بازی جدید Black Panther: همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یک جدید پلنگ سیاه این در استودیو کلیف‌هنگر، یک لباس کاملاً جدید تحت پرچم EA در دست ساخت است. پس از چند سال شایعات در سراسر اینترنت، EA بالاخره آن را اعلام کرد پلنگ سیاه بازی، همراه با جزئیاتی در مورد آنچه که باید انتظار داشت.

در حالی که اطلاعات در حال حاضر روشن است پلنگ سیاه ما می دانیم که توسط توسعه دهندگانی که قبلاً این بازی را رهبری می کردند، روی آن کار می کنند سایه موردور سری بازی با چنین شجره نامه ای پشت آن، پلنگ سیاه مطمئناً شانس زیادی برای قرار گرفتن در بین بهترین بازی های ابرقهرمانی در زمان عرضه دارد.

ممکن است مدتی طول بکشد تا اطلاعات بیشتری در این مورد بشنویم پلنگ سیاه، بنابراین در حالی که ما منتظر هستیم، در اینجا همه چیزهایی که تاکنون در مورد بازی فاش شده است. این شامل پیش‌بینی تاریخ انتشار، نگاهی به آنچه در مورد گیم‌پلی گفته شد و همه آخرین اخبار است.

پلنگ سیاه – به تعقیب و گریز

  • چیست؟ بازی بدون عنوان Black Panther از EA
  • کی بیرون میاد؟ TBC
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ TBC
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  iOS 17.3: چگونه محافظ دستگاه سرقت شده را فعال کنیم

پیش بینی تاریخ انتشار بازی Black Panther جدید

تصویر جدید بازی Black Panther

(اعتبار تصویر: EA)

جدید پلنگ سیاه بازی هنوز تاریخ انتشار دریافت نکرده است. در واقع، تنها چیزی که تاکنون می دانیم این است که در حال حاضر در حال توسعه است. با نگاهی به پست اعلام شده از سوی EA، گفته می‌شود که بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و راه طولانی در پیش است. این پست بیشتر بر روی معرفی بازی Cliffhanger به عنوان یک استودیو تمرکز دارد و حتی با فراخوانی از افراد برای پیوستن به این تیم به پایان می‌رسد. با این قضاوت، واضح است که پلنگ سیاه به این زودی منتشر نخواهد شد

جزئیات جدید گیم پلی Black Panther

تا کنون، ما هنوز شاهد گیم پلی بازی جدید نبوده ایم پلنگ سیاه بازی از EA. اطلاعاتی در اطلاعیه بازی وجود دارد که آن را یک بازی اصلی، سوم شخص و تک نفره Black Panther توصیف می کند. در حالی که هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد گیم پلی بازی وجود دارد، حداقل می دانیم که این بازی سوم شخص و اکشن متمرکز خواهد بود. امیدوارم زودتر از اینها بیشتر بشنویم.

یک نکته جالب از پست وبلاگ از سرپرست پروژه کوین استفنز آمده است:

ما به ارائه یک تجربه قطعی و معتبر Black Panther به طرفداران اختصاص داده شده‌ایم و به آنها اختیار و کنترل بیشتری بر روایت خود نسبت به آنچه که در یک بازی ویدیویی داستان محور تجربه کرده‌اند، می‌دهیم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین روتر مش در انگلستان برای خانه های بزرگ

از این، ما روی آن شرط می بندیم پلنگ سیاه دارای انتخاب های داستانی یا شاید چیزی شبیه به سیستم دشمن از بازی های Shadow of Mordor. زمان نشان خواهد داد.

تنظیمات جدید بازی Black Panther

آنچه در مورد جدید می دانیم پلنگ سیاه بازی این است که در واکاندا جریان دارد. دنیای درون بازی Wakanda به عنوان یک “Super Hero sandbox” توصیف می شود. این می تواند بیشتر به معنای یک جهان باز یا چیزی کمی محدودتر باشد. پست وبلاگ فوق همچنین برنامه های Cliffhanger Games را برای Wakanda نشان می دهد:

“همانطور که ما این سفر قابل توجه را آغاز می کنیم، از همکاری با آن هیجان زده هستیم بازی های مارول تا اطمینان حاصل کنیم که همه جنبه های واکاندا، فناوری، قهرمانان و داستان اصلی خود را با توجه به جزئیات و اعتباری که دنیای پلنگ سیاه سزاوار آن است، می سازیم.”

این همه آن چیزی است که در مورد جدید می دانیم پلنگ سیاه بازی تا الان برای نگاهی به برخی از مورد انتظارترین بازی های امسال، ما را بررسی کنید بازی های آینده 2023 صفحه

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Jer
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *