مراکز تشخیصی کلید مقابله با بحران NHS هستند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

جک تابنر، معاون استراتژی در Thriva Solutions توضیح می دهد که چگونه فناوری می تواند بار بیماری های مزمن را کاهش دهد.

اعلام دولت برای 19 مرکز تشخیصی جدید جامعه (CDC) گام بزرگی در مسیر درست است. سرعت بخشیدن به دسترسی به تشخیص های حیاتی و تقویت ظرفیت موجود NHS برای ارائه آزمایش ها و اسکن ها، نه تنها به اولویت بندی افرادی که اکنون به درمان نیاز دارند و نجات جان انسان ها کمک می کند، بلکه به افرادی که نیاز به انجام اقداماتی برای بهبود سلامت خود برای جلوگیری از شروع بیماری دارند کمک می کند. بیماری در آینده

تشخیص زودهنگام، مداخله زودهنگام و در نهایت پیشگیری از بیماری ها به نوبه خود باعث صرفه جویی میلیاردی NHS می شود و به مقابله با بحران فعلی کمک می کند. هیچ گلوله نقره ای وجود ندارد که یک شبه فشار بر NHS را کاهش دهد، اما اگر اکنون روی این سرمایه گذاری نکنیم، فقط درد بیشتر و مشکلات بزرگتری در آینده ایجاد می کنیم.

با گسترش ارائه CDCها، از جمله اینکه چگونه بیمارستانهای منطقه و خدمات سرپایی را با تجهیزات تشخیصی تامین می کنیم و در عین حال آنچه را که به CDCهای جدید نیاز دارند نیز تامین می کنیم، باید مسائل عملی را برطرف کنیم. برخی از تفکرات خلاقانه و مشترک می‌توانند ببینند که خرده‌فروشی‌ها و فضاهای کم‌استفاده در خیابان‌های بزرگ به نفع اقتصادهای محلی و همچنین سلامت عمومی تغییر کاربری داده می‌شوند، همانطور که قبلاً در دورست اتفاق افتاده است، و CDC‌ها بدون شک راحت‌تر به‌سرعت راه‌اندازی می‌شوند. از ده ها بیمارستان جدید وعده داده شده.

مانند همیشه، اگر بخواهیم افراد بیشتری را تشویق کنیم تا زودتر با خدمات مراقبت‌های بهداشتی درگیر شوند، راحتی یک انگیزه حیاتی است و دسترسی آسان به یک آزمون آزمایشی را فراهم می‌کند که سپس قفل دسترسی به آزمایش‌های پیچیده‌تر و مشارکت با مداخلات آینده را باز می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه برای رفع ناپدید شدن سافاری از صفحه اصلی آیفون

CDC ها البته تعداد آزمایش های انجام شده را افزایش می دهند و فشار را در مراقبت های اورژانسی در همان روز و پذیرش های بعدی در مراقبت های بستری در کوتاه مدت کاهش می دهند. این به خودی خود یک پیروزی بزرگ است، اما اولویت واقعی اکنون باید اجرای نظارت و تشخیص با سرعت و مقیاس بیشتر باشد. این به معنای نظارت از راه دور، زیرساخت دیجیتال بهتر، و بینش شخصی‌شده و مبتنی بر داده است.

هر تلاش جدی برای حل بحران در NHS ما باید بر روی سرمایه‌گذاری روی نحوه کمک به جلوگیری از بیمار شدن افراد در وهله اول، تشخیص علائم هشداردهنده بیماری و مداخله زودتر برای کاهش فشار بر خدمات طولانی متمرکز شود. ما باید مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه را ارائه دهیم، نه فقط مراقبت های بیمار زمانی که فردی قبلاً بیمار شده است.

نخست وزیر در بازدید از یک مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری در اولدهام گفت که این مراکز به آزمایش‌ها، بررسی‌ها و اسکن‌ها دسترسی دارند «به خانه‌های افراد در جامعه نزدیک‌تر می‌شوند و دسترسی آن‌ها به درمان را آسان‌تر می‌کنند و آن را بسیار سریع‌تر دریافت می‌کنند». این درست است، اما ما باید بیشتر و سریع‌تر پیش برویم تا مراقبت‌های بهداشتی پیشگیرانه و شخصی‌شده را در خانه‌های خودمان و تلفن‌هایمان در دسترس همه قرار دهیم.

اگر از فرصتی استفاده کنیم که فناوری می تواند بار بیماری های مزمن را کاهش دهد – از همه ما برای زندگی سالم تر و طولانی تر و در عین حال استفاده مؤثرتر از منابع و هزینه های مراقبت های بهداشتی حمایت کند، دستاوردهای بالقوه واقعاً بسیار زیاد است.

در کنار CDCها در مکان‌هایی که به راحتی در دسترس هستند، ما باید زیرساخت دیجیتال و خدمات مبتنی بر فناوری را برای ارائه نظارت و تشخیص از راه دور در مقیاس گسترش دهیم. مهمتر از همه، ما باید از بیماران حمایت کنیم تا نتایج خود را بفهمند و بر اساس آنها عمل کنند تا بتوانند در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند تا از بیماری جلوگیری کنند. بینش‌ها و ابزارهای شخصی‌شده و مبتنی بر داده‌ها اکنون اساس انواع خدماتی است که ما با آن‌ها سروکار داریم، از مدیریت امور مالی گرفته تا آنچه در تلویزیون تماشا می‌کنیم. پس چرا سلامتی ما هم نه؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Google پخش برنامه Chromebook را برای دستگاه‌های Pixel و Xiaomi منتخب فعال می‌کند

تصور کنید که بتوانیم آزمایش‌های تشخیصی را در خانه انجام دهیم و سپس نتایج را در تلفن‌هایمان همراه با اطلاعات شخصی‌سازی‌شده و توصیه‌هایی در مورد نحوه اصلاح سبک زندگی‌مان برای جلوگیری از شروع بیماری دریافت کنیم. این یک رویا نیست – ما فناوری، زیرساخت های تشخیصی و ظرفیت آزمایشگاهی را در حال حاضر در اختیار داریم.

نخست وزیر حق دارد بر اهمیت ارائه آزمایشات نزدیک به خانه مردم تأکید کند. اما این فقط در مورد مکان نیست – ما باید روی تجربه کلی بیمار تمرکز کنیم و خدمات طراحی را حول تجربه کاربر انجام دهیم. خدمات پیشگیرانه فقط مورد استفاده قرار می گیرند و بنابراین تنها مزایای بالقوه عظیمی را ارائه می دهند که تجربه از ابتدا تا انتها برای بیماران نرم، کارآمد و آسان باشد. راحتی فقط مربوط به نزدیکی جغرافیایی نیست، بلکه قرار دادن بیماران در قلب طراحی خدمات و کل تجربه پایان به انتها از رزرو آنلاین تا اطلاعات بعدی و پشتیبانی است.

اگر فقط روی اسکنرها در فروشگاه‌های خرده‌فروشی تمرکز کنیم، فرصت را برای بازتعریف نحوه تعامل مردم با اطلاعات مربوط به کمک و دسترسی به پشتیبانی از دست خواهیم داد. شکی نیست که CDC ها گامی در مسیر درست هستند، اما در کنار آجر و ملات، ما باید در زیرساخت های دیجیتال و فناوری نیز سرمایه گذاری کنیم تا ارائه مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه، تشخیص از راه دور و حمایت از بیماران را به صورت آنلاین در سراسر جهان ارائه کنیم. خانه های مردم و در دسترس آنها در گوشی های .

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fMpvgV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *