چگونه هوش مصنوعی را در Google Docs روشن کنیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حال حاضر گفتگوهای زیادی درباره هوش مصنوعی در صنعت فناوری وجود دارد، اما همه از این فرصت استفاده نکرده اند تا آن را امتحان کنند. Google راهی برای کمک هوش مصنوعی به شما در Google Docs ارائه می‌کند، اما این روش فقط برای یک باشگاه محدود در دسترس است. در اینجا نحوه به دست آوردن آن و ارائه آن آمده است.

از ChatGPT گرفته تا Bard گوگل، هوش مصنوعی و به‌ویژه ربات‌های در حال حاضر بسیار محبوب هستند – حرکت به سوی متاورس. برخی ممکن است ایده آزمایش این ابزارها را کاملاً ترسناک یا به دلیل خطاهای متعدد مستند، ابزارهایی بدانند که کاملاً برای استفاده شما آماده نیستند. با این حال، آنها ارزش توجه را دارند.

Google با ادغام هوش مصنوعی در یکی از محبوب‌ترین ابزارهای خود، Google Docs، همه چیز را به حرکت درآورده است و به شما کمک می‌کند تا نسخه خود را شروع کنید. اگر بخواهید، یک شکست دهنده بلوک نویسنده. اما، شما همچنین می توانید آن را برای کمک به شما در تهیه یک دستور غذا یا برنامه ریزی یک روز پیشنهاد دهید. در اینجا نحوه اجرای آن آورده شده است.

آنچه شما نیاز دارید:

  • ، لپ تاپ یا دستگاه تلفن همراه
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارت‌آپ کریپتو Pillow، با پشتیبانی Accel و Quona، تمام خدمات را متوقف می‌کند

نسخه کوتاه

اپل موزیک

اپل موزیک

Music به شما امکان دسترسی به بیش از 100 میلیون آهنگ و 30000 لیست پخش را بدون تبلیغات می دهد. به صورت آنلاین یا غیرفعال، در همه دستگاه‌های خود گوش دهید و با ردیابی پویا سر در صدای فضایی، صدا را از اطراف بشنوید. اکنون می توانید 1 ماه را به صورت رایگان امتحان کنید!

  • سیب
  • 1 ماه رایگان دریافت کنید
  • 10.99 پوند در هر متر

ثبت نام

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/xWgBkB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *