گوگل در حال آزمایش پس‌زمینه‌ای که توسط هوش مصنوعی در Meet ایجاد شده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم گوگل در حال آزمایش پس‌زمینه‌ای که توسط هوش مصنوعی در Meet ایجاد شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

گوگل در حال آزمایش یک ویژگی هوش مصنوعی مولد برای ایجاد پس‌زمینه جدید برای تماس‌های Google Meet است. این آزمایش جدید به افراد اجازه می‌دهد تا یک اعلان برای ایجاد پس‌زمینه برای تماس تایپ کنند.

ویژگی، که برای اولین بار توسط آرتم روساکووسی در ، بخشی از Google Workspace Labs است. این بدان معناست که تنها تعداد کمی از افرادی که بخشی از آزمون هستند می توانند از آن استفاده کنند.

همانطور که صفحه پشتیبانی گوگل توضیح می‌دهد (از طریق XDA Developers)، برای استفاده از این ویژگی‌ها، کاربرانی که بخشی از آزمایش هستند باید کلیک کنند اعمال جلوه های بصری > ایجاد پس زمینه برای باز کردن فرمان می‌توانید عبارتی مانند «داخلی اتاق نشیمن لوکس» را تایپ کنید و حتی سبکی مانند «عکاسی»، «تصویرسازی» یا «فانتزی» را برای مرجع انتخاب کنید. همچنین می‌توانید پیشنهادهای دیگری برای پس‌زمینه‌های تولید شده بر اساس درخواست مشاهده کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Cerenovus برنده جایزه سال شرکت Medtech ایرلندی شد

در صورتی که کاربر محتوای تولید شده را ناامن بیابد، می تواند در مورد آن به گوگل بازخورد ارائه کند.

گوگل قبلاً تولید پس‌زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی را آزمایش کرده بود، زمانی که این شرکت در ماه می در کنفرانس توسعه‌دهندگان Google I/O خود، ویژگی جدیدی را برای اندروید معرفی کرد. در ماه آوریل، اسنپ همچنین ویژگی ایجاد پس‌زمینه مبتنی بر هوش مصنوعی را برای مشترکین Snapchat+ معرفی کرد.

این غول جستجو مجموعه‌ای از ویژگی‌های خوبی را برای Google Meet در سال جاری ارائه کرده است که شامل واکنش‌های ، توقف جریان‌های کاشی‌های جداگانه، پشتیبانی از پخش جریانی 1080p و جفت‌سازی کاشی‌های یی برای کاربران آموزشی می‌شود.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jpVOex
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *