مهندسی ویژن سم کراسلی را به عنوان مدیر عامل منصوب می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویژن مهندسی سام کراسلی را به عنوان مدیر عامل منصوب کرده است، نقشی که بر اساس رهبری جهانی و تجربه مالی او خواهد بود.

کراسلی که قبلاً عضوی از تیم رهبری ارشد در روتورک بود، که بیش از 3700 کارمند در 39 کشور استخدام می‌کند و در بیش از 170 کشور به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد، دارای دانش عمیق بازار در نفت و گاز، پتروشیمی، معدن و اتوماسیون، متخصص در مهندسی فنی است. محصولاتی از جمله مهر و موم های مکانیکی، پمپ ها، شیرها و بخش های کنترل سیال. تجربه کراسلی شامل هدایت رشد شرکت در آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، روسیه، اروپا، آفریقا و آمریکای شمالی است.

کراسلی گفت: «آنچه در مورد پیوستن به تیم در Vision Engineering جذابیت بیشتری داشت، ایده رهبری یک شرکت فناوری نوآورانه با سابقه طولانی و برجسته بود. فرصت‌های هیجان‌انگیز زیادی برای رشد کسب‌وکار وجود دارد، و من در سال‌های آینده روی آن‌ها تمرکز خواهم کرد. Vision Engineering یک برند و شهرت شایسته دارد و من خوشحالم که آن را به مرحله بعدی رشد جهانی هدایت می کنم.

مارک کورتیس، مدیر عامل فعلی، به عنوان مدیر اجرایی، با تمرکز بر توسعه استراتژیک و فرصت‌های رشد گسترده‌تر، به ریاست هیئت مدیره گروه مهندسی ویژن ادامه خواهد داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین شارژر سریع Apple MacBook Air M2

مهندسی چشم انداز برای طراحی و ساخت میکروسکوپ، مترولوژی و راه حل های تجسم دیجیتال شناخته شده است. طراحی شده برای کمک به افرادی که در طیف وسیعی از بخش‌ها کار می‌کنند، به دلیل تمرکز واضح آن بر بهبود بهره‌وری برای کسانی که از بزرگنمایی از طریق ارگونومی برتر استفاده می‌کنند، در سطح بین‌المللی شناخته شده است.

صنایعی که راه حل های ویژن مهندسی در آنها به تجهیزات استاندارد تبدیل شده اند عبارتند از: الکترونیک، خودرو، هوافضا، تولید تجهیزات پزشکی، بیوتکنولوژی، مخابرات و کابل. دفاتر فروش و پشتیبانی فنی آن در سرتاسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا قرار دارند و توسط شبکه ای از توزیع کنندگان پشتیبانی می شوند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vpunQz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *