نحوه ایجاد حلقه های مشارکتی در اینستاگرام

زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا میدانستید که پست های Collab را منتشر کرد، به کاربران امکان می دهد یک همکار را به پست فید خود دعوت کنند و نام کاربری هر دو نویسنده را در بالای پست قرار دهند.

اکنون، آنها در حال گسترش این ویژگی مشترک به حلقه‌های اینستاگرام هستند. معرفی کردن حلقه های مشترک در اینستاگرامویژگی جدید برای تولید محتوا در اینستاگرام با سایر کاربران.

در این مقاله با نحوه ایجاد حلقه های مشترک در اینستاگرام آشنا شوید.

قرقره های مشارکتی چیست؟

اگر با پست های فید مشترک آشنا هستید، از این توضیح تعجب نخواهید کرد. آنها به طور یکسان با پست های فید مشترک عمل می کنند، البته اینها اکنون در تمام فرم های ویدیویی هستند.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، این فرصت‌های جدیدی را برای سازندگان، برندها و کسب‌وکارها ایجاد می‌کند تا با استفاده از محتوای یی کوتاه‌مدت همکاری کنند.

اول از همه، بیایید در مورد اینکه چه کسی در این محتوا نقش دارد صحبت کنیم. در این پست ها دو نقش متفاوت وجود دارد. خالق و همکار. بیایید آن را تجزیه کنیم:

  • خالق حسابی است که ابتدا محتوا را پست می کند. از اینجا، آن‌ها از حساب دیگر دعوت می‌کنند تا به‌عنوان همکار ملحق شود. سازنده می‌تواند در هر زمانی یک همکار اضافه یا حذف کند.
  • همکار دعوت نامه را از سازنده دریافت می کند و می تواند محتوا را بپذیرد یا رد کند تا در و فید خود ظاهر شود.

پس از انتشار محتوا، نام دسته هر دو نویسنده در بالای پست ظاهر می شود. این ویژگی فقط اجازه می دهد تا یک همکار در هر پست اضافه کنید.

نحوه ایجاد یک پست مشارکتی در اینستاگرام

چگونه همکاران را به حلقه خود دعوت کنید:

  • وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و روی آن ضربه بزنید ایجاد + دکمه.
  • خود را آپلود کنید قرقره و بر روی کلیک کنید بعد.
  • پس از نوشتن کپشن و افزودن هر هشتگ، بر روی آن کلیک کنید افراد را تگ کنید.
  • روی ضربه بزنید دعوت از همکار.
  • جستجو برای نام کاربری و اکانت را انتخاب کنید شما می خواهید برای همکاری با!
  • کلیک اشتراک گذاری و شما تمام شده اید!
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هدف مشارکت ORCHA و Cogniss استفاده از توافقنامه تجارت آزاد بریتانیا و استرالیا است

نحوه پذیرش یا رد همکاری در یک حلقه:

همکار درخواستی یک DM دریافت خواهد کرد با دعوت به همکاری در یک پست یا حلقه، که در آن آنها این گزینه را دارند قبول یا رد دعوت

تا زمانی که همکار محتوا را بررسی و قبول نکند، پست پنهان خواهد شد. به محض اینکه آنها آن را تایید کنند، خواهد شد روی فید و هر دو نمایه به صورت زنده پخش کنید.

نحوه حذف همکاران از یک حلقه:

پس از انتشار، می‌توانید با پیدا کردن همکار را حذف کنید نماد سه نقطه در سمت راست پایین از قرقره

روی ضربه بزنید ویرایش کنید، سپس افراد را تگ کنیدو خود را با کلیک کردن بر روی آن حذف کنید ‘ایکس' کنار نام کاربری شما

چگونه خود را به عنوان یک همکار در حلقه یک نفر حذف کنید:

اگر می‌خواهید برچسب مشارکتی خود را بعد از اینکه قبلاً منتشر شده است در حلقه شخص دیگری حذف کنید، می‌توانید با پیدا کردن نشانی نماد سه نقطه در پایین سمت راست از قرقره

ضربه زدن توقف به اشتراک گذاشتن و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. با این کار برچسب شما از پست حذف می شود.

چه کسی می تواند همکاران را دعوت کند؟

دسترسی به پست های مشترک به تنظیمات حریم خصوصی حساب شما بستگی دارد.

  • برای حساب های عمومی، می توانید حساب های عمومی و خصوصی را به عنوان همکار دعوت کنید.
  • برای حساب های خصوصی، می توانید حساب های خصوصی و عمومی را به عنوان شریک دعوت کنید، تا زمانی که این حساب قبلاً شما را دنبال می کند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از صفحه نمایش تقسیم شده در مک

اگر یک حساب خصوصی از یک حساب عمومی دعوت به همکاری کند، حلقه همچنان به صورت عمومی به اشتراک گذاشته خواهد شد. از آن به بعد، این حساب می‌تواند از هر کسی که او را دنبال می‌کند برای همکاری در حلقه‌ها دعوت کند.

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت بین collabs و تگ ها و منشن های معمولی چیست؟

بزرگترین تفاوت بین collabs و برچسب ها و ذکرها این است که با collabs، این پست در فید هر دو نمایه ظاهر می شود. این به معنای قرار گرفتن در معرض دو برابر است، زیرا برای دنبال کنندگان هر دو حساب ظاهر می شود.

با تگ‌های روی عکس‌ها یا ویدیوها، این تگ‌ها در فید صفحه نمایه شما فعال می‌شوند، اما در بخش برچسب‌گذاری‌شده. همچنین، اینها به شما به عنوان خالق اعتبار نمی دهند، همانطور که همکارها اعتبار دارند.

ذکرها فقط برای استوری است که کسانی که نام برده می شوند می توانند این را در استوری خود بازنشر دهند. شما نمی توانید همکارانی را به داستان های خود اضافه کنید.

اکنون می‌دانید که حلقه‌های مشارکتی در اینستاگرام چیست، بنابراین می‌توانید با دیگر سازندگان، برندها یا کسب‌وکارها شراکت کنید تا دو برابر در معرض دید قرار بگیرید و با دیگر متخصصان در صنعت خود شبکه کنید.

اگر می خواهید درباره نحوه بازاریابی برند یا کسب و کار خود در اینستاگرام بیشتر بدانید، این راهنمای بازاریابی را بخوانید تا استراتژی های رسانه های اجتماعی خود را ارتقا دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EGx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *