شما نمی توانید پست ارسال کنید، Threads محکوم به فناست

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شما نمی توانید پست ارسال کنید، Threads محکوم به فناست
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

موضوعات، متا متعلق به شبیه سازی که این هفته راه اندازی شد، همیشه با دستورالعمل های محتوای خود مانع می شود. برنامه در بهترین حالت خشک است و در بدترین حالت، داده های شخصی شما را زالو می کند.

Threads با 30 میلیون دانلود در کمتر از یک روز از راه اندازی خود، آماده رقابت با حجم عظیم کاربران توییتر است.

اگرچه پلتفرم‌های اجتماعی بی‌شماری مبتنی بر متن پس از راه‌اندازی، قبل از محو شدن در ابهام از زمان تصاحب ایلان ماسک، کاربران را به خود خیره کرده‌اند، Threads دارای مزیت منحصربه‌فرد یکپارچه‌سازی یکپارچه با است. کاربران مجبور نیستند هنگام ثبت نام در Threads از ابتدا شروع کنند – این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که به طور خودکار همه افرادی را که قبلاً در اینستاگرام دنبال می کنند دنبال کنند. برای یافتن وسایل متقابل خود نیازی به جست و جو در آوارهای یک پلت فرم اجتماعی کاملاً جدید ندارید و نیازی نیست که ویژگی های کاملاً جدیدی را یاد بگیرید زیرا رابط کاربری تقریباً مشابه رابط کاربری توییتر است.

و برخلاف سایر متن‌هایی که جایگزین‌هایی برای توییتر ارسال می‌کنند، مانند Bluesky و Spill، Threads برای هر کسی که حساب اینستاگرام دارد باز است. برای یافتن کدهای دعوت، یا ناامیدانه خود را به فهرست انتظار اضافه نمی‌کنید، مانند اینکه در آخرین قایق نجات از یک کشتی در حال غرق شدن رقابت می‌کنید.

Threads در میانه انفجار طاقت فرسا و مداوم توییتر به عنوان یک چراغ امید قرار گرفته است. متأسفانه، Threads فوق‌العاده خسته‌کننده است و احتمالاً همین‌طور باقی خواهد ماند، زیرا به دستورالعمل‌های انجمن خالصانه اینستاگرام پایبند است.

اینستاگرام برهنگی را ممنوع می‌کند، از جمله عکس‌ها، فیلم‌ها و «برخی از محتوای دیجیتالی که رابطه جنسی، اندام‌های تناسلی و نمای نزدیک از باسن‌های کاملا برهنه را نشان می‌دهد». این یک استثنا برای نوک سینه های زن در زمینه شیردهی، زایمان، موقعیت های مرتبط با سلامتی مانند جراحی تایید جنسیت و اقدامات اعتراضی است. دستورالعمل ها همچنین برهنگی در عکس های نقاشی و مجسمه را مجاز می دانند.

این دستورالعمل‌ها به‌طور متناقض اجرا می‌شوند و اینستاگرام به دلیل سانسور نامتناسب زنان سیاه‌پوست، کاربران سایز بزرگ و افراد ترنس و غیر باینری بدنام است. همچنین نسبت به کارگران جنسی خصمانه است، و با تولیدکنندگان محتوای بزرگسالان که منابعی را در مورد صنایع خود به اشتراک می‌گذارند، بسیار کمتر عکس‌های بداخلاق پست می‌کنند، سرکوب کرده است. برای مثال، حساب اینستاگرام the dancersresource، از رقصنده‌های واقعی نظرات باشگاه‌های استریپ را درخواست می‌کند و پست می‌کند تا به یکدیگر در مورد مشتری‌های نامتعارف هشدار دهند، مکان‌هایی را که پرداخت خوبی دارند برجسته کند و نکات ایمنی دیگر را به اشتراک بگذارد. اگرچه این حساب گاه به گاه میم هایی را درباره حذف کردن به اشتراک می گذارد، محتوای آن برای کار کاملاً ایمن است. اینستاگرام هنوز چندین بار این حساب را به حالت تعلیق درآورده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Fanfix، رقیب Patreon، «SuperLink» را راه‌اندازی کرد، یک پلتفرم لینک در بیو با هدف سازندگان Gen Z •

در 24 ساعت پس از راه‌اندازی، Threads خود را محکوم به تبدیل شدن به یک پلتفرم وانیلی کرده است که در آن برندها می‌توانند در آن رشد کنند، اما در عین حال به یک پلتفرم وانیلی تبدیل شده است. این هرگز یک رقیب واقعی توییتر با چنین اعتدال دقیق و بدون تضمین ناشناس بودن نخواهد بود. موضوعات، مانند ، برای کاربرانی است که احتمالاً به هر حال از توییتر استفاده نمی کردند.

Threads خود را به‌عنوان نسخه سالم‌سازی شده توییتر می‌سازد که از پیش پا افتاده‌ترین ویژگی‌های پلتفرم استفاده می‌کند و در عین حال فرهنگ پست‌گذاری را که توییتر را منحصربه‌فرد کرده است، خفه می‌کند.

پست های گاه به گاه برای شکل دادن به فرهنگ توییتر بسیار مهم بود، همانطور که پوسترهای بی بند و باری، انبوهی از استان ها و محرک های گفتمان. حتی زمانی که پلتفرم مملو از درگیری بود، نام تجاری پر هرج و مرج پست باعث شد کاربران بخواهند به توییتر بازگردند. Bluesky، یکی دیگر از رقبای توییتر، به دلیل استقبال از فرهنگ پست پر جنب و جوشی که توییتر را ساخت، مورد تحسین قرار گرفت. پست توییتر ذاتاً احمقانه است – حتی اگر به سمت جدیت حرکت کند – و با بدبینی که تقریباً در تمام طنزهای اینترنتی نفوذ می کند، مشخص می شود. اما محدودیت‌های خودسرانه اینستاگرام این نوع پست‌ها را محدود می‌کند و در نهایت باعث می‌شود Threads واقعاً جایگزین توییتر نشود.

Threads خود را به‌عنوان نسخه سالم‌سازی شده توییتر می‌سازد که از پیش پا افتاده‌ترین ویژگی‌های پلتفرم استفاده می‌کند و در عین حال فرهنگ پست‌گذاری را که توییتر را منحصربه‌فرد کرده است، خفه می‌کند. کاربرانی که توییتر را سرگرم‌کننده می‌کنند و حس اجتماعی را ایجاد می‌کنند که پلتفرم را در اوج آن تعریف می‌کند، اگر همان انرژی را به Threads بیاورند، احتمالاً به دلیل نقض یکی از دستورالعمل‌های اجتماعی قدیمی اینستاگرام پرچم‌گذاری می‌شوند. پست هایی که هستند موضوعات مجاز در موضوعات مسطح، جدی و بسیار محلی هستند.

در چند ساعت پس از راه‌اندازی Threads، کاربرانی که به توییتر فرار کرده‌اند قبلاً شکایت کرده‌اند که برای پست‌های نسبتاً بی‌ضرر پرچم‌گذاری شده‌اند. یک کاربر شکایت کرد که آنها در Threads به دلیل اینکه شاخدار هستند علامت گذاری شدند، بنابراین “Elon برنده این دور است.” یکی دیگر گفت او به دلیل پرسیدن اینکه آیا کاربران می توانند «پست پست کنند» را جریمه کردند، که Threads آن را به عنوان محتوایی که «شبیه دیگران گزارش شده است» پرچم گذاری کرد.

هنرمند Mikaeladraws: “سعی کردم خودم را احمق خطاب کنم و به دلیل قلدری علامت گذاری شد.” توییت کرد. “آن مکان به هیچ یک از کارهای ما رسیدگی نمی کند.”

اعتدال توییتر، از نظر تاریخی، به طور نامتناسبی اجرا شده، پیچیده و به اندازه هر پلتفرم رسانه های اجتماعی دیگر تفرقه انگیز بوده است. در پی تسلط ماسک، سخنان نفرت پراکنی در توییتر افزایش یافته است و اعتدال ظاهرا وجود ندارد. کاربران باید از دستورالعمل‌های محتوای اساسی پیروی کنند که سخنان مشوق تنفر و تهدید را ممنوع می‌کند، اما سانسور شدیدی که Threads اعمال می‌کند، آن را برای کاربران عادی توییتر جذاب‌تر نمی‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اطلاعات به سرقت رفته در نقض MOVEit توسط باج افزار بدنام فاش شده است

عدم وجود ناشناس بودن نیز برای Threads از دست رفته است.

ناشناس بودن نسبی که اکثر کاربران در توییتر از آن لذت می برند، می تواند بدترین برداشت ها و سمی ترین تعاملات را تقویت کند، اما جامعه واقعی را نیز تسهیل می کند. توییتر به ویژه برای کاربران LGBTQ، کارگران جنسی، سازمان دهندگان و سایر جوامع به حاشیه رانده شده که رگ حیاتی این پلتفرم را تشکیل می دهند، جذاب است. ماهیت بی چهره توییتر به کاربران اجازه می دهد تا در حباب منافع خود حضور داشته باشند و پایه و اساس شکوفایی فرهنگ stan را بنا نهاد.

هیچ کس نمی خواهد به روشی که در توییتر انجام می دهد پست کند، اگر توسط افرادی که واقعا می شناسند دیده شود. کاربران برای اینکه این جوامع وجود داشته باشند نیاز به درجاتی از جدایی از مخاطبان خود دارند. فرهنگ ارسال بدون ممانعت که توییتر را به چنین پلتفرمی رشک‌برانگیز تبدیل می‌کند، نمی‌تواند به Threads مهاجرت کند زیرا این برنامه با زندگی واقعی کاربران بسیار در هم تنیده است.

در حال حاضر، کاربران نمی توانند اکانت Threads خود را بدون حذف اکانت اینستاگرام خود حذف کنند. اگر با استفاده از finsta یک حساب Threads ایجاد کنید، می توانید یک حساب جایگزین ایجاد کنید، اما کاربران هنوز نمی توانند بین چندین حساب جابجا شوند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در اظهارنظری در مورد اینکه Threads چه زمانی به چندین اکانت اجازه می دهد، گفت: «این در لیست است».

اکثر مردم، از جمله من، حضور آنلاین خود را تقسیم بندی می کنند. اینستاگرام، با روکش‌های زیبا و صیقلی‌اش، برای همگام شدن با افرادی است که در زندگی واقعی می‌شناسم. TikTok برای محتوایی در مورد سرگرمی های بسیار خاص من است. Reddit برای بررسی هر محصولی است که تا به حال به خرید آن فکر کرده ام. توییتر (و همه کلون هایی که سعی در برخاستن از خاکسترش دارند) برای به اشتراک گذاشتن هر فکر غیرمعمولی است که تا به حال داشته ام.

اگرچه برخی از ویژگی‌ها ممکن است به پلتفرم‌های دیگر ترجمه شوند، اما فضاهایی که ما به صورت آنلاین اشغال می‌کنیم، نحوه تعامل ما با یکدیگر و در نتیجه، جوامعی را که در پلتفرم توسعه می‌دهند، تعیین می‌کنند. Threads می تواند خود را به عنوان جایگزینی برای توییتر معرفی کند، اما دسترسی آن محدود است. با چنین دستورالعمل‌های سختگیرانه محتوایی، نمی‌تواند کاربرانی را جذب کند که ماندن در توییتر را ارزشمند می‌کنند – به خصوص اگر نتوانید پست ارسال کنید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VXRbAh
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *