مجموعه «جنگ ستارگان» The Acolyte در سال 2024 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مجموعه «جنگ ستارگان» The Acolyte در سال 2024 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

لوکاس فیلم در جشن جنگ ستارگان در لندن اعلام کرد که اسپین آف Star Wars “The Acolyte” در سال 2024 در دیزنی+ نمایش داده خواهد شد. این مجموعه در پایان دوران جمهوری عالی قبل از رویدادهای فیلم های اصلی جنگ ستارگان اتفاق می افتد. آماندلا استنبرگ و لی یونگ جائه در نقش های اصلی خواهند کرد.

همچنین کری آن ماس، مانی جاسینتو، دافنه کین، جودی ترنر اسمیت، ربکا هندرسون، چارلی بارنت و دین چارلز چپمن از بازیگران این فیلم می‌باشند. این سریال اولین بار در روز سرمایه گذار دیزنی در سال 2020 معرفی شد.

لوکاس فیلم همچنین امروز اعلام کرد که سریال “آهسوکا” در آگوست سال 2023 پخش خواهد شد. آهسوکا اولین حضور لایو اکشن خود را در فصل 2 انجام داد. ماندالوریان” پس از معرفی اولیه در نمایش های انیمیشن. در این سریال روزاریو داوسون و مری الیزابت وینستد حضور دارند.

نمایش‌های آینده به لیست رو به رشد سریال‌های لایو اکشن جنگ ستارگان در دیزنی پلاس می‌پیوندند که شامل «ماندالوریان»، «اندور» و «کتاب بابا فت» می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای خلاص شدن از شر پیام های کروم که به درستی خاموش نشدند

علاوه بر این، این شرکت فاش کرد که فصل دوم Andor در آگوست 2024 پخش خواهد شد. فیلمبرداری در نوامبر آغاز شد و انتظار می‌رود در ماه آگوست به پایان برسد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MCPihG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *