چگونه YouTube Music را به عنوان زنگ هشدار در اندروید تنظیم کنیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چگونه یوتیوب Music را به عنوان زنگ هشدار در تنظیم کنیم با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

برنامه پیش‌فرض ساعت در اندروید چندین تغییر رابط کاربری و ویژگی‌ها را افزایش داده است. با حفظ آخرین روندها، برنامه پیش‌فرض ساعت از خدمات پخش موسیقی مانند یوتیوب Music و پشتیبانی می‌کند. پس از همه، چه کسی نمی خواهد با آهنگ مورد علاقه خود به عنوان زنگ از خواب بیدار شود؟ در اینجا نحوه تنظیم آهنگ از یوتیوب Music به عنوان زنگ هشدار در تلفن Android آورده شده است.

 

How_to_Set_یوتیوب_Music_as_Alarm_on_Android

آیا می خواهید با آخرین آهنگ تیلور شیفت “I Can See You” از خواب بیدار شوید؟ به لطف یکپارچگی دقیق با یوتیوب Music و Spotify، می‌توانید هر آهنگی را از مجموعه وسیعی از سرویس‌های پخش موسیقی به‌عنوان زنگ بیدارباش در صبح انتخاب کنید. بیایید آن را در عمل بررسی کنیم.

در یوتیوب Music یا Spotify مشترک شوید

همانطور که قبلا ذکر شد، برنامه پیش فرض ساعت از هر دو سرویس پخش محبوب پشتیبانی می کند. با این حال، برای تنظیم هر آهنگی به عنوان زنگ هشدار در تلفن خود، باید در یکی از آنها مشترک شوید.

برنامه های پولی یوتیوب Music از 10.99 دلار در ماه شروع می شود. می توانید طرح یوتیوب Premium را با 13.99 دلار در ماه دریافت کنید، تبلیغات را از یوتیوب حذف کنید و دانلودهای آفلاین را فعال کنید. در مقایسه با یوتیوب Music، برنامه های پولی Spotify از 9.99 دلار در ماه شروع می شود. پس از تکمیل یک خرید موفق، از بخش های زیر در برنامه ساعت استفاده کنید.

یوتیوب Music را به عنوان زنگ هشدار در Android تنظیم کنید

پس از فعال کردن یک طرح پولی یوتیوب Music، از مراحل زیر برای تنظیم هر آهنگی از سرویس به عنوان زنگ هشدار در Android استفاده کنید.

مرحله 1: برنامه ساعت را در اندروید باز کنید. به تب Alarm بروید. روی + در پایین ضربه بزنید.

مرحله 2: زمان زنگ بعدی خود را اضافه کنید. سیستم زنگ هشدار شما را با صدای پیش فرض فعال می کند. روی زنگ ساعت خود ضربه بزنید تا آن را سفارشی کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مدیریت گروه ها در انجمن WhatsApp

مرحله 3: گزینه زنگ هشدار را انتخاب کنید. روی نماد سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و یوتیوب Music را انتخاب کنید.

مرحله 4: برنامه را روی گوشی خود دانلود کنید. برگه یوتیوب Music در بالا نشان داده می شود. به سمت آن حرکت کنید.

مرحله 5: یوتیوب Music آخرین آهنگ‌های پخش شده، نمودارها، فهرست‌های پخش ترکیبی، نسخه‌های جدید، آهنگ‌های هنرمندان مورد علاقه و موارد دیگر را نشان می‌دهد. همیشه می توانید یک آهنگ خاص را از منوی گوشه سمت راست پایین جستجو کنید.

آهنگ مورد علاقه خود را جستجو و انتخاب کنید و دکمه بازگشت را فشار دهید. آهنگ انتخابی خود را تأیید کنید و آماده باشید تا با لحنی آرامش‌بخش از یوتیوب Music بیدار شوید. اگر زنگ هشدار روی گوشی اندرویدی شما کار نمی کند، راهنمای اختصاصی ما را برای رفع مشکل بررسی کنید.

یوتیوب Music را به عنوان زنگ هشدار در Android 10 تنظیم کنید

Spotify را به عنوان زنگ هشدار در اندروید تنظیم کنید

در حالی که یوتیوب Music روز به روز محبوب‌تر می‌شود، Spotify همچنان گزینه مورد علاقه بسیاری است. اگر جزو آنها هستید، مراحل زیر را دنبال کنید تا Spotify را به عنوان زنگ هشدار در اندروید تنظیم کنید.

مرحله 1: به منوی هشدار در برنامه ساعت بروید. یک زنگ جدید از منوی + ایجاد کنید.

مرحله 2: زنگ هشدار را باز کنید و آهنگ را انتخاب کنید. برای نصب Spotify روی منوی سه نقطه در بالا ضربه بزنید. Spotify را راه اندازی کنید و با جزئیات حساب خود وارد شوید.

مرحله 3: لیست های پخش Spotify، آهنگ های پرطرفدار، پادکست ها و موارد دیگر در زیر تب Spotify ظاهر می شوند.

همچنین می توانید آهنگ خاصی را از منوی پایینی جستجو کنید. به عقب برگردید و زنگ هشدار شما آماده استفاده است.

Spotify را به عنوان زنگ هشدار در گوشی های گلکسی تنظیم کنید

سامسونگ از برنامه ساعت متفاوتی در گوشی های گلکسی استفاده می کند. به لطف همکاری نزدیک با Spotify، غول کره جنوبی از محبوب ترین برنامه پخش جریانی در برنامه ساعت پشتیبانی می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Spotify ممکن است از هوش مصنوعی برای ایجاد تبلیغات پادکست خوانده شده توسط میزبان استفاده کند که شبیه افراد واقعی باشد

مرحله 1: برنامه ساعت را در تلفن سامسونگ خود باز کنید.

مرحله 2: به تب Alarm بروید و روی نماد + ضربه بزنید.

مرحله 3: زمان زنگ را تنظیم کنید و صدای زنگ هشدار را انتخاب کنید.

مرحله 4: Spotify را انتخاب کنید. اگر Spotify را دانلود نکرده اید، سیستم از شما می خواهد که ابتدا برنامه را دانلود کنید.

مرحله 5: آهنگ Spotify مورد علاقه خود را انتخاب کنید و زنگ هشدار خود را ذخیره کنید.  

یوتیوب Music را به عنوان زنگ هشدار در Android 6 تنظیم کنید

می‌توانید برنامه ساعت Google را در تلفن سامسونگ خود دانلود کنید و از یکپارچگی یوتیوب Music لذت ببرید.

نحوه تنظیم هر آهنگ به عنوان زنگ هشدار در اندروید

اگر نمی‌خواهید مشترک یک سرویس پخش پولی شوید، آهنگ یوتیوب Music مورد علاقه خود را در حافظه تلفن Android خود دانلود کنید و مراحل زیر را طی کنید تا آن را به عنوان زنگ هشدار تنظیم کنید.

مرحله 1: به منوی هشدار در برنامه ساعت بروید.

مرحله 2: زنگ هشدار را باز کنید و آهنگ را انتخاب کنید.

مرحله 3: به منوی صداها بروید. روی افزودن جدید ضربه بزنید.

مرحله 4: یک فایل صوتی را از حافظه دستگاه انتخاب کنید.

یوتیوب Music را به عنوان هشدار در Android 13 تنظیم کنید

توجه داشته باشید که برای دانلود آهنگ های مورد علاقه خود در تلفن خود باید از یک راه قانونی استفاده کنید.

برنامه ساعت از کدام خدمات پخش جریانی پشتیبانی می کند

به غیر از یوتیوب Music، برنامه ساعت از Pandora و Spotify پشتیبانی می کند.

با آهنگ های مورد علاقه خود بیدار شوید

گوگل ادغام یوتیوب Music را در برنامه ساعت میخکوب کرده است. خوب است که غول جستجو را نیز ببینید که از خدمات پخش شخص ثالث پشتیبانی می کند. با کدام آهنگ یوتیوب Music بیدار می شوید؟ ترجیحات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

امیدواریم از این مقاله چگونه یوتیوب Music را به عنوان زنگ هشدار در اندروید تنظیم کنیم مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zKmTyK
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *