مدیر عامل شرکت Tumblr می گوید هر سال 30 میلیون دلار ضرر می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مدیر عامل شرکت Tumblr می گوید هر سال 30 میلیون دلار ضرر می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اگر از سال گذشته شبیه سازی های ، دعوای مدیران عامل، پست های مزخرف و سیاست های بد و پول گیر چیزی یاد گرفته باشیم، این است: سودآور کردن یک شرکت رسانه های اجتماعی سخت است!

پس از ارائه برخی از ویژگی های نامطلوب، Tumblr اکنون در تلاش است تا “در عموم بسازد” و در مورد کسب و کار پشت پلت فرم مبتنی بر هواداران شفاف تر باشد. در یک پرسش و پاسخ پخش زنده، مت مولنوگ، مدیر عامل شرکت و زاندی رینگ، مدیر عامل شرکت، سوالاتی از کاربران Tumblr در مورد جهت گیری شرکت مطرح کردند. مدیران کاملاً بدون فیلتر نبودند (مت، لطفاً به سؤال من در مورد اینکه چک‌های آبی چقدر پول آورده‌اند – می‌خواهم بدانم!) پاسخ دهید، اما آنها بینش‌های جالبی در مورد نحوه اجرای Tumblr در حال حاضر ارائه کردند.

طبق گفته Mullenweg، Tumblr حدود 30 میلیون دلار بیشتر از درآمد سالانه خود هزینه می کند. با توجه به تاریخچه Tumblr به عنوان یک شرکت، این خیلی تعجب آور نیست. این سایت وبلاگ نویسی که در سال 2007 تأسیس شد، توسط (شرکت مادر TechCrunch) به مبلغ 1 میلیارد دلار در سال 2013 خریداری شد. اما در سال 2019، Automattic مادر وردپرس Tumblr را تنها به قیمت 3 میلیون دلار خریداری کرد. اگرچه تامبلر دارای پایگاهی وفادار از کاربران قدرتمند است، اما از زمان ممنوعیت بدنام پورنو، تامبلر نیز برای افزایش کاربران فعال روزانه خود تلاش کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف ویدیوها در یوتیوب: راهنمای گام به گام

پلتفرم‌های اجتماعی متوسط ​​فرصتی برای رشد در میان «خروج» از توییتر دارند و Tumblr نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگام ورود به حساب Tumblr خود، پیوندی را مشاهده خواهید کرد که روی آن نوشته شده است: «از توییتر آمده‌اید؟ ثبت نام.” و در میان واکنش‌های شدید به محصول تأیید پولی توییتر، Tumblr درآمد iOS خود را با ارائه پیشنهاد ۱۲۵ درصد افزایش داد. دو چک آبی 8 دلاری. این چک های آبی هیچ کاری نمی کنند. آنها فقط خنده دار هستند.

با این حال، Ring می‌گوید که Tumblr تا به حال آنچنان افزایش چشمگیر در تعداد کاربران خود نداشته است.

او گفت: “مردم این تصور را دارند که ما در حال حاضر رشد عظیمی داریم، و واقعا نداریم.” در طول این پرسش و پاسخ، که در بالای داشبورد کاربران تبلیغ شد، تنها حدود 300 نفر در یک زمان کوک کردند.

در ماه نوامبر، مولنوگ به آتلانتیک گفت که دانلودهای iOS Tumblr در هفته ای که ایلان ماسک خرید توییتر خود را نهایی کرد، 62 درصد افزایش یافته است. بر اساس داده‌هایی که TechCrunch از data.ai مشاهده کرد، Tumblr در ماه نوامبر 880000 نصب جدید در iOS و به دست آورد که در ماه سپتامبر و اکتبر به ترتیب 450000 و 500000 نصب بود. اما در ماه های بعد، تعداد دانلود آن به سطح استاندارد بازگشت (حدود 400000 تا 500000 دانلود در ماه).

این جلسه پرسش و پاسخ یک روز پس از اینکه Tumblr “استراتژی محصول اصلی” خود را در وبلاگ کارکنان خود منتشر کرد، برگزار شد که کاربران را غافلگیر کرد، زیرا بیشتر شبیه یادداشت هایی از یک اسلاید سرمایه گذار است تا یک پست وبلاگ.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استفاده از ChatGPT کاهش می یابد زیرا کاربران از پاسخ های "احمقانه" شکایت می کنند و دلیل آن ممکن است بزرگترین تهدید هوش مصنوعی برای آینده باشد.

در این پست آمده است: «مشکل اساسی این است که استفاده از Tumblr آسان نیست. تغییرات مختلفی را مشخص می‌کند، مانند ایجاد تفاوت بین وبلاگ‌های مجدد و پاسخ‌ها برای کاربران جدید گیج‌کننده‌تر یا از بین رفتن رشته‌های وبلاگ مجدد. در این پست، این شرکت نوشت که «قابلیت‌های رتبه‌بندی الگوریتمی در همه فیدها» را بهبود می‌بخشد، که برخی از کاربران آن را به اشتباه به عنوان Tumblr تعبیر کردند که می‌گویند فید الگوریتمی را به کاربرانش تحمیل می‌کند و باعث سروصدا در سایت می‌شود.

مولنوگ تصریح کرد: «فید زمانی همیشه یک گزینه خواهد بود.

تنش اساسی Tumblr این است که کاربران کافی برای سودآوری ندارد، اما کاربرانی که دارد به شدت از فرهنگ سایت محافظت می کنند – و از الگوهای رفتاری استاندارد مصرف کننده پیروی نمی کنند (آنها برای ارسال خرچنگ هزینه می پردازند. به دوستان خود، اما آنها برای اشتراک در سازندگان هزینه ای پرداخت نمی کنند). بنابراین، تأکید Tumblr بر آسان‌تر کردن ثبت‌نام‌ها و بهبود یافتن اطلاعات می‌تواند منادی تغییر ناخواسته برای کاربران اختصاصی سایت باشد.

در طول Q+A، Mullenweg و Ring تاکید کردند که بدون بازخورد کاربر هیچ تغییر دائمی ایجاد نخواهند کرد. اما صرف نظر از این، کسب 30 میلیون دلار اضافی در سال یک چالش جدی است. تامبلر اگر بخواهد سرپا بماند، احتمالاً باید بیشتر از فروش کالاهای دیجیتال بیهوده (و در عین حال خنده دار) انجام دهد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

3/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/puy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *