متا افزایش استفاده و درآمد را در سه ماهه اول (Q1) نشان می دهد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

متا افزایش استفاده و درآمد را در سه ماهه اول (Q1) نشان می دهد و آخرین به روز رسانی عملکرد خود را منتشر کرده است که رشد پلتفرم ها را نشان می دهد. همچنین، حاشیه سود آنها با وجود اینکه در برخی عناصر بهبودی را نشان می دهد، ثابت می ماند. در ابتدا، در مورد کاربران، به نقطه عطف 3 میلیارد کاربر نزدیک شد. بنابراین، در سه ماهه اول به 2.99 میلیارد کاربر فعال رسید. به این ترتیب، متا عملکرد عالی را در همه بازارها شاهد بود. در ایالات متحده به خوبی تثبیت شده است و به عنوان یک تایید مثبت در نظر گرفته می شود. این به دلیل تمرکز جدید آن بر برجسته کردن محتوای جالب تر برای کاربران در جریان، و ارائه ویژگی های جدید است.

در یک سند داخلی اخیر، نشان داده شد که فیس بوک بیشترین تعداد کاربر را با Reels دارد. این به این دلیل است که Reels بسیار مورد تقاضا است و تعامل کاربر را به حداکثر می‌رساند. اما، همانطور که مشاهده شد، محتوای ایجاد شده توسط کاربر در حال کاهش است، حتی اگر حداکثر کردن زمان صرف شده تمرکز اصلی متا از منظر درآمد باشد. این رشد در آمار کاربران فعال روزانه نیز منعکس شده است.

در نمودار زیر درصد کاربران فعال ماهانه یا MAU که همان کاربران فعال روزانه یا DAU است بیشتر است. این نشان می دهد که کاربران بیشتری به طور مکرر در حال ثبت نام و بازگشت به فیس بوک هستند. این نیز بازاریابی قوی برای توصیه آن در نظر گرفته می شود. استفاده از فیس بوک توسط محتوای توصیه شده در جریان هدایت می شود – که یک فرصت تبلیغاتی عالی به بازاریابان ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین روتر Wi-Fi 6E برای اینترنت پر سرعت

با در نظر گرفتن رشد و مشارکت، عملکرد متا در طول سال قوی باقی ماند و هر سال سود بیشتری را به ارمغان آورد – که 3٪ سال به سال است. این خبر خوبی برای سرمایه گذاران است. با این حال، نمودار ارائه شده در زیر خبر خوبی نیست. درآمد خالص متا خوب به نظر نمی رسد. برخی از دلایل شامل پرداخت به کارکنانی است که پس از اخراج حقوق دریافت کرده اند. همچنین، این به دلیل سرمایه گذاری مداوم در VR است. Reality Labs – بخش VR متا بیشتر هزینه ها را می پردازد.

منبع: Statista

در رابطه با عنصر هوش مصنوعی، کاربران و بازاریابان مختلف فیس بوک اشاره کرده اند که ابزارهای اتوماسیون Advantage+ Meta نتایج بسیار بهتری را در یک دوره طولانی به همراه داشته است. اعداد متا نقطه ای برای رشد آینده است و فرصت های بیشتری را در بازارهای جدید باز خواهد کرد. تخمین زده می شود که در برابر چالش های بزرگ باز است.

متا افزایش استفاده و درآمد را نشان می دهد

متا در حال حاضر با سخت ترین دوره تاریخ خود سر و کار دارد. این به دلیل تأثیرات اقتصادی جهانی و تغییرات ردیابی داده ها است. همراه با همه چیز، همچنان در حال مذاکره با واکنش فزاینده به چشم انداز بلندمدت متاورس است. علاوه بر این، شرکت باید به خرج کردن پول خود ادامه دهد تا از نوآوری ها عقب نماند و این باعث می شود شرکت هزینه ها را کاهش دهد. این امر منجر به اخراج چندین نفر شده است. در زمان های آینده اخراج های بیشتری وجود خواهد داشت که از نظر شرکت خوب خواهد بود. با این حال، این اخراج‌ها می‌توانند تأثیر گسترده‌تری داشته باشند – و این واضح است، زیرا احتمالاً متا را در برابر رقابت آسیب‌پذیرتر می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برای چکی که می خواهید بنویسید

رقابت تنها چیزی است که مارک زاکربرگ را به سمت ارتقای پلتفرم سوق می دهد. بنابراین، مارک بر ایجاد یک محیط VR تمرکز می کند – که نیاز به سرمایه گذاری زیادی دارد. با این حال، مفهوم متاورس در این مرحله ضعیف به نظر می رسد، و آنها نباید در حال حاضر وارد تولید VR می شدند. اما این بدان معنا نیست که مارک اشتباه می کند. به ساخت ابزارها و فرآیندهای جدید برای تسهیل تغییر در سطح بعدی ادامه می دهد.

متا بارها به کاربران و سرمایه گذاران اطلاع داده است که این روند ممکن است برای مدتی خوب به نظر نرسد، اما در نهایت، این روند رو به رو خواهد شد. همچنین، پس از اتمام پروژه VR، زاکربرگ می‌تواند دوباره به واندرکایند فناوری تبدیل شود. حتی پس از انجام مخارج شدید – متا افزایش استفاده و درآمد را در سه ماهه اول نشان می دهد.

پست متا افزایش مصرف و درآمد را در سه ماهه اول (Q1) نشان می دهد اولین بار در Random Tools ظاهر شد.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NLg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *