کوچک شدن تک شاخ ها و خجالت سکه های میم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کوچک شدن تک شاخ ها و خجالت سکه های میم
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام و خوش آمدید به Equity، پادکست در مورد کسب و کار استارت آپ ها، جایی که ما اعداد و نکات ظریف پشت سرفصل ها را باز می کنیم.

نمایش دوشنبه ما آخرین اخبار فناوری آخر هفته و آنچه را که در اوایل هفته به تیتر اخبار تبدیل می شود را پوشش می دهد. امروز، ما در مورد سکه های میم، تک شاخ و جدیدترین ها از هند صحبت می کنیم!

  • بازار سهام جهانی هفته را با وضعیت نسبتا خوبی آغاز کرد. همچنین، دنیای ارزهای دیجیتال به لطف یک میم کوین جدید دچار سوء هاضمه می شود.
  • در بخش نظارتی، به نظر می‌رسد که Coinbase در جاهای دیگر در سرزمین صنعت به ایالات متحده می‌پیوندد، کوالکام به خرید می‌رود، IPO لجستیک علی‌بابا بازار هنگ‌کنگ را هدف قرار می‌دهد، و بریتانیا در حال هضم این واقعیت است که یک افسانه محلی قرار است فهرست کند. در ایالات متحده.
  • از آنجا، زمان بررسی برخی اخبار، بد و خوب، از هند فرا رسیده بود.

در این هفته شاهد نتایج جالبی از درآمد خواهیم بود، پس با ما همراه باشید! سهام صبح چهارشنبه باز خواهد گشت!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین پاور بانک برای آیفون 15 پرو

برای رونوشت قسمت ها و موارد دیگر، به Simplecast Equity بروید.

ارزش سهام هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در ساعت 7 صبح PT کاهش می یابد، بنابراین در پادکست های ، ابری، و همه پخش ها مشترک ما شوید. TechCrunch همچنین یک نمایش عالی در مورد رمزنگاری دارد، برنامه‌ای که با بنیان‌گذاران مصاحبه می‌کند، نمایشی که جزئیات چگونگی جمع‌آوری داستان‌های ما و موارد دیگر را ارائه می‌کند!

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/SRXtsq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *