نسخه بتای اصلی WhatsApp برای macOS اکنون در دسترس است: گزارش

زمان مطالعه: 2 دقیقه






بر اساس گزارش های اخیر، اکنون یک برنامه بتا بومی را برای macOS عرضه می کند. این بدان معنی است که کاربران برنامه پیام رسانی محبوب اکنون خواهند بود قادر به استفاده از آن در رایانه های مک خود هستند، علاوه بر دستگاه های تلفن همراه خود.

طبق گزارش‌ها، برنامه بتا بومی برای macOS شبیه به نسخه وب واتس‌اپ است، اما ارائه خواهد شد ویژگی های اضافی مانند اعلان های و امکان ارسال و دریافت پیام بدون نیاز به باز کردن مرورگر. این برنامه همچنین می‌تواند در پس‌زمینه اجرا شود و به کاربران امکان می‌دهد حتی زمانی که به طور فعال از برنامه استفاده نمی‌کنند، اعلان‌ها را دریافت کنند.

عرضه برنامه بتا بومی برای macOS یک توسعه قابل توجه برای کاربران واتس اپ است، زیرا به آنها اجازه می دهد به طور یکپارچه بین دستگاه ها جابجا شوند و مکالمات خود را بدون وقفه ادامه دهند. همچنین تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد، زیرا برنامه برای پلتفرم macOS بهینه شده است و تجربه یکپارچه تر و کارآمدتری را ارائه می دهد.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این هنوز یک نسخه بتا است، به این معنی که ممکن است دارای اشکالات و سایر مشکلات باشد. واتس اپ کاربران را تشویق می کند تا بازخورد خود را ارائه دهند و مشکلاتی را که در حین استفاده از برنامه با آن مواجه می شوند گزارش دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 راه برای بازیابی پیام های متنی حذف شده در اندروید

در پایان، واتس اپ اکنون یک برنامه بتا بومی را برای macOS عرضه می کند که به کاربران اجازه می دهد از برنامه پیام رسانی محبوب در رایانه های مک خود استفاده کنند. این توسعه تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد و تجربه یکپارچه تر و کارآمدتر را ارائه می دهد. با این حال، از آنجایی که این یک نسخه بتا است، انتظار می‌رود که برخی از باگ‌ها و مشکلات دیگر داشته باشد، بنابراین کاربران تشویق می‌شوند تا بازخورد خود را ارائه دهند و مشکلاتی را که در حین استفاده از برنامه با آن مواجه می‌شوند گزارش دهند.




همچنین بررسی کنید



بازیکنان دیگر نمی توانند V-Bucks خود را در Fortnite در iOS خرج کنند.

اپیک گیمز، سازنده محبوب Fortnite اعلام کرد که دیگر …

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xolYCv
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *