استارت‌آپ پرداخت‌های فوری بانکی Ivy در دور Seed به رهبری Creandum 7.7 میلیون دلار تضمین کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم استارت‌آپ پرداخت‌های فوری بانکی Ivy در دور Seed به رهبری Creandum 7.7 میلیون دلار تضمین کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Ivy، یک API برای پرداخت‌های بانکی فوری، 7 میلیون یورو (7.7 میلیون دلار) را در دور سرمایه‌گذاری اولیه به رهبری European VC Creandum تضمین کرده است.

کارمزدهای پرداخت و تراکنش می تواند به دلیل شبکه های کارت، دروازه ها و کیف پول هایی که همگی در معاملات آنلاین امروزی دخیل هستند، افزایش یابد. راه حل آیوی این است که به بازرگانان اجازه می دهد پرداخت های بانکی فوری را به معنای واقعی کلمه در صندوق بپذیرند. این بدان معناست که کارمزد تراکنش های «مرد میانی» را می توان به میزان قابل توجهی کاهش داد و سرعت تراکنش را افزایش داد.

در بیانیه ای فردیناند دابیتز، یکی از بنیانگذاران آیوی، گفت: «در ده سال، تریلیون ها دلار از پرداخت ها توسط بانک پرداخت می شود، نه با کارت – تغییر عمده ای از آیوی انجام خواهد شد. در حال حاضر، بیش از 60 کشور در سراسر جهان در حال راه اندازی سیستم های پرداخت فوری هستند که این امکان را فراهم می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 راه برای رفع عدم امکان ارسال چندین سند در واتس اپ در اندروید

API جهانی Ivy در حال حاضر در مناطق اروپا، ایالات متحده، MENA و SEA موجود است.

Simon Schmincke، شریک عمومی Creandum گفت: «پرداخت‌های حساب به حساب تازه شروع شده است. آنچه با بانکداری باز در اروپا آغاز شد، اکنون به یک جنبش جهانی تبدیل شده است و ریل در سراسر جهان به طور فزاینده ای بالغ می شود. با نگاهی به چندین کن قدیمی و همچنین استارتاپ‌ها در این فضا، محصول Ivy به طور قابل توجهی از همتایان خود در تمام معیارهای مرتبط – تبدیل، پذیرش، نرخ موفقیت، بهتر عمل کرد. ما احساس می کنیم که تیم یک پیشنهاد برنده پیدا کرده است.”

رقبای اصلی آیوی طرح های کارتی مانند ویزا و مسترکارت هستند. با این حال، Dabitz به من گفت: “ما در مورد شرکت های A2A به عنوان همتا در این ماموریت مشترک برای دور کردن حجم از طرح های کارت فکر می کنیم.” آیوی همچنین با استارتاپ هایی مانند Volt یا راه حل های A2A مانند Trustly رقابت می کند.

سایر سرمایه گذاران در این دور عبارتند از 10xFounders، ینس لاپینسکی از Angel Invest، فرشتگانی مانند Jeppe Rindom (بنیانگذار/مدیر عامل Pleo)، دانیل کراوس، Jochen Engert و André Schwämmlein (Founders FlixBus)، الیور مرکل (موسس Flink)، کریستین گروب و Matthias Knecht. (بنیانگذاران بیلی)، مارتین بلسینگ (مدیر عامل سابق Commerzbank) و نیکو روزبرگ (قهرمان جهانی F1).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بررسی سلامت GPU در ویندوز

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZwsaXN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *