نقد و بررسی پاور بانک لپ تاپ Baseus Blade HD: Power On-the-Go

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نقد و بررسی پاور بانک لپ تاپ Baseus Blade HD: Power On-the-Go با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

پاوربانک ها عالی هستند، به خصوص زمانی که در سفر هستید یا در صورت قطع برق. و با فناوری‌های سریع‌تر جدید مانند شارژ USB-PD و GaN، می‌توانید انرژی زیادی را در یک بسته کوچک دریافت کنید. در واقع، پاوربانک‌هایی برای شارژ لپ‌تاپ‌های شما نیز وجود دارد. یکی از این محصولات Baseus Blade HD است.

Baseus_Blade_HD_Laptop_Power_Bank_Review

Baseus Blade HD در اصل نسخه با چگالی بالا پاوربانک Blade است که قبلاً راه اندازی شده بود. ایده در اینجا ساده است، یک پاوربانک کوچک و جمع و جور تهیه کنید که بتوانید به راحتی آن را در کوله پشتی خود ذخیره کنید و هر زمان که لازم بود لپ تاپ خود را شارژ کنید. و نه تنها لپ تاپ شما، بلکه دستگاه های بیشتری نیز به لطف فراوانی درگاه های USB در اینجا.

همانطور که گفته شد، آیا Baseus Blade HD خوب است؟ آیا واقعا باید روی آن سرمایه گذاری کرد؟ و دقیقا برای چه کسی است؟ بیایید پاسخ تمام این سوالات را در بررسی عمیق پاوربانک لپ تاپ Baseus Blade HD خود پیدا کنیم.

مشخصات پاور بانک Baseus Blade HD

قبل از اینکه نگاهی به پاوربانک و عملکرد آن بیندازیم، اجازه دهید مشخصات را از سر راه برداریم.

ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
اوج خروجی 100 وات
زمان شارژ مجدد 1.5 ساعت
پورت های خروجی 2x USB-A، 2x USB-C
نمایش دادن رهبری
ابعاد 5.27 x 5.27 x 0.7 اینچ
وزن 0.98 پوند (445 گرم)
آنچه در جعبه است پاوربانک لپ تاپ 1 x 100 وات
1 x 100 وات کابل USB-C به USB-C
1 عدد کیسه ذخیره سازی
1x دفترچه راهنمای کاربر

طرح

با طراحی شروع، Blade HD طراحی مربعی دارد که بسیار جمع و جور و کاملاً باریک است. در واقع، تنها با 0.7 اینچ، تنها یک تار مو ضخیم تر از پرو جدید است. طراحی جمع و جور به پاوربانک اجازه می دهد تا به راحتی در هر کوله پشتی قرار گیرد، بدون اینکه فضای زیادی اشغال کند. به آن اضافه کنید، گوشه های گرد صاف این اطمینان را می دهد که پاوربانک هیچ آسیبی به کیف شما یا سایر وسایل داخل آن وارد نمی کند.

بررسی طرح 5 Baseus Blade HD

سطح بالایی پاوربانک به دو قسمت تقسیم می شود – یک صفحه نمایش در بالا و یک روکش بافت زیر آن. صحبت از صفحه نمایش، یک نمایشگر با نگاه سریع با نور LED است. پنل داده های مهمی مانند میزان باقیمانده باتری و به دنبال آن قدرت شارژ و همچنین زمان تخمینی شارژ را نشان می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  باید گذرواژه‌هایمان را جدی بگیریم، بیا
نقد و بررسی Design 2 Baseus Blade HD

در طرف مقابل، Baseus پاوربانک را با چهار پد سیلیکونی روی پاها تجهیز کرده است. اینها برای اطمینان از اینکه پاوربانک هنگام شارژ دستگاه شما از روی میز لیز نمی خورد مفید است.

بررسی پدهای سیلیکونی Baseus Blade HD

در مورد IO، تمام پورت ها در لبه بالایی پاوربانک قرار دارند. شما دو پورت USB Type-C دارید که بین دو پورت USB Type-A قرار گرفته اند. هر دو پورت Type-C می توانند برای خروجی و ورودی بنا به نیاز شما استفاده شوند. همچنین سوئیچ پاور دقیقاً در کنار آن قرار دارد تا درصد باتری پاوربانک را به راحتی بررسی کنید.

بررسی ارتباط Baseus Blade HD

با در نظر گرفتن همه موارد، پاوربانک Baseus Blade HD طراحی ساده، منظم و جمع و جور ارائه می دهد. مطمئناً از نظر اندازه نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت کرده است. با این حال، چیزی که باید دید این است که آیا Baseus همان استانداردهای بالای عملکرد را حفظ کرده است یا خیر.

کارایی

Baseus Blade HD دارای حداکثر وات 100 وات است که می توانید از هر یک از درگاه های USB Type-C دریافت کنید. هنگامی که به صورت ترکیبی استفاده می شود، خروجی پیک در یکی از پورت ها به 65 وات و در دیگری 30 وات محدود می شود، صرف نظر از اینکه USB-C یا USB-A باشد. حتی می توانید تا چهار دستگاه را به طور همزمان به پاوربانک متصل کنید تا 30 وات خروجی تقسیم شود.

بررسی پیکربندی‌های مختلف USB و خروجی برق Baseus Blade HD
منبع: Baseus

برای کمک به نظارت بر این وات، صفحه نمایش در بالا بسیار مفید است. هم ولتاژ خروجی و هم جریان خروجی را به شما نشان می دهد. به آن اضافه کنید، همچنین زمان تخمینی باقیمانده تا خالی شدن باتری پاوربانک را به شما نشان می دهد. این یک ویژگی بسیار خوب است که واقعاً مفید است.

البته، ما نمی‌خواستیم حرف Baseus را قبول کنیم، بنابراین تصمیم گرفتیم ادعای وات خروجی را با استفاده از یک ولت متر USB تأیید کنیم. یک خطای حاشیه ای وجود دارد، اما ناچیز است، و در بیشتر موارد، Blade HD ولتاژ و جریان دقیقی را تولید می کند.

بررسی ولت متر Baseus Blade HD

نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که نمایشگر فقط میزان شارژ یکی از دستگاه ها را نشان می دهد. به آن اضافه کنید، هیچ وضوحی وجود ندارد که دستگاه را انتخاب کند، زیرا این فرآیند کاملاً تصادفی به نظر می رسد. این یک نوع ناامید کننده است، به خصوص با توجه به اینکه Blade HD چقدر فضای صفحه نمایش دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کاتالوگ پشتی Apple TV+ در حال حاضر شامل 20 فیلم رایگان است

با این وجود، باید به خاطر داشته باشید که Baseus فقط زمان تخمینی شارژ را به شما نشان می دهد. اگر دستگاه شما دارای متر شارژ مخصوص به خود است، بهتر است به آن تکیه کنید.

زمان شارژ

وقتی صحبت از زمان شارژ شد، Baseus Blade HD توانست در کمتر از 30 دقیقه مک‌بوک پرو 14 اینچی من را از 0 تا 51 درصد کاهش دهد. همچنین توانست در کمتر از 30 دقیقه من را از 0 تا 56 درصد کاهش دهد. با این حال، شایان ذکر است که من هر دوی این دستگاه ها را به صورت جداگانه شارژ کردم.

بررسی طرح 4 Baseus Blade HD

در مورد خود پاوربانک، باتری 20000 میلی آمپر ساعتی حدود 95 دقیقه طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. به خاطر داشته باشید که ورودی پاوربانک فقط 65 وات است. همچنین، هیچ آداپتور شارژی در جعبه وجود ندارد، بنابراین باید یک شارژر USB-PD برای آن تهیه کنید.

پروتکل های شارژ

در حالی که ما در مورد شارژ صحبت می کنیم، لازم به ذکر است که Baseus Blade HD از تمام پروتکل های رایج شارژ سریع پشتیبانی می کند. این شامل PD 3.0، QC 4+، QC 3.0، SCP، FCP و Samsung AFC است. این بدان معناست که شما می توانید به راحتی لپ تاپ و مک بوک خود را همراه با دستگاه های دیگر مانند گوشی های هوشمند خود شارژ کنید. در واقع، Baseus Blade HD همچنین به عنوان یک پاوربانک عالی برای شارژ کنسول های دستی مانند ASUS ROG Ally یا Steam Deck عمل می کند.

بررسی طرح 1 Baseus Blade HD

همانطور که گفته شد، از همان مشکلی که اکثر پاوربانک های USB-PD دیگر رنج می برند، رنج می برد. هیچ پشتیبانی از پروتکل های شارژ اختصاصی مانند Warp Charge OnePlus یا HyperCharge شیائومی وجود ندارد. در این صورت، سرعت شارژ با هر سرعتی که دستگاه شما از طریق USB-PD پشتیبانی می کند، محدود می شود.

نقد و بررسی پاور بانک Baseus Blade HD: آن را دنبال کنید!

بنابراین، سوال بزرگ این است که آیا پاوربانک Baseus Blade HD ارزش آن را دارد؟ طوری که من می بینم، کاملا! این پاوربانک با قیمت 99 دلار موجود است و یک طراحی قابل حمل با قدرت کافی برای پر کردن لپ‌تاپ‌ها و سپس مقداری از آن ارائه می‌دهد.

بررسی طراحی 3 Baseus Blade HD

تقریباً با همان قیمت، Anker PowerCore 24K وجود دارد که فقط 65 وات می‌رسد. اگر قدرت بیشتری می خواهید، می توانید پاوربانک UGREEN 145W 25000mAh را انتخاب کنید. اما باز هم باید 1.5 برابر قیمت Blade HD خرج کنید.

با در نظر گرفتن همه موارد، Baseus Blade HD یک پاور بانک قوی برای لپ تاپ ها است. اگر به دنبال یک پاوربانک سریع برای مک بوک و سایر دستگاه‌های پشتیبانی‌شده از USB-PD خود بوده‌اید، از ما استقبال می‌کنیم.

مزایا

  • سبک و قابل حمل
  • پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی
  • قابلیت شارژ همزمان 4 دستگاه
  • نمایش معیارهای سریع

معایب

  • جیب پسند نیست
  • بدون پشتیبانی از پروتکل های شارژ اختصاصی

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RFaxFD
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *