نگران نباشید، فصل دوم House of the Dragon در مکس با حملات هالیوود به تعویق نخواهد افتاد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحبوحه اعتصاب نویسندگان و گران هالیوودی، تعداد زیادی از نمایش‌ها و فیلم‌ها به تازگی چراغ سبز نشان داده‌اند تا حتی در حالی که فعالیت‌های صنعتی ادامه دارد، تولید دوباره آغاز شود.

طبق مجلات صنعتی Deadline و Variety، SAG-AFTRA (انجمن بازیگران – فدراسیون هنرمندان و رادیو آمریکا) پس از تایید عدم ارتباط آنها با شرکت هایی که بخشی از اتحاد حرکت هستند، به 39 محصول مستقل مجوز داده است. تهیه کنندگان تصویر و تلویزیون. این تولیدات شامل دو فیلم A24 و تعدادی از نام‌های معروف است.

با توجه به اینکه استودیوهای فیلمبرداری در مخالفت با اعتصاب نویسندگان و بازیگران ظاهراً بد رفتار کرده اند – دیروز مشخص شد که یونیورسال به طور تصادفی و کاملاً عمداً تمام درختان را که به اعتصاب کنندگان پناه می دهد از آفتاب 90 درجه لس آنجلس قطع کرده است – به نظر می رسد. مثل اینکه توافق هنوز تا حدودی فاصله دارد.

کدام تولیدات با وجود اعتصاب پیش می روند؟

نه Variety و نه دیگر مجله صنعت کلیدی Deadline نامی از تمام تولیدات ارائه نکردند، اما Variety گفت که فیلم های A24 مریم مقدس (با بازی آن هاتاوی) و مرگ یک تکشاخ (با بازی پل راد و جنا اورتگا). پروژه های دیگر شامل رقبای امزیا پادشاه (با بازی متیو مک کانهی)، فیلم مل گیبسون و مارک والبرگ خطر پرواز، خرگوش گرد و غبار (با بازی مدز سیگورنی ویور)، Rebel Wilson's عروس هارد و یک فیلم زندگینامه تلویزیونی از عیسی، انتخاب شده.

تولید دیگری که تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت، فصل دوم آن است خانه اژدها، که قرار است در میان اعتصاب تلخ نویسندگان فیلمبرداری آن ادامه یابد. این به این دلیل است که بازی تاج و تخت قسمتی از پیش درآمد در بریتانیا فیلمبرداری می شود که قوانین کاری متفاوتی دارد. اتحادیه بازیگری بریتانیا Equity می‌گوید که از SAG-AFTRA و اعضای آن «با تمام ابزارهای قانونی» حمایت می‌کند، اما این لزوماً به این معنی نیست که بازیگران از صحنه خارج می‌شوند. در مقایسه با ایالات متحده، قوانین ضد اتحادیه بریتانیا بسیار سخت است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین اپلیکیشن Wear OS برای بهبود تجربه ساعت هوشمند شما

همانطور که دبیر کل سهام در بیانیه ای خطاب به اعضا نوشت: “SAG-AFTRA به ما توصیه کرده است که اعتصاب آن طبق قوانین ایالات متحده قانونی است، اما وکلای بریتانیایی ما به ما توصیه کرده اند که طبق قوانین بریتانیا قانونی نیست. در نتیجه، اجراکننده‌ای که به اعتصاب ملحق می‌شود (یا از عبور از خط پیکت در بریتانیا امتناع می‌کند) در برابر اخراج شدن یا شکایت به دلیل نقض قرارداد توسط تهیه‌کننده یا شرکت‌کننده هیچ حمایتی نخواهد داشت.»

تعداد زیادی از نمایش ها و فیلم های بزرگ تحت تأثیر این اعتصاب ها وجود داشته است، مانند اعتصابات جدایی تاخیر فصل 2 در واقع، حتی سری پیش درآمد Max's Dune نیز با وجود اعتصابات پیش می رود – اما با تغییرات بزرگ. برای فهرست کامل هر نمایش و فیلم دیگری که تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفته اند، به جمع بندی ما مراجعه کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dnpeYG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *