کرانچ روزانه: برای دومین سه ماهه متوالی، میلیون ها مشترک دیزنی+ هاتستار را کنار می گذارند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کرانچ روزانه: برای دومین سه ماهه متوالی، میلیون ها مشترک دیزنی+ هاتستار را کنار می گذارند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های TechCrunch که هر روز ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

پنجشنبه مبارک، کرانچرها! زمان هیجان انگیزی است که یک خبرنگار فناوری باشید، با انبوهی از داستان های سرگرم کننده. پس اجازه بدهید به این کار برسیم! هاستا مانانا، کریستین و حاجی

TechCrunch برتر 3

  • خانه ای که میکی ساخت: Disney+ حدود 4 میلیون مشترک در سه ماهه دوم کاهش داده است که برای دومین بار متوالی است که اتفاق می افتد. مانیش بررسی عمیقی در درآمد انجام داد و متوجه شد که بیشتر آن را می توان به از دست دادن 8.4 میلیون مشترک Hotstar دیزنی نسبت داد. اوه، و Disney+ و Hulu قرار است اواخر امسال در یک برنامه ترکیب شوند، لورن گزارش ها.
  • آیا می توانید اصلاح را ببینید؟: مانیش همچنین گزارشی از SoftBank's Vision Fund گزارش داد که 32 میلیارد دلار از دست داد. او خاطرنشان می‌کند که این در سالی رخ می‌دهد که ارزش‌گذاری استارت‌آپ‌ها کاهش یافت و نوشت که سافت‌بانک در اوایل امسال وارد «حالت دفاعی» شده بود.
  • سواران در طوفان: پلوتن میلیون‌ها دوچرخه ورزشی را با استناد به مونتاژ معیوب پس از گزارش‌هایی مبنی بر جراحات به یاد می‌آورد. کایل بیشتر داشتن.

استارتاپ ها و VC

اکثر سرمایه گذاران فناوری مستقر در ایالات متحده احتمالاً با بازارهای سرمایه گذار بلیط کوچکتر AngelList و Carta آشنا هستند. در اروپا، Bunch آلمان و Vauban بریتانیا (که توسط Carta مستقر در ایالات متحده در سال گذشته خریداری شد) تلاش کرده اند کار مشابهی را انجام دهند. اما پس‌زمینه این موضوع این است که اگرچه سال‌ها پیش راه‌اندازی شد، AngelList با محیط نظارتی اروپا دست و پنجه نرم کرد. مایک تعجب می کند که آیا اودین می تواند پاسخ اروپا به AngelList باشد؟

قبلاً داشتن یک وبلاگ شرکتی و مقداری محتوای پولی، سرفصل تلاش‌های بخش بازاریابی شما برای محتوایی بود و همین کافی بود. اما از آنجایی که شرکت‌های بزرگ‌تری مانند Salesforce و HubSpot بازوهای رسانه‌ای کامل خود را راه‌اندازی کرده‌اند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که در استراتژی محتوای خود تجدید نظر کنید. AudiencePlus می خواهد به هر شرکتی کمک کند تا پلتفرم رسانه ای خود را اجرا کند و امروز این شرکت سرمایه گذاری اولیه 5.4 میلیون دلاری را اعلام کرد. رون گزارش ها.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارت‌آپ پرداخت‌های فوری بانکی Ivy در دور Seed به رهبری Creandum 7.7 میلیون دلار تضمین کرد

یکی دیگر از نکات برجسته و کم نور:

  • LSD کمتر برای LLM: Writer محصولی را معرفی می کند که می تواند به کاهش محتوای توهم در LLM های خود کمک کند رون.
  • هدفون نسبتا قابل تعمیر: ناتاشا ال گزارش می دهد که Fairphone شیار صوتی خود را با هدفون های O-Ear BT قابل تعمیر می کند.
  • بیمارستان ها، اما -ierگزارش ها: MediShout می خواهد کارایی شبیه آمازون را به عملیات بیمارستانی بیاورد پل.
  • سلام این بخش قبل از وقوع جرم استگزارش ها: Everseen بیش از 70 میلیون دلار برای فناوری جمع آوری می کند تا سرقت احتمالی خرده فروشی را شناسایی کند کایل.
  • این یک پاس از من است، ممنونگزارش ها: Cala الهام گرفته از Tinder به شما جرأت می دهد تا در جلسات بی فایده به سمت چپ بکشید هری.

پنج قلب آبنبات چوبی روی یک زمین صورتی، اما آخرین آن تکه تکه شده است.

اعتبار تصویر: mjrodafotografia (در یک پنجره جدید باز می شود) / گتی ایماژ

ادغام یا اکتساب، شروع یک رابطه جدید است، به همین دلیل است که اکثر مردم با خوش‌بینی به خروج می‌روند.

«این یک تصمیم پیچیده و کاملاً خطرناک است، نه برای افراد ضعیف. ضروری است که با دقت و تفکر به تصمیم و فرآیند نزدیک شویم.»

در این پست مهمان TC+، او “پنج عنصر ضروری را که برای یک سفر موفق ادغام و اکتساب باید در نظر گرفت” به اشتراک می گذارد، و به خوانندگان یادآوری می کند که “هیچ “فرمول سری” وجود ندارد.

سه مورد دیگر از تیم TC+:

  • در نهایت، یک اسلاید مناسب با عنوان «پرسش».: حاجی با جدیدترین بازی Pitch Deck Teardown: Fibery's Series A 5.2 میلیون دلاری بازگشته است.
  • اسمش را بازگشت نگذارید. یا، شاید، انجام دهید: می نویسد، نرخ های بهره بالاتر، داستان بازگشت فین تک را تقویت می کند الکس.
  • ما به هم زنجیر شده ایم. بیایید با هم کار کنیم: ژاکلین استدلال می کند که کریپتو برای ایجاد مدل های نظارتی بهتر به یک دید جهانی نیاز دارد.

TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارت آپی کمک می کند تا از همه چیز پیشی بگیرند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید. از کد “DC” برای 15٪ تخفیف در اشتراک سالانه استفاده کنید!

شرکت بزرگ فناوری

ناتاشا ال همه آنچه را که نیاز دارید بدانید و اطلاعات بیشتری در مورد یک سری آرا در پارلمان اروپا صبح امروز در اختیار شما قرار می دهد، جایی که نمایندگان پارلمان اروپا از مجموعه ای از اصلاحات مربوط به شفافیت و قوانین ایمنی برای هوش مصنوعی مولد حمایت کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Databricks گواه این است که تک‌شاخ‌های قوی می‌توانند راه خود را از اصلاح بازار خارج کنند

در همین حال، آماندا گزارش هایی در مورد جنبشی که با یک توییت شروع شد و با کتابی در 3 کتاب برتر در آمازون به پایان رسید. نه، این کتاب دیگری در حماسه «پنجاه سایه خاکستری» نیست – توصیه‌ای از «بیگولاس دیکولاس» است، و توصیه می‌کنیم کاری را که انجام می‌دهید متوقف کنید و بخوانید.

و ما پنج مورد دیگر را برای شما داریم:

  • برای نمای نزدیک خود وارد شوید: طبق گزارش ها، PowerShot V10 Canon یک دوربین کوچک و کم سن و سال است که برای ولاگرها مناسب است. حاجی.
  • این رسول را نکش: این به این دلیل است که متا با کشتن برنامه مسنجر برای اپل واچ این کار را برای ما انجام می دهد. عایشه گزارش ها.
  • خوش آمدید به کایلتد تاک: امروز، او در مورد لیست در حال رشد هوش مصنوعی تولید کننده متن بحث می کند، به ویژه در مورد اینکه چگونه AI2 در حال توسعه یک مدل زبان بزرگ بهینه شده برای علم است.
  • اسرار، اسرار هیچ سرگرمی نیست، مگر در : ایوان می نویسد که DM های رمزگذاری شده جدید توییتر برای کاربران تایید شده دارای برخی اشکالات امنیتی است.
  • پا گذاشتن روی پدال EV: هیوندای موتور قصد دارد در 9 سال آینده 2.45 میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری کند تا اکوسیستم خودروهای الکتریکی خود را تقویت کند. جگمیت بیشتر داشتن.

کرانچ روزانه: برای دومین سه ماهه متوالی، میلیون ها مشترک Disney+ Hotstar توسط کریستین هال که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود را کنار گذاشتند.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pSOPkp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *