تکنی پلکس روکش چاقوی بادی جدید را نصب می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

TekniPlex Healthcare که از تخصص علم مواد برای کمک به ارائه نتایج بهتر به بیمار استفاده می کند، در حال نصب یک روکش جدید با چاقوی هوا است.

هدف زیرساخت جدید افزایش کیفیت محصولات محافظ با پوشش دقیق TekniPlex Healthcare و افزودن ظرفیت مورد نیاز در صنعت است. روکش چاقوی هوا به TekniPlex Healthcare اجازه می دهد تا عرضه Tyvek پوشش داده شده، کاغذ تقویت شده با پوشش حرارتی، کاغذ پوشش داده شده با مهر و موم سرد و فیلم را برای کاربردهای مختلف پزشکی، دارویی و تشخیصی افزایش دهد.

برنامه‌ریزی شده برای اعتبارسنجی کامل در سه ماهه چهارم سال 2023، اضافه شدن ماشین‌آلات بسیار به‌موقع است و در تلاقی حیاتی چالش‌های زنجیره تامین جهانی، افزایش تقاضا و افزایش نیازها برای راه‌حل‌های مانع عملکرد بالاتر است. این سرمایه گذاری به TekniPlex Healthcare اجازه می دهد تا از منحنی عرضه و تقاضا جلوتر بماند و در عین حال عملکرد محصول را بیشتر بهبود بخشد.

کریس کوالترز، مدیرعامل TekniPlex Healthcare، گفت: «راه‌حل‌های مانع مهندسی‌شده ما، از جمله Tyvek روکش‌شده و محصولات کاغذی پوشش‌داده‌شده، در سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. ماشین چاقوی بادی پیشرفته تضمین می‌کند که ما می‌توانیم تقاضای محصولات رو به افزایش در بازار آمریکای شمالی را برآورده کنیم و همچنین به ما امکان می‌دهد در جغرافیاهای دیگر مانند چین، آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین و اروپا گسترش بیشتری داشته باشیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اضافه کردن رمز عبور به سند صفحات در iPhone، iPad و Mac

فرمولاسیون پوشش اختصاصی TekniPlex Healthcare و فناوری کاربردی منجر به تولید محصولاتی می شود که برای برآورده کردن نیازهای عملکرد و استریلیزاسیون مورد نیاز طراحی شده اند. Tyvek روکش شده این بخش، مانع استریل را با قابلیت تنفس ترکیب می کند، در حالی که لایه برداری تمیز و سازگاری با انواع مواد فیلم انعطاف پذیر و سفت را ارائه می دهد.

در همین حال، کاغذ پوشش داده شده TekniPlex Healthcare راه حلی برای مجموعه ای از محصولات پزشکی قابل تنفس و غیر قابل تنفس، از جمله پرده ها و روپوش ها، دستکش ها، کیت های رویه، لوله و سرنگ است. کاغذهای پوشش داده شده هم پوسته شدن تمیز و هم سازگاری با چندین درجه کاغذ را دارند. TekniPlex Healthcare همچنین گزینه‌های بدون لاتکس و مهر و موم سرد را تولید می‌کند که برای بانداژها و پانسمان‌های چسبنده، نوارهای بینی، سواب‌ها و دستگاه‌های پزشکی خاص ایده‌آل است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HrM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *