چگونه برنامه های مک را بدون تاچ آیدی یا رمز عبور دانلود کنیم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

در این آموزش، به شما نشان خواهیم داد که چگونه برنامه های رایگان را از اپ استور مک دانلود کنید، بدون اینکه نیازی به احراز هویت با تاچ آیدی یا رمز عبور اپل آیدی خود داشته باشید.

 

دانلود برنامه رایگان از فروشگاه Mac Appدانلود برنامه رایگان از فروشگاه Mac App

هنگام خرید یک برنامه پولی، احراز هویت بسیار مهم است، زیرا این اطمینان را ایجاد می‌کند که به‌طور تصادفی چیزی را نخرید، فقط بعداً فرآیند درخواست بازپرداخت از اپل را طی کنید.

با این حال، وقتی صحبت از برنامه‌های بدون پرداخت به میان می‌آید، احراز هویت با Touch ID یا رمز عبور ID قبل از شروع دانلود رایگان برنامه، نه تنها غیرضروری است، بلکه کاملا آزاردهنده است.

Touch ID App Store برای ادامه بازشو باید احراز هویت شودTouch ID App Store برای ادامه بازشو باید احراز هویت شود

به عنوان مثال، اگر بخواهم چندین برنامه جدید را به سرعت دانلود کنم، احراز هویت Touch ID سرعت من را کاهش می دهد.

همچنین مشاهده کنید: نحوه دانلود برنامه های رایگان در iPhone و iPad بدون احراز هویت اضافی

برنامه های مک رایگان را بدون تاچ آیدی یا رمز اپل آیدی دانلود کنید

1) باز کن تنظیمات سیستم و خود را انتخاب کنید نام اپل آیدی از سمت چپ بالا

2) کلیک رسانه و خرید.

3) سوئیچ را برای برای خرید از Touch ID استفاده کنید.

اگر Air یا MacBook Pro با دکمه Touch ID داخلی دارید یا از Magic Keyboard with Touch ID با iMac، Mac mini، Mac Studio یا سایر رایانه های سیلیکونی Apple خود استفاده می کنید، این گزینه را مشاهده خواهید کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین لپ تاپ گیمینگ سبک وزن با گرافیک RTX

4) بعد، روی منوی کشویی کنار کلیک کنید دانلودهای رایگان و انتخاب کنید هرگز نیاز نیست. این کار را انجام دهید حتی اگر قبلاً نوشته شده باشد Never Require.

استفاده از Touch ID برای خرید در Mac را خاموش کنیداستفاده از Touch ID برای خرید در Mac را خاموش کنید

5) اکنون باید یک پنجره کوچک با آدرس ایمیل Apple ID شما باز شود. مطمئن شوید همان چیزی است که در Mac App Store استفاده می کنید و ضربه بزنید خوب. در مرحله بعد رمز اپل آیدی خود را وارد کرده و کلیک کنید خوب.

برای دانلود برنامه های مک با رمز عبور یا شناسه لمسی احراز هویت کنیدبرای دانلود برنامه های مک با رمز عبور یا شناسه لمسی احراز هویت کنید

6) اکنون App Store را باز کرده و کلیک کنید گرفتن > نصب در کنار یک برنامه رایگان متوجه خواهید شد که بلافاصله بدون نشان دادن پاپ آپ کوچک احراز هویت Touch ID یا اعلان رمز عبور Apple ID شروع به دانلود می کند.

برای دانلود برنامه از Mac App Store بدون Touch ID یا رمز عبور، روی Get و سپس Install کلیک کنیدبرای دانلود برنامه از Mac App Store بدون Touch ID یا رمز عبور، روی Get و سپس Install کلیک کنید

به یاد داشته باشید که اگر در مرحله 5 از شما خواسته نشده است که رمز عبور Apple ID را وارد کنید، هنگام دانلود یک برنامه رایگان باید با آن احراز هویت کنید. پس از اولین احراز هویت، هنگام دانلود برنامه های رایگان، اپ استور دیگر آن را درخواست نخواهد کرد.

درباره دانلود برنامه ها از جای دیگر

فروشگاه App iOS تنها راهی است که یک فرد معمولی می‌تواند برنامه‌های پولی یا رایگان را در iPhone یا iPad (به جز در اتحادیه اروپا) دانلود کند. با این حال، در مک، شما محدود به اپ استور اپل نیستید و می توانید آنها را از فروشگاه های جایگزین مانند Setapp یا مستقیماً از توسعه دهنده دریافت کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تعداد چرخه (باتری) در مک چیست و چگونه آن را بررسی کنیم

به یاد داشته باشید که مراحل بالا روش احراز هویتی را که ممکن است هنگام دانلود برنامه ها از این روش های جایگزین وجود داشته باشد حذف نمی کند.

زمانی که ممکن است مجبور به احراز هویت مجدد شوید

اگر شما:

فروشگاه App یا تنظیمات سیستم ممکن است نیاز داشته باشد که یک بار رمز عبور Apple ID خود را دوباره وارد کنید و سپس می توانید به دانلود برنامه های رایگان بدون احراز هویت اضافی بازگردید.

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TvIauH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *