هدف InnoScot بهبود سلامت زنان با نوآوری تازه است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

هدف InnoScot Health کمک به NHS اسکاتلند برای بهبود سلامت زنان با یک فراخوان نوآورانه جدید با هدف درمان و مراقبت بارداری و پری ناتال است.

فراخوان جدید، که اکنون باز شده است، به دنبال الهام بخشیدن ایده های تازه و تفکر جدید از همه کارکنان مراقبت های بهداشتی برای ترویج و حمایت از سلامت کودک و مادر است.

این منطقه مورد توجه شدید دولت اسکاتلند است. برنامه سلامت زنان آن (2021-2024) راهبردی را برای بهبود سلامت و کاهش نابرابری های بهداشتی تعیین می کند. برنامه‌های بلندمدت برای بهبود مراقبت‌های مادران و نوزادان پس از همه‌گیری در حال انتقال مجدد هستند و درست کردن آن برای هر کودک (GIRFEC) یک تعهد مستمر برای ارائه حمایت مناسب در زمان مناسب برای همه کودکان، جوانان و خانواده‌هایشان است.

InnoScot Health شریک رسمی NHS اسکاتلند است و بر این باور است که شناسایی ایده‌هایی که از تخصص و تجربه عمیق نیروی کار استخراج می‌شود، می‌تواند نحوه ارائه خدمات صحیح مراقبت از هر زن و نوزاد را بهبود بخشد و در عین حال بهترین شروع ممکن را برای همه کودکان در زندگی فراهم کند.

الهام بخشیدن به این نیروی کار متنوع برای ارائه روش های جدید کار بسیار مهم است، و برای کمک به تشویق کارکنان برای ارائه ایده های نوآورانه، بسته حمایتی InnoScot Health از کارکنان NHS اسکاتلند شامل حمایت تا سقف 25000 پوند برای بودجه اولیه است. پشتیبانی نظارتی، مدیریت پروژه، و تخصص گسترده نوآوری تیم بسیار مجرب آن.

ایده هایی که InnoScot Health به دنبال آن است می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • دستگاه هایی برای مدیریت و نظارت بر بارداری
  • نوآوری برای بهبود نیروی کار و تحویل
  • فن آوری برای نوزادانی که نیاز به مراقبت های تخصصی دارند
  • بهبود نتایج برای مادران مبتلا به بیماری های همراه
  • حمایت از زنانی که قبل و بعد از زایمان مشکلات روانی دارند
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جراحی های نوآوری پردیس Charnwood برای سال 2023 بازمی گردد

رابرت ری، رئیس بخش نوآوری در InnoScot Health گفت: «این حیاتی است که ما نتایج مراقبت های زایمان و نوزادان را برای همه زنان، نوزادان و خانواده ها در اسکاتلند بهبود بخشیم و تمرکز بیشتری بر سلامت روان و نابرابری ها داشته باشیم.» در سال 2020 در مقایسه با سال‌های 2017-2019، زنان در طی یا تا شش هفته پس از پایان بارداری سه برابر بیشتر در معرض خطر خودکشی بودند. ما همچنین می دانیم که زنان سیاه پوست و آسیایی در مقایسه با زنان سفیدپوست شانس بیشتری برای مرگ در دوران بارداری دارند، در حالی که نابرابری های بیشتر همچنان یک مسئله است.

اما ما فرصتی برای همکاری مشترک برای بهبود خدمات بارداری و پری ناتال داریم و از کارکنان NHS اسکاتلند که تجربه و بینش زیادی دارند می‌خواهیم ایده‌ها و راه‌حل‌های خود را ارائه دهند.

“مبتکران نیروی کار با ایده های پیشرفت می توانند تفاوتی باشند که باعث بهبود نتایج بیماران می شود.”

InnoScot Health از زمانی که در سال 2002 راه‌اندازی شد، طیف وسیعی از دستگاه‌ها، محصولات و فناوری‌های پزشکی را برای استفاده در بیمارستان‌ها، خانه‌های مراقبت و مکان‌های اورژانس در محل، هم در اسکاتلند و هم در سراسر جهان توسعه داده است. این سیستم به پیشگامی Ambulance Child Restraint (ACR) کمک کرد، یک سیستم انعطاف‌پذیر و کاملا مهارکننده که برای حمل و نقل ایمن، ایمن و مؤثر نوزادان و کودکان در آمبولانس استفاده می‌شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متا کنترل‌های جدید کشف و شخصی‌سازی را برای فیس‌بوک Reels ارائه می‌کند

سیستم دو قسمتی ثبت شده ایده ای از کیت کولور و دیوید فیتزپاتریک از خدمات آمبولانس اسکاتلند بود که در کنار InnoScot Health و Lightweight Medical توسعه یافت.

خدمات حمل و نقل حاد کودکان، افسران کنترل ع NHS و متخصصان ICU اطفال در بیمارستان یورکهیل گلاسکو برای کودکان بیمار بیشتر به توسعه ACR کمک کردند و اکنون پس از پذیرش در سراسر اسکاتلند توسط ParaAid Medical تولید می شود.

رئیس مدیریت پروژه، جیلیان هندرسون افزود: «اینوسکات هلث می‌تواند شریک حیاتی در سفر از ارزیابی تا استقرار برای نوآوری در بارداری و درمان و مراقبت پری ناتال باشد.

«در مورد سیستم ایمنی بسیار موفق آمبولانس کودک، ما با همه طرف‌ها برای تسهیل طراحی و توسعه، حفاظت از IP، و ایجاد توافق‌های قانونی لازم کار کردیم.

ما امیدواریم که این موفقیت را با آخرین تماس موضوعی خود تکرار کنیم. هدف الهام بخشیدن به راه حل های سفارشی برای مسائل روزمره از افرادی است که در این سرویس کار می کنند و اغلب چالش ها را به بهترین شکل درک می کنند. سپس پشتیبانی تجاری ما به ترجمه ایده‌ها به محصولات و خدماتی کمک می‌کند که می‌توانند پس از آن در NHS مستقر شوند، که منجر به نتایج بهتر، فرآیندهای بهتر و خدمات بهداشتی پایدارتر می‌شود.»

این فراخوان از ایده‌ها – ساده یا پیچیده – از هر هیئت و کارمند بهداشتی NHS در همه نقش‌ها استقبال می‌کند. ایده ها را می توان به صورت آنلاین از طریق www.innoscot.com ارسال کرد. پس از ارسال، آنها توسط یک تیم متخصص ارزیابی می شوند و نوآوری های منتخب سپس به یک بسته پشتیبانی دسترسی خواهند داشت.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uAMWtP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *