کانون وکلای کنیا با کمک به استارت آپ ها در رعایت مقررات نظارتی طرفداران زیادی پیدا می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کانون وکلای کنیا با کمک به استارت آپ ها در رعایت مقررات نظارتی طرفداران زیادی پیدا می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

استارت‌آپ‌های آفریقایی که به دلیل عدم رعایت قوانین با قانون‌گذاران درگیر می‌شوند، اغلب با عواقب گسترده‌ای مواجه می‌شوند، از جمله برخی که کسب‌وکارشان را در برخی از بازارها از بین می‌برند یا از کار می‌اندازند – همانطور که در سال گذشته توسط برخی بزرگ‌کنندگان تجربه شد.

حوادث عدم انطباق در جامعه استارت آپی آفریقا فراگیر است، که اغلب به دلیل فقدان راهنمایی مناسب در مرحله پایه است. لیندا بونیو، پس از تأسیس استارتاپ فناوری حقوقی، Lawyers Hub، شش سال پیش در کنیا، متوجه این شکاف شد. او ثابت کرد که استارت‌آپ‌ها برای ایجاد فعالیت‌های خود در چارچوب قانون با مشکل مواجه هستند.

مشاهدات او باعث شد که یک برنامه شتابدهنده حقوقی و فناوری راه اندازی کند که به استارتاپ ها کمک می کند تا در کنار سایر الزامات، عملیات راه اندازی قانونی، ساختارهای شفاف و حاکمیت شرکتی داشته باشند، برای جمع آوری سرمایه آماده شوند و از مقررات یا قوانین تجویز شده پیروی کنند.

Lawyers Hub بنیانگذاران استارت‌آپ‌ها را از طریق برنامه رایگان سرپرستی شده که با مشارکت موسسات از جمله آژانس‌های توسعه ارائه می‌شود، همراهی می‌کند، که همچنین با جلسات اختیاری یک به یک با وکلای خود افزوده می‌شود. اکنون در سومین سال خود، این برنامه 12 هفته ای استارت آپ های مرحله اولیه را هدف قرار می دهد که بونیو می گوید از نظر دسترسی و بودجه فاقد آن هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برنامه نویسان پروتئین از هوش مصنوعی مولد کرادل کمک می گیرند •

بونیو گفت: «بنیان‌گذاران در زمینه‌های مالی، قوانین مالیاتی، مالکیت معنوی، آنچه که برای آماده شدن برای دور سرمایه‌گذاری نیاز دارند، آموزش دیده‌اند، و باید فراتر از مرزهای خود گسترش یابند. و بسته شدن شرکت – زمانی که همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود.

گروه امسال متشکل از 200 استارت آپ است که از سرتاسر قاره طراحی شده اند و به تقاضا برای خدماتی که وکلای هاب ارائه می دهد اشاره می کند.

بونیو اهمیت ساختارها را در راه استارت‌آپ به خوبی می‌داند، پس از اینکه تشخیص سرطان او را در سال گذشته به مدت شش ماه در هند بستری کرد، اما تأثیر کمی بر تداوم کسب‌وکارش نداشت.

بونیو گفت: “Lawyers Hub توانست به فعالیت خود ادامه دهد و ما سال گذشته توانستیم جشنواره را میزبانی کنیم زیرا تیم به تجارت ادامه داد زیرا ساختاری داشتیم که در غیاب من امکان تداوم را می داد.”

“ساختار مهم است، به بنیانگذاران کمک می کند تا خود را از تجارت جدا کنند (زیرا آنها فقط بخشی از آن هستند) و در تعیین نقش هر یک از اعضا. استارت‌آپ‌ها همچنین می‌توانند عملیات را غیرمتمرکز کنند و به افراد دیگر اجازه دهند نقش فعالی در کسب‌وکار داشته باشند.»

پیش از راه‌اندازی برنامه شتاب‌دهنده وکلای Hub، این استارت‌آپ یک برنامه کمک هزینه تحصیلی برای ارتقای مهارت وکلای سنتی در افزایش استعداد سیاست دیجیتال آفریقا اجرا می‌کرد – که در حال حاضر به دلیل دست‌وپنجه نرم کردن سیاست‌گذاران با مسائل ناشی از فناوری‌های نوظهور، بسیار مورد نیاز است.

این کمک هزینه تحصیلی همچنان به جذب استعدادهای برتر ادامه می دهد و امسال 508 درخواست از 24 کشور آفریقا ارسال شده است. بیست و سه، افزایش اندکی نسبت به 15 سال گذشته، تحت برنامه شش ماهه پرداختی قرار خواهند گرفت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین هدفون بی سیم برای بازی

علاوه بر این، آنها همچنین میزبان جشنواره فناوری قانون هستند که در آن کارشناسان، سیاست گذاران و بنیانگذاران برای گفتگوهای منطقه ای در مورد موضوعات مختلف مانند و تجارت بین آفریقا که موضوع اجلاس امسال در اوایل این هفته برگزار شد، گرد هم می آیند.

Bonyo و Lawyers Hub در توسعه تعدادی از سیاست‌های دیجیتال از جمله قانون حفاظت از داده‌های کنیا و مشاوره به دولت‌های آفریقایی مختلف مانند سومالی در مورد هویت دیجیتال و نیجریه در مورد خط‌مشی هوش مصنوعی مؤثر بوده‌اند.

تخصص او در قانون دیجیتال و حاکمیت داده بی‌توجه نمانده است، زیرا اخیراً به شورای جهانی مجمع جهانی اقتصاد در مورد آینده سیاست فناوری برای رسیدگی به طیفی از مسائل، از جمله مقررات، و بهره‌برداری از فناوری‌ها برای رسیدگی به مشکلات فشار وارد شده، نامزد شده است. نیازهای مردم و همچنین افزایش مسئولانه آنها.

او همچنین در مورد هویت دیجیتال و حاکمیت داده برای کمیسیون اقتصادی سازمان ملل متحد برای آفریقا مشورت می کند و در گذشته با تعدادی از نهادها از جمله اتحادیه آفریقا در زمینه داده ها و چارچوب سیاست هوش مصنوعی همکاری نزدیک داشته است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ctdDKR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *