چگونه در 9 مرحله آسان با فیس بوک قرار ملاقات کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برنامه های دوستیابی در بین افرادی که به دنبال شریک هستند بسیار محبوب بوده اند. با این حال، مردم همیشه به دنبال شرکای عاشقانه نیستند، اما گاهی اوقات، آنها به دنبال افراد جدیدی برای ملاقات و دوستی هستند. با افزایش تقاضا برای برنامه های دوستیابی، فیس بوک ویژگی دوستیابی را نیز در برنامه خود راه اندازی کرده است. بنابراین، در این وبلاگ، ما در مورد چگونگی دوستیابی فیس بوک و استفاده از آن صحبت خواهیم کرد!

دوستیابی چیست؟

دوستیابی فیس بوک یک افزونه خواستگاری فیس بوک است که در سال 2019 راه اندازی شد. دارای ویژگی های اساسی است که در Tinder، Bumble و چندین برنامه دوستیابی دیگر یافت می شود. برای استفاده از این ویژگی در فیس بوک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نمایه متفاوت ایجاد کنید و مطابق با تنظیمات برگزیده خود، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید. بنابراین، می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از علاقه، رویدادها و گروه خود، موارد منطبق را پیدا کنید.

این پایگاه کاربر نسبتاً متوسطی دارد، اما به دلیل اهرم پروفایل ها و مخاطبان موجود، میلیون ها کاربر را نیز جذب می کند. همچنین این نوید را می دهد که شما را با افرادی که علایق و فعالیت های شما را به اشتراک می گذارند ارتباط دهد.

توجه: هیچ برنامه دوستیابی جداگانه فیس بوک وجود ندارد. این افزونه خود فیسبوک است.

چگونه می توان در اپلیکیشن دوستیابی فیسبوک را دریافت کرد؟

دوستیابی فیسبوک می تواند سرگرم کننده باشد. با این حال، این ویژگی فقط برای برنامه های تلفن همراه (iOS و ) در دسترس است. در اینجا نحوه قرارگیری فیس بوک در برنامه خود آورده شده است –

  • برای استفاده از دوستیابی فیسبوک، باید به خاطر داشته باشید که حساب کاربری شما باید 30 روز قدیمی تر باشد.
  • وارد حساب فیسبوک خود شوید.
  • روی سه خط عمودی در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید.
  • زیر همه میانبرها، پیمایش کنید و به دنبال آن بگردید دوستیابی (با نماد قلب).
  • روی ضربه بزنید دوستیابی.
  • روی ضربه بزنید شروع کنید.
  • دستورالعمل ها را برای تنظیم نمایه دوستیابی دنبال کنید. اگرچه فیس‌بوک می‌تواند داده‌های شما را بخواند و وارد کند، می‌توانید آنچه را که باید بخشی از نمایه دوستیابی شما باشد سفارشی کنید – زیرا نمی‌توانید همه چیز را در همه جا قرار دهید.
  • برای تغییر هر چیزی، روی آن ضربه بزنید مداد و اگر می‌خواهید چیزی را حذف کنید، روی آن ضربه بزنید ایکس دکمه.
  • به افزودن یا حذف اطلاعات با توجه به ترجیحات خود ادامه دهید. همچنین، می‌توانید از ویژگی مکان برای یافتن یک مسابقه در نزدیکی محل خود استفاده کنید.
  • پس از رضایت از تمام اطلاعاتی که ارائه کردید، روی آن کلیک کنید تایید.

نکته حرفه‌ای: می‌توانید با افزودن اطلاعات، عکس‌ها و حتی پست‌های مرتبط از اینستاگرام، پروفایل دوستیابی فیسبوک خود را سفارشی کنید.

چه چیزی باید در مورد دوستیابی فیسبوک بدانید؟

اکنون که می دانید چگونه می توانید با فیس بوک قرار ملاقات کنید، باید چند فاکتور مهم را بدانید. هنگامی که پروفایل دوستیابی فیس بوک خود را فعال کردید، نمایه شما به سایر کاربرانی که پروفایل دوستیابی فیس بوک خود را دارند توصیه می شود. بهترین چیز این است که هیچ کس صندوق ورودی شما را اسپم نمی کند، زیرا تا زمانی که شما دو نفر با هم هماهنگ نباشید، نمی توانند برای شما پیامک ارسال کنند. اگر از دوستیابی فیس بوک استفاده می کنید، معیارهای خاصی وجود دارد که باید رعایت کنید –

  • شما باید 18 سال یا بالاتر باشید.
  • شما باید 30 روز یا بیشتر یک حساب فیس بوک داشته باشید.
  • شاید لازم باشد برای تخمین سن خود یک سلفی ویدیویی ارسال کنید. همچنین، می توانید یک مدرک شناسایی ارائه دهید.
  • شما باید در منطقه ای زندگی کنید که دوستیابی فیس بوک در آن در دسترس است.
  • تصاویر و ویدیوهایی که از طریق نمایه دوستیابی به اشتراک می گذارید در نمایه معمولی شما منعکس نمی شود.
  • شما می توانید با شخصی در پروفایل فیس بوک خود که در نمایه دوستیابی با او همسان شده اید دوست باشید.
  • می توانید بر روی ضربه بزنید قلب در نمایه کاربر به آنها اطلاع دهید که آنها را دوست دارید. اگر آنها دوست دارند شما را به عقب برگردانید، می توانید شروع به گفتگو کنید.
  • با ضربه زدن می توانید مسابقات خود را مشاهده کنید مسابقات در بالای صفحه.
  • در نهایت، این ویژگی برای مرورگر فیس بوک در دسترس نیست.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای رفع عدم کارکرد صدای اسنپ چت در برنامه

آیا دوستیابی فیسبوک رایگان است؟

دوستیابی فیسبوک برای شما هزینه ای ندارد. از این رو، هیچ هزینه اشتراک یا حق بیمه ای درگیر نیست – این امکان را برای همه کاربران فراهم می کند. بنابراین، خرید یک عضویت ممتاز برای دوستیابی فیس بوک چیزی جز یک اقدام احمقانه نخواهد بود.

نتیجه

نحوه دوستیابی فیس بوک رایج ترین سوالی است که پرسیده می شود زیرا رایگان و راحت است. همچنین، شما حریم خصوصی دارید زیرا شخص دیگر شما را آزار نمی دهد، زیرا شما مسئول مسابقات و شخصی هستید که به او متصل می شوید. همچنین، همانطور که ما در مورد حریم خصوصی و امنیت صحبت می کنیم، همیشه از حساب خود خارج شوید – تا مطمئن شوید که هر کسی که قصد مخربی دارد حساب شما را هک نمی کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Ncwtot
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *