محدودیت زمانی TikTok برای مدیریت زمان صفحه نمایش

زمان مطالعه: 4 دقیقه

وقتی نوبت به پیمایش در می‌رسد، زمان می‌تواند از ما دور شود. شما برای چند دقیقه می نشینید تا پیمایش کنید و ناگهان به ساعت ها تبدیل می شود. همه می توانند قربانی این تله شوند، با این حال، خوشبختانه راه حلی وجود دارد.

معرفی محدودیت زمانی TikTok، یک گزینه مدیریت زمان صفحه نمایش در برنامه. اما این چیست و چگونه کار می کند؟

به خواندن ادامه دهید!

محدودیت زمانی TikTok چیست؟

محدودیت زمانی TikTok یا زمان صفحه نمایش روزانه، تنظیمی است که به کاربران امکان می دهد میزان استفاده خود را تنظیم کنند و محدودیت زمانی روزانه صفحه نمایش را تعیین کنند.

با رسیدن به این محدودیت، برنامه برای شما اعلانی ارسال می کند که زمان شما تمام شده است. پس از اتمام این زمان، می‌توانید از برنامه خارج شوید یا یک رمز عبور شخصی‌شده برای ادامه استفاده از برنامه وارد کنید.

این تنظیم را می توان در هر زمان در تنظیمات برنامه شما روشن و خاموش کرد. از آنجایی که مینورهای زیادی در این برنامه وجود دارد، این تنظیم به طور پیش فرض برای کاربران 13 تا 17 ساله برای 1 ساعت تنظیم شده است.

نحوه مدیریت زمان صفحه نمایش روزانه TikTok:

می‌توانید مستقیماً از برنامه TikTok به آن دسترسی داشته باشید. برای تنظیم محدودیت زمانی TikTok خود، این مراحل را دنبال کنید:

  • وارد برنامه TikTok شوید و به سمت خود بروید مشخصات.
  • کلیک کنید روی منو دکمه، که نماد سه خط در گوشه بالا سمت راست است.
  • انتخاب کنید تنظیمات و حریم خصوصی.
  • پیدا کن زمان صفحه نمایش گزینه، و در اینجا پنجره زمان صفحه نمایش را باز خواهید کرد.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  13 روش برای رفع ویدیوی غیرقابل دسترس در Amazon Prime Video

در داخل این منوی زمان صفحه، چند گزینه مختلف مشاهده خواهید کرد: زمان روزانه صفحه نمایش، وقفه های زمان نمایش، یادآوری خواب و به روز رسانی هفتگی زمان صفحه نمایش. ما هر یک از گزینه ها و نحوه فعال کردن آنها را بررسی می کنیم.

زمان صفحه نمایش روزانه

هنگام انتخاب این گزینه، یا این امکان را دارید که هر روز همان حد را تعیین کنید، یا یک محدودیت سفارشی در روز تعیین کنید. هنگام انتخاب یک محدودیت تعیین شده برای هر روز، گزینه های شما 40 دقیقه، 1 ساعت، 1 ساعت 30 دقیقه، 2 ساعت یا زمان سفارشی است.

اگر تعیین محدودیت سفارشی در روز را انتخاب کنید، یک منوی کشویی برای هر روز هفته ظاهر می شود که در آن می توانید محدودیت های خود را برای هر روز انتخاب کنید.

پس از فعال‌سازی، می‌بینید که زمان تان روشن است و زمان انتخابی را نشان می‌دهد. شما می توانید این را خاموش کنید، به سادگی با خاموش کردن محدودیت.

آیا می دانستی که می توانی محتوای TikTok خود را با استفاده از Metricool برنامه ریزی کنید? با برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل محتوای TikTok خود در Metricool، چندین بار باز و بسته شدن برنامه را دور بزنید.

زمان پخش صفحه نمایش قطع می شود

وقفه‌های زمان تماشای صفحه، یادآوری‌هایی برای استراحت از برنامه هستند، اگر دوره‌ای از زمان استفاده از صفحه نمایش قطع شده باشد. می توانید از بین 10، 20 یا 30 دقیقه انتخاب کنید یا زمان سفارشی را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  شما نمی توانید پست ارسال کنید، Threads محکوم به فناست

برای خاموش کردن این موارد، به سادگی علامت دایره را بردارید و این تنظیم بلافاصله خاموش می شود.

یادآوری خواب

در این گزینه می توانید زمان خواب خود را تنظیم کنید و اگر در حین استفاده از یکیشن به زمان خواب خود رسیده اید، اعلان دریافت خواهید کرد.

با فعال کردن این گزینه، اعلان‌های فشاری به مدت ۷ ساعت پس از زمان خواب شما خاموش می‌شوند.

خلاصه محدودیت زمانی TikTok

همچنین در این صفحه می‌توانید خلاصه‌ای از زمان صفحه نمایش خود را مشاهده کنید. این به دو معیار تقسیم می شود: زمان صرف شده و برنامه باز. حتی می توانید تاریخچه زمان صفحه نمایش خود را تا یک ماه قبل مشاهده کنید.

این اطلاعات دقیقی را در مورد مدت زمانی که در برنامه صرف کرده‌اید، حتی با تفکیک میزان استفاده از صفحه نمایش در روز و شب در اختیار شما قرار می‌دهد.

TikTok به الگوهای برنامه توجه کرده و تنظیماتی را انجام داده است تا کاربران بتوانند تجربه متعادل تری داشته باشند. این یک گزینه عالی برای آن دسته از کاربرانی است که می‌خواهند استفاده خود را مدیریت کنند، بدون ترس از گیر افتادن در اسکرول بی‌پایان خطرناک.

اگر می خواهید در مورد سایر تنظیمات و تجزیه و تحلیل های TikTok در داخل برنامه و در Metricool بیاموزید، این پست را با تمام اطلاعات خواهم گذاشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/lnQhhP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *