من iOS 17 و سرگرم کننده ترین ویژگی های آن را امتحان کردم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

مدتی است که عمومی بتای اپل را اجرا می‌کنم و جدای از ثبات قابل تحسین، کلمه دیگری که به ذهنم می‌رسد این است… سرگرمی.

مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها در نسخه بتای عمومی وجود دارد که اپل در روز چهارشنبه (12 ژوئیه) آن‌ها را حذف کرد که پلتفرم را به روش‌های سرگرم‌کننده و مفید تبدیل می‌کند، و من همه آنها را امتحان کرده‌ام.

می دانم، همه در مورد پوسترهای تماس صحبت می کنند. آنها خوب هستند و مطمئناً ایجاد آنها به اندازه کافی آسان است، اما از آنجایی که برخی افراد احساس راحتی نمی کنند که چهره خود را برای هر تماس به نمایش بگذارند (البته این فقط یک گزینه است) شاید این یک ویژگی کاملاً سرگرم کننده نباشد. آنهایی که انتخاب کردم، حداقل اندکی شادی را در من جرقه می زنند.

حالا من را تحمل کنید، زیرا هر ویژگی نام‌گذاری شده یک خنده و شورش نیست.

آماده به کار

iOS 17

برخی از گزینه های صفحه نمایش استند بای iOS 17. (اعتبار تصویر: آینده)

اینکه چرا اپل این ویژگی را چند سال پیش معرفی نکرد، فراتر از من است، اما iOS 17 بالاخره یک حالت Standby دارد که شما را به یک ساعت زنگ دار اتاق خواب تبدیل می کند، ساعتی که اکنون می توانید با یک چشم باز و قبل از چرخاندن و بازگشت به آن، آن را بخوانید. خواب.

این ویژگی روی همه آیفون‌هایی که از iOS 17 پشتیبانی می‌کنند (بازگشت به آیفون 8) کار می‌کند، اما StandBy بدون نمایشگر Always On کاملاً مفید نیست، که فقط می‌توانید آن را در 14 Pro و iPhone 14 Pro Max بیابید.

با این حال، برای آزمایش های اولیه، یک آیفون 14 را با iOS 17 بارگذاری کردم و آن را به شارژر Apple MagSafe متصل کردم. بعد از آن فقط گوشی را به طرفی چرخاندم و به چیزی تکیه دادم. صفحه نمایش تقریباً بلافاصله به یک ساعت با صفحه نمایش عریض تبدیل شد. من چند انتخاب را ورق زدم، از جمله یکی که ساعت را در یک طرف و برنامه من را در طرف دیگر نشان می داد. من می‌توانم برای دیدن، یادآوری‌ها، آب‌وهوا و سایر ویجت‌ها دستم را دراز کنم و تند تند بکشم. گزینه های زیادی برای نمایش وجود دارد، از جمله یک ساعت تمام صفحه کلاسیک و یکی که عکس های شما را در پشت زمان نشان می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تغییر سبک قلم در Apple Mail در iPhone، iPad و Mac

با آیفون 14 پرو مکس که برای دومین مجموعه آزمایشم استفاده کردم، صفحه نمایش همیشه روشن تمام شب روشن خواهد ماند. سایر تلفن ها روی صفحه ضربه می زنند. به‌علاوه، اگر روی پایه شارژ بی‌سیم 2 در 1 Belkin Boost Charge Pro با MagSafe (99.95 دلار / 109.95 پوند) سرمایه‌گذاری کنید، دیگر لازم نیست نگران نگه‌داشتن تلفن باشید.

می دانم، همه اینها برای شما مفید به نظر می رسد، اما به نوعی آیفون را برای من سرگرم کننده تر می کند.

بیشتر ببین

استیکرها

استیکرهای iOS 17

استیکرهای iOS 17 به راحتی از روی هر عکسی ایجاد می شوند، اما وقتی آنها را با Live Photos ایجاد می کنید، ابعاد کاملا جدیدی به خود می گیرند. (اعتبار تصویر: آینده)

استیکرهای iOS 17 بدیهی است که سرگرم کننده هستند، اما مطمئن نیستم که متوجه شوید وقتی با عکس های زنده…و پیام ها ترکیب می شوند چقدر می توانند سرگرم کننده باشند.

همانطور که ممکن است به خاطر داشته باشید، استیکرها چیزهایی هستند که در آیفون خود ایجاد می کنید و سپس در سراسر پلتفرم استفاده می کنید. آنها معمولاً از عکس‌هایی با استفاده از ویژگی برجسته lift-subject-from-background اپل می‌آیند، که در ابتدا در iOS 16 معرفی شد. برای دسترسی به اینکه Photos را باز می‌کنید، یک تصویر را باز کنید و سپس انگشت خود را روی سوژه اصلی تصویر پایین نگه دارید. لزومی ندارد که یک شخص باشد.

وقتی این کار را انجام دادید، سوژه بلند می شود و می توانید آن را در هر جایی بکشید و رها کنید. اما ترجیح می دهم آن را رها کنم و منتظر بمانم تا منوی Copy/Add Sticker/Share ظاهر شود. اگر استیکر را انتخاب کنید، iOS 17 به شما امکان می‌دهد آن را به منوی استیکرها اضافه کنید که می‌توانید در برنامه‌های دیگر اپل مانند مسنجر استفاده کنید.

ایجاد یک برچسب به جای استفاده از کپی، کمی سرگرم کننده به استیکرهای شما اضافه می کند، به خصوص اگر از یک عکس زنده استفاده می کنید. از تکان دادنم عکس گرفتم و بعد یک استیکر درست کردم که نشان می دهد با شوق دست تکان می دهم. اکنون می توانم آن برچسب را هر زمان که همسرم بخواهد به او پیام دهم. در انتهای خود، او این تصویر حلقه کوچک را می بیند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  دلتا سری MEB را با منبع تغذیه درجه پزشکی گسترش می دهد

سرگرم کننده، درست است؟

واکنش ها

iOS 17 FaceTime Reactions

کاش می‌توانستم بگویم که این واکنش‌ها به راحتی ایجاد می‌شوند. (اعتبار تصویر: آینده)

من یک فرد بزرگ FaceTime نیستم، احتمالاً به این دلیل که ما در محل کار از Google Meet استفاده می کنیم و اکثر شرکت هایی که با آنها صحبت می کنم از WebEx یا Zoom استفاده می کنند. FaceTime یک ابزار تجاری نیست. این برای دوستان و خانواده‌ها است و اگر به آن فکر کنم، بیشترین کسی که FaceTime با او دارم همسرم است و فکر می‌کنم او از پیشرفت‌های FaceTime iOS 17 قدردانی خواهد کرد.

واکنش‌ها همان چیزی است که به نظر می‌رسند: در تماس، واکنش‌های گرافیکی که می‌توانید در طول تماس با استفاده از یک سری حرکات حرکتی راه‌اندازی کنید.

شما می توانید با ساختن نماد قلب با دستان خود عشق بفرستید و قلب های قرمز به معنای واقعی کلمه از درون دستان شما می آیند و به سمت بیرون به سمت صفحه شناور می شوند.

برای بادکنک‌های چند رنگ، یک علامت صلح ساختم، و برای یک گرافیک عجیب و غریب فیس‌بوک مانند شست، دو شست بالا درست کردم.

من برای به کار بردن هر یک از اینها کمی تلاش کردم و همسرم آنطور که انتظار داشتم تحت تأثیر قرار نگرفت.

با این حال، من این ویژگی را محکم در ستون سرگرمی قرار دادم.

کمتر “هی” سیری

iOS 17 سیری

پس از انتخاب تنظیمات، سیری فقط به کمی آموزش نیاز دارد. (اعتبار تصویر: آینده)

همه این “هی ها” قبل از اینکه دستیاران صوتی ما به ما گوش دهند همیشه آنها را بسیار رسمی جلوه داده است. من این کار را هر بار که می خواهم با همسر، بچه ها یا دوستانم صحبت کنم، انجام نمی دهم. خوب، شاید من فقط می گویم “هی” بدون نام آنها. با این حال، “هی” به علاوه نام بسیار است.

استفاده از سیری بدون مقدمه خوب است. راه‌اندازی آن آسان بود، فقط باید Listen برای «Siri» یا «Hey Siri» را در تنظیمات iOS 17 فعال می‌کردم و سپس سیری را آموزش می‌دادم تا به عبارات با و بدون «hey» پاسخ دهد.

هنگامی که این کار را انجام دادم متوجه شدم که سیری بلافاصله به صدای نام خود پاسخ می دهد. سیری را حتی شخصی تر و، بله، سرگرم کننده تر می کند.

اگر می‌خواهید به این سرگرمی بپیوندید و آماده هستید تا بهترین آیفون خود را در مسیر بتا عمومی قرار دهید، می‌توانید نسخه بتای عمومی iOS 17 را از اینجا دانلود کنید.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jaR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *