تاریخ انتشار، گیم پلی و اخبار Baldur’s Gate 3

زمان مطالعه: 6 دقیقه

دروازه بالدور 3 تاریخ انتشار در حال حاضر به خوبی در دسترس است. پس از یک دوره سنگین در دسترسی زودهنگام، کنان به زودی نسخه کامل را در اختیار خواهند داشت. بسته به اینکه در چه پلتفرمی بازی می کنید، با این حال، روز راه اندازی متفاوتی را مشاهده خواهید کرد.

از آنچه تاکنون نشان داده شده است، دروازه بالدر 3 احتمالاً یکی از بهترین بازی های RPG منتشر شده در سال جاری است، با تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی، صدها ساعت گیم پلی و حتی شخصیت های عاشقانه. بسته به اینکه چگونه می خواهید بازی کنید، می توانید ماجراجویی خود را در Baldur's Gate 3 بسازید، چه به عنوان یک قهرمان، چه به عنوان یک ضدقهرمان خاکستری اخلاقی.

حالا که دروازه بالدر 3 تاریخ انتشار نزدیک به گوشه است، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد بازی قبل از عرضه بدانید. این شامل نگاهی به آخرین گیم پلی، تریلرها و موارد دیگر است.

دروازه Baldur’s 3: تعقیب و گریز

  • چیست؟ یک CRPG فانتزی در دنیای سیاه چال ها و اژدها
  • کی بیرون می آید؟ 3 آگوست 2023 (PC)، 6 سپتامبر 2023 (PS5)، Xbox (TBC)
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PC و PS5، Xbox به دنبال

تاریخ انتشار و پلتفرم های Baldur’s Gate 3

Shadowheart زره سبز رنگ می پوشد و با شخصیتی که رو به دوربین است صحبت می کند

(اعتبار تصویر: Larian Studios)

دروازه بالدر 3′s در تاریخ 3 آگوست 2023 برای رایانه های شخصی منتشر خواهد شد که اخیراً کمی افزایش یافته است. نسخه PS5 بازی به تعویق افتاده است، با این حال، و اکنون در تاریخ 6 سپتامبر عرضه می شود. تایید شده است که نسخه ایکس باکس هنوز در کارت است، اما در تاریخ نامشخصی عرضه خواهد شد. این بازی در حال حاضر به صورت Early Access در Steam در دسترس است.

از نظر نسخه Xbox، همه چیز کمی پیچیده تر است. این استودیو در بیانیه ای به IGN گفت:

ما یک نسخه Xbox داشتیم دروازه بالدر 3 مدتی است در حال توسعه است. ما در توسعه پورت ایکس‌باکس با مشکلات فنی مواجه شده‌ایم که باعث شده است تا زمانی که مطمئن شویم راه‌حل‌های مناسب را پیدا کرده‌ایم، 100% در اعلام آن مطمئن نباشیم – به‌ویژه، ما نتوانسته‌ایم co-op splitscreen دریافت کنیم. برای کار کردن با استانداردهای یکسانی در هر دو Xbox Series X و S، که برای ما الزامی است.”

این بدان معنی است که در حالی که دروازه بالدر 3 در واقع برای عرضه در ایکس باکس برنامه ریزی شده است، استودیو تاریخ انتشار آن را تا زمانی که برخی از مشکلات فنی برطرف نشود، اعلام نمی کند. زمانی که اطلاعات بیشتری فاش شد، این صفحه را به روز خواهیم کرد.

کسانی که خرید می کنند دروازه بالدر 3 در Steam در حال حاضر می توانید از اولین اکت بازی و همچنین انتخاب گسترده ای از گزینه های شخصی سازی شخصیت و دیالوگ لذت ببرید. همانطور که گفته شد، بازی هنوز هم در دسترسی اولیه بسیار زیاد است. اگرچه غیر معمول است، اما احتمالاً در طول بازی خود با صحنه های ناتمام و سایر ویژگی های گم شده مواجه خواهید شد.

تریلر Baldur’s Gate 3

جدیدترین تریلر Balder's Gate 3 در جشنواره بازی تابستانی به نمایش گذاشته شد که به عنوان مقدمه ای برای شخصیت Jason Isaac عمل می کند و بینش کمی بیشتر از پویایی بین شخصیت ها در کنار برخی فیلم های پشت صحنه ارائه می دهد. اگرچه این تریلر مستقیماً یک تریلر بازی نیست، اما هنوز به اندازه کافی وجود دارد که سکوت را برآورده کند زیرا از فوریه تا کنون چیز زیادی نداشته ایم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برای فعال یا غیرفعال کردن حالت تاریک در Chromebook

تریلرهای بیشتر

در وضعیت بازی فوریه 2023، ما دو دقیقه تصاویری خوشمزه دریافت کردیم و با طرح اصلی بازی همراه با چند قطعه دیالوگ از برخی از شخصیت های مهم عنوان، از جمله اعضای حزب Shadowheart، Gale و Lae'zel آشنا شدیم.

آخرین لحظات تریلر به ما چیزی را ارائه داد که به نظر می رسد نبرد نهایی بین گروه قهرمانان در برابر آنتاگونیست، Ketheric باشد. در ادامه می‌توانید تریلر کامل آن را تماشا کنید.

اگرچه ما یک دسته از گچ را گچ کرده ایم دروازه بالدر 3 تریلرهای موجود در این مقاله، می‌توانید انبوهی از تریلرهای دیگر و همچنین برخی از پشت صحنه‌ها را که به توسعه بازی نگاه می‌کنند، بیابید. کانال رسمی لارین استودیو در یوتیوب.

داستان و صحنه Baldur’s Gate 3

دروازه بالدر 3 داستان یک ماجراجوی بدبخت از سرزمین فائرون را روایت می کند. قهرمان ما که توسط Mindflayers شوم ربوده شده است، به یک Mindflayer Tadople آلوده شده است، یک انگل کوچک وحشتناک که به تدریج آنها را به یک نفرت شاخک تبدیل می کند. تلاش ساده است: یک درمان پیدا کنید.

در این ماموریت، با گروهی از شخصیت‌ها روبرو می‌شوید که با قرار گرفتن در موقعیتی مشابه، پیشنهاد می‌دهند به حزب شما بپیوندند و در سفر از شما حمایت کنند. در اقدام اول، شما در سراسر ساحل شمشیر سفر خواهید کرد و سواحل خطرناک و ویرانه های مرموز آن را برای هر سرنخ که می توانید پیدا کنید جستجو می کنید.

به شما گروهی به یاد ماندنی از شخصیت‌ها نیز ملحق می‌شوید که همگی دیدگاه‌های متنوع خود را به روی میز می‌آورند. اگرچه تنها پنج عضو حزب در دسترسی زودهنگام در دسترس هستند، می‌توان انتظار داشت که همراهان بیشتری در بازی کامل ظاهر شوند.

کلاس Baldur’s Gate 3

هنگام ساختن شخصیت خود در دروازه بالدر 3 کلاس های زیادی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام از کلاسیک ها انتخاب شده اند سیاهچالها و اژدهاها. هنگامی که شخصیت خود را ایجاد می کنید، باید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

  • روحانیون: هدایت قدرت خدایان برای افسون های قدرتمند.
  • مبارزان: استادان مبارزه که با مهارت بی نظیری از سلاح استفاده می کنند.
  • رنجرز: پیشاهنگانی که با خفا و مهربانی در طبیعت حرکت می کنند.
  • سرکش ها: از پنهان کاری، رفلکس ها و تطبیق پذیری برای مقابله با هر چیزی استفاده کنید.
  • Warlocks: طلسم‌سازان قدرتمندی که با موجودات الدریش پیمان می‌بندند.
  • جادوگران: از دانش محرمانه برای ایجاد طلسم های ویرانگر استفاده کنید.
  • درویدها: از قدرت طبیعت استفاده کنید و نیروی وحشی را هدایت کنید.
  • جادوگران: طلسم ها را از طریق جادوی رگه های خونی قدرتمند خود انجام دهید.
  • بربرها: از قدرت بدنی بی بدیل و قدرت ناشی از خشم استفاده کنید.
  • باردها: از جادوی آواز و گفتار برای بافتن افسون ها استفاده کنید.
  • پالادین ها: جنگجویان خدایان دارای قدرت الهی هستند.

گیم پلی Baldur’s Gate 3

درویدها در یک بیشه سرسبز می جنگند

(اعتبار تصویر: Larian Studios)

آیا بازی Baldur's Gate 3 مبتنی بر نوبت است؟
دروازه بالدر 3
یک RPG جهان باز ایزومتریک است که در آن شما یک قهرمان داستان و همچنین گروهی از ماجراجویان را کنترل می کنید. اگرچه از نظر بصری بسیار شبیه است دیابلو 4، گیم پلی در دروازه بالدر بین بخش های زمان واقعی و نوبتی تقسیم می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ گیمینگ با نمایشگر 360 هرتزی

بیشتر بازی در زمان واقعی اتفاق می افتد، شما نقشه را کاوش می کنید، پازل ها را حل می کنید، آیتم ها را پیدا می کنید و با NPC ها صحبت می کنید. با این حال، اگر همه چیز خشن شود، زمان مکث می کند و شخصیت ها مودبانه به نوبت عمل می کنند. در این لحظات دروازه بالدر 3 بسیار شبیه یک RPG تاکتیکی می شود، جایی که اگر می خواهید اعضای حزب خود را زنده نگه دارید، موقعیت یابی و همچنین استفاده از مهارت ها و جادوها حیاتی می شود.

همانند بازی های قبلی استودیو لارین، دروازه بالدر از اثرات زیست محیطی آزادانه استفاده می کند. اگر با طلسم آتش به گودال روغنی برخورد کنید، شعله ور می شود و برای هر بدبخت بدبختی که بالای آن ایستاده ناراحتی زیادی ایجاد می کند. حرکت و موقعیت یابی نیز کلیدی هستند. می توان اشیاء را پرتاب کرد و دشمنان را هل داد. ارائه مجموعه ای از گزینه های تاکتیکی

آیا Baldur's Gate 3 فقط آنلاین است؟
بله و خیر. دروازه بالدر 3 فقط در صورتی آنلاین خواهد بود که بخواهید با دوستان خود – به طور طبیعی – بازی کنید، اما برای بازی تک‌نفره ( یا PS5)، یا اسپلیت‌اسکرین روی PS5 لازم نیست همیشه آنلاین باشید!

اخبار Baldur’s Gate 3

گره زنی نگران از نمای نزدیک

(اعتبار تصویر: Larian Studios)

دروازه Baldur's 3 دارای یک “عاشقانه لطیف و توافقی” با یک خرس گریزلی است.
بله درست خواندید در جریان رویداد اخیر Panel From Hell، یکی از نویسندگان اصلی Larian فاش می‌کند که بازیکنان می‌توانند در یک صحنه جنسی با دروید به شکل خرس شرکت کنند. از آن چیزی که می خواهید بسازید.

نظرات لاریان در مورد نسخه تاخیری Xbox
در مصاحبه ای با IGN، توسعه دهندگان از دروازه بالدر 3 در مورد اینکه چرا نسخه Xbox بازی بیشتر از زمان برنامه ریزی شده طول می کشد، موارد خاصی را به اشتراک گذاشته اند. در این مصاحبه، رئیس Larian، Swen Vincke توضیح داد که تیم در اجرای سیاست تحمیلی ایکس‌باکس که مستلزم برابری نسخه‌های Xbox Series X و Xbox Series S از یک بازی است، مشکل دارد.

جیسون آیزاکس اعلام کرد که به عنوان یک چهره مهیج به گروه بازیگران می پیوندد
جیسون آیزاکس که در جشنواره بازی تابستانی فاش شد، صداپیشگی لرد انور گورتاش را بر عهده خواهد داشت، تصویری تهدیدآمیز از شرارت و یکی از دروازه بالدر 3آنتاگونیست های مرکزی از آنجایی که آیزاکس با نقش‌های شرور غریبه نیست، بیان کرده است که ارائه راه‌های جدید برای منفورتر کردن شخصیت به عنوان یک بینش جزئی در مورد انتظارات از شخصیت او، بسیار سرگرم کننده بوده است.

جی کی سیمونز برای بازی در نقش یکی از شرورهای اصلی بازی
همانطور که در یک پست وبلاگ Steam برای دروازه بالدر 3جی کی سیمونز صدای ژنرال Ketheric Thorm را خواهد گفت، یک نانسر به ظاهر شکست ناپذیر که ارتشی از مردگان را به سمت شهر Baldur's Gate هدایت می کند.

این همه آن چیزی است که باید در مورد Baldur's Gate 3 بدانید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین بازی‌هایی که امسال عرضه می‌شوند، حتماً از ما دیدن کنید. تقویم تاریخ انتشار بازی های آینده برای سال 2023 و بعد از آن.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UrkLcA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *