متأسفانه، سرکوب رمز عبور نتفلیکس با موفقیت ثابت می شود زیرا مشترکان در حال افزایش هستند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر امیدوار بودید که سرکوب اشتراک‌گذاری رمز عبور فاجعه‌بار باشد و ر نظر خود را تغییر دهد، خبر بدی برای شما داریم: به نظر می‌رسد که در ایالات متحده، سرکوب اشتراک‌گذاری در واقع کار می‌کند.

طبق گزارش روزنامه بریتانیایی تایمز، زمانی که آخرین اعداد خود را در این هفته اعلام می کند، تحلیلگران انتظار دارند که افزایش 1.8 میلیون مشترک جدید در سه ماهه مالی گذشته را گزارش کند که مجموع مشترکین پرداختی را به حدود 234.5 میلیون نفر برساند.

این یک پیشرفت بزرگ نسبت به این زمان در سال گذشته است، زمانی که نتفلیکس اولین کاهش تعداد مشترکان خود را در بیش از یک دهه اعلام کرد – تقریباً 1 میلیون مشترک را از دست داد و به طور جدی اعتماد وال استریت به استودیوهای فیلمسازی را که از اکران های سینمایی به جریان پخش تبدیل می شوند، خدشه دار کرد.

مشترکین جدید نتفلیکس از کجا می آیند؟

بر اساس داده‌های جدید Bloomberg Second Measure که خدمات استریم را ردیابی می‌کند، تعداد مشترکین جدید نتفلیکس بین ۲۱ می تا ۱۸ ژوئن سال جاری ۲۳۶ درصد رشد داشته است. و یک شرکت تحلیلی دیگر، آنتن، ماه گذشته گفت که نتفلیکس از زمانی که ردیابی این شرکت را آغاز کرد، چهار روز بزرگ از جذب کاربران ایالات متحده را تجربه کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از راه دور از دستگاه های خاص Netflix خارج شویم

جالب است که ببینیم چه نسبتی از مشترکین جدید با تبلیغات به نتفلیکس رفته اند در مقایسه با مشترکینی که برای اضافه کردن یک یا دو نفر به برنامه های فعلی خود هزینه اضافی پرداخت می کنند. نتفلیکس ممکن است آن دسته از کاربران اخیر را تحت اشتراکی مشابه با حساب اصلی قرار دهد که تعداد مشترکین گزارش شده را کاهش می‌دهد، اما ARPU (متوسط ​​درآمد هر کاربر) بالاتری را ارائه می‌دهد، معیاری که سهامداران بیشتر علاقه‌مند به دیدن آن هستند.

مطمئناً به نظر می‌رسد که تحلیلگران در حال حاضر نسبت به نتفلیکس خوش‌بین هستند: بسیاری از تحلیلگران مالی در این هفته اعداد خوبی را برای نتفلیکس پیش‌بینی می‌کنند. اما این خبر بدی برای والدینی مانند من و همکارم فیلیپ برن است: هر دوی ما بچه‌هایی داریم که بعضی اوقات با ما زندگی می‌کنند، اما نه همیشه، و اضافه کردن آنها به برنامه‌های نتفلیکس ما، قیمت را در مدار قرار می‌دهد. به نظر می رسد در جنگ های استریم خانواده هایی مثل ما آسیب های جانبی دارند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qPfrdx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *