشت زمان بهبود می یابد. برخی از مشکلات من با نرم افزار احتمالا حل خواهد شد، اما سخت افزار ضعیف و ضعیف گیر کرده است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lulSOd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *