هدفون های بند گردن هنوز نمرده اند – و با این قیمت، من عاشق بند ناف هستم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

این یک معضل همیشگی برای ورزشکار عاشق موسیقی است: آیا برخی از بهترین های سیمی را انتخاب می کنید (و کابل های مزاحم بدن خود را در حین دویدن تغذیه می کنید)، بهترین هدفون های واقعی (و قربانی گهگاه گودال/پیاده رو را می پذیرید) و یا حتی برخی از بهترین هدفون های رسانایی استخوانی و صدای بیس همهجانبه؟

خوب، وجود دارد هنوز گزینه ای دیگر. اگر فکر می‌کردید هدفون‌های بند گردن در شن‌های زمان گم شده‌اند، دوباره فکر کنید! Beyerdynamic با طراحی جدید گردنبند، اکنون با حذف نویز، به نام Beyerdynamic Blue Byrd ANC بازگشته است.

خلاصه‌ای سریع از طرح‌های بی‌سیم واقعی قبلی این شرکت طولی نمی‌کشد: اولین جوانه‌های واقعاً بدون سیم این شرکت بیش از یک سال پیش رسید (بله، همین است با توجه به اینکه اپل از سال 2016 با ایرپادهای اصلی اپل خود در بی سیم واقعی حضور داشت، نسبتاً دیر به مهمانی رفت، اما از آنجایی که Free Byrd شبیه به گیتار است، من آن را فوراً قابل بخشش دانستم. سپس، Blue Byrd 2018 وجود دارد، تنها مجموعه بی سیم از سه Byrds که شامل Beat Byrd و Soul Byrd کاملاً سیمی است. (هرکس دیگری اکنون آهنگ “Gimme the Beat Byrd and free my soul” را می خواند؟)

پرچمدار سال 2018 بی سیم Beat Byrd اولین باری بود که هدفون Beyer سیم دستگاه شما را به نفع اتصال بلوتوث قطع کرد، اگرچه خود هدفون ها هنوز به هم متصل بودند – و این چیزی است که در اینجا در Blue Byrd ANC داریم، اما با یک نوار تقویت شده اضافه شده برای نشستن راحت در اطراف گردن، به علاوه حذف فعال نویز.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین شارژر USB-C برای شارژ iPhone، iPad و Mac

تجزیه و تحلیل: برگه مشخصات کاملاً مدرن، برچسب قیمت با طراوت

Beyerdynamic Blue Byrd ANC

Beyerdynamic آرایه میکروفون را برای داشتن ANC، شفافیت و مدیریت واضح تماس ارتقا داده است. (اعتبار تصویر: Beyerdynamic)

همانطور که انتظار دارید، یک سال پس از فرود Free Byrd (و نزدیک به پنج سال از زمان Blue Byrd اصلی)، Beyerdynamic صفحه مشخصات Blue Byrd ANC را ارتقا داده است.

باتری داخلی اکنون تا 14 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد (در مقابل شش ساعت در نسل اول Blue Byrd یا 11 ساعت در Free Byrd). و اگرچه Blue Byrd اصلی و این مدل جدید هر دو شخصی سازی صدای Mosayc را ارائه می دهند که صدا را از طریق یک تست شنوایی مبتنی بر برنامه دو دقیقه ای با شنوایی شما تنظیم می کند، Beyerdynamic ادعا می کند که وقتی با Blue Byrd ANC جدید ترکیب می شود، MIY آن برنامه شخصی سازی صدا را به سطح بعدی می برد. چرا؟ زیرا اکنون حالت های حذف نویز و شفافیت را نیز دریافت می کنید.

Blue Byrd ANC از بلوتوث 5.2، اتصال چند نقطه ای به دو دستگاه، Qualcomm aptX Adaptive، aptX معمولی و Google fast-pair نیز پشتیبانی می کند. یک شارژ 10 دقیقه ای دو ساعت زمان بازی را برای شما به ارمغان می آورد، دارای رتبه بندی مقاومت در برابر آب IPX4، یک کنترل از راه دور درون خطی روی بند گردن و یک آرایه میکروفون cVc ممتاز برای مدیریت تماس است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ۷ فیلم و نمایش تلویزیونی جدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و موارد دیگر در این آخر هفته (۱۴ ژوئیه)

من شخصاً طراحی بند گردن را برای راحتی و امنیت روی میز خود دوست دارم – و اگرچه صفحه مشخصات بهبود یافته است، خوب است که می بینیم که Beyerdynamic به استراتژی قیمت گذاری 2018 خود پایبند است، زیرا Beyerdynamic Blue Byrd ANC جدید در همان قیمت مدل 2018، با نام 129 یورو (حدود 150 دلار، 115 پوند یا 205 دلار استرالیا)، حتی با پنج گزینه نوک گوش.

ممکن است بهترین راهنمای خرید هدفون ما به زودی دارای مدل جدیدی باشد؟ یا حتی ممکن است Beyer با این مجموعه جدید از جوانه‌ها به بهترین هدفون‌های حذف نویز ما نفوذ کند؟ به هر حال، هر لباس صوتی که بتواند DT 770 Studio/Pro عالی (هدفون سیمی مورد احترام مهندسان صدا) یا Amiron Wireless با استعداد را در کتاب‌های خود فهرست کند، شایسته توجه ما است. این فضا را تماشا کنید

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LlAzhF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *