پس از همه، کاربران ویندوز 10 از هوش مصنوعی Copilot استفاده خواهند کرد – اما با یک اشکال بزرگ

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Copilot مایکروسافت انحصاری ویندوز 11 است – ما می دانیم که ویندوز 10 در این مرحله قفل شده است و هیچ چیز جدیدی برای سیستم عامل در آینده نخواهد آمد – اما به نظر می رسد کاربران ویندوز 10 طعم دستیار هوش مصنوعی را خواهند چشید.

البته با سیستم عامل ادغام نشده است، اما کسانی که از Edge در ویندوز 10 استفاده می کنند، Copilot را در مرورگر مایکروسافت دریافت خواهند کرد.

Latest باید با «Copilot for Edge» (ظاهراً به طور غیررسمی به عنوان «اقدامات» نیز شناخته می‌شود) بازی کند و اساساً مانند Copilot در ویندوز 11 است که تغییر تنظیمات مختلف را تسهیل می‌کند، اما در محیط مرورگر به جای سیستم عامل.

همانطور که سایت فناوری اشاره می کند، در این مرحله اولیه، عملکردها همانطور که انتظار دارید محدود است، اما برای مثال می توانید با درخواست از Copilot در Edge، تب های مجازی را فعال کنید. یا می توانید با مرورگر حالت تاریک را روشن کنید.

Copilot بر روی نوار کناری Bing AI موجود در Edge پیچ می شود، بنابراین این اساساً عملکرد اضافی را برای این بخش از رابط نشان می دهد.

در حال حاضر، Copilot for Edge برای انتخاب کاربرانی که مرورگر را آزمایش می‌کنند، عرضه می‌شود. به ما گفته می‌شود که این یک عرضه مرحله‌ای است، همانطور که معمولاً در مورد ویژگی‌های جدید بزرگ اتفاق می‌افتد، جایی که مایکروسافت می‌خواهد در ابتدا آن‌ها را با یک مخاطب کوچک امتحان کند در حالی که شرکت تمام مشکلات اجتناب‌ناپذیر را حل می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  EA در حال ساخت یک بازی Black Panther تک نفره است

تستر و افشاگر معروف Edge Leopeva64 (در توییتر) نیز پیشرفت‌های مربوط به این عملکرد را دنبال می‌کند و مشاهده می‌کند که با ورودی صوتی کار می‌کند، بنابراین کسانی که میکروفون دارند می‌توانند با Copilot برای Edge صحبت کنند و دستورالعمل‌های مستقیم به آن بدهند.

بیشتر ببین


تحلیل: لبه فردا

چند نفر از Edge استفاده می کنند؟ البته نه خیلی زیاد، اما این بخشی از دلیلی است که مایکروسافت به احتمال زیاد این تلاش را دنبال خواهد کرد. این بسیار مشتاق است که مرورگر Edge خود را تا حد امکان به افراد بیشتری فشار دهد تا در نبرد با مرورگر غالب گوگل ، صفحه را حرکت دهند.

در حالی که تنها کاربران ویندوز 11 Copilot واقعی را در سیستم‌عامل دریافت می‌کنند، مایکروسافت بدون شک می‌گوید کسانی که در ویندوز 10 باقی می‌مانند ممکن است کمی بیشتر وسوسه شوند که Edge را امتحان کنند، اگر ویژگی‌های Copilot – حتی به روشی نسبتاً کوچک – در منو باشد.

همانطور که گفته شد، Copilot احتمالا چیزی بیش از یک هویج شل و ول خواهد بود که در مقابل کاربران مرورگر آویزان شده است. اگر چیزی شبیه به اجرای مورد انتظار Copilot در ویندوز 11 باشد، که می تواند انواع ترفندها را انجام دهد – یا حداقل این برنامه مایکروسافت است، باید یک گام به جلو برای Edge باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Google Cloud ماشین های مجازی ابررایانه جدیدی A3 را معرفی می کند که برای تامین انرژی LLM ساخته شده اند

در ویندوز 11، می‌توانید درخواست‌های گسترده‌ای مانند «تنظیمات را تنظیم کنم تا به من کمک کند بهره‌ورتر باشم» و ما نمی‌توانیم ببینیم که چرا Copilot Edge در نهایت به همین شکل کار نمی‌کند و باعث ایجاد طیف گسترده‌ای از تغییرات تنظیمات بر اساس یک درخواست ساده می‌شود.

حدس می زنیم که Edge for Copilot باید در بازه زمانی مشابهی با هوش مصنوعی ویندوز 11 عرضه شود، که در تئوری اواخر امسال (با به روز رسانی 23H2) است، حداقل اگر شایعات درست باشد. (با این حال، رک و پوست کنده ما شک داریم).



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bUzIkd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *