ایلان ماسک ممکن است به طور تصادفی حساب رایتر خود را فاش کرده باشد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ایلان ماسک ممکن است به طور تصادفی حساب رایتر خود را فاش کرده باشد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ایلان ماسک دوشنبه شب عکسی را توییت کرد که نشان می دهد او وارد حساب خود شده است و برای سازندگان محتوا تبلیغ می کند که چگونه می توانند ویژگی های کسب درآمد در توییتر را فعال کنند. متأسفانه برای ماسک، مردم توجه زیادی به این واقعیت نداشتند که او 24.7 هزار مشترک پولی دارد – در عوض، برخی از کاربران متوجه شدند که به نظر می رسد او به حساب دیگری وارد شده است. و پس از بررسی های عمیق تر، به نظر می رسید که این حساب متعلق به @ErmnMusk است، یک حساب کاربری که اکنون حذف شده با نام نمایشی “Elon Test” که از عکس پسر سه ساله ماسک به عنوان آواتار خود استفاده می کند.

آیا این واقعا حساب رایتر ایلان ماسک است؟ ما در ارائه آن ادعای قطعی مردد هستیم (و اگر سعی می‌کردیم از توییتر یا خود ماسک نظر بخواهیم، ​​در پاسخ به سادگی یک مدفوع دریافت می‌کردیم). اما شواهدی وجود دارد که این نظریه را محتمل‌تر از غیرقابل قبول جلوه دادن می‌کند.

بسیاری از توییت‌های موجود در این حساب رایتر احتمالی کاملاً پیش پا افتاده بودند، از جمله توییت‌هایی درباره نداشتن فالوور (آخرین باری که قبل از حذف حساب مشاهده کردیم، از آن زمان تاکنون بیش از 27000 نفر دنبال شده بودند. اوه!). اما برخی از پست ها کمی ناراحت کننده هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مدیر عامل اسپاتیفای می گوید پیشرفت هوش مصنوعی هم واقعاً جالب و هم ترسناک است و ممکن است برای صنعت خلاق خطر ایجاد کند.

هنگامی که مروج بیت کوین مایکل سایلر در مورد ساتوشی – شخصیت مستعار سازنده بیت کوین – توییت کرد – @ErmnMusk پاسخ داد: “آیا دختران ژاپنی را دوست دارید؟”

در توییت دیگری، @ErmnMusk به پستی پاسخ داد که کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda Research، که با سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، مورد تمسخر قرار گرفته بود، پاسخ داد. او در بحبوحه سقوط FTX به میلیاردها دلار کلاهبرداری سیمی مجرم شناخته شد، که باعث شد یکی از کاربران ظاهر الیسون را مسخره کند در حالی که به طور رکیک القا می کند که Bankman-Fried موقعیت میلیاردر خود را برای رابطه جنسی به خطر انداخته است. @ErmnMusk پاسخ داد: “من کتابداران هستم.”

در برخی توییت‌های دیگر، به نظر می‌رسید که @ErmnMusk وانمود می‌کرد که X، پسر دو ساله ماسک X Æ A-XII است که او را X می‌نامد.

در طول سقوط FTX، برایان چسکی، بنیانگذار Airbnb، در توییتی نوشت: «احساس می‌کنیم در یک کلوپ شبانه بودیم و چراغ‌ها تازه روشن شده‌اند». @ErmnMusk پاسخ داد: “کاش به اندازه کافی بزرگ بودم که به کلوپ های شبانه بروم. آنها بسیار سرگرم کننده به نظر می رسند.” در توییت دیگری، @ErmnMusk پست کرد، “من بالاخره در 4 می 3 ساله خواهم شد!”، که با تاریخ تولد واقعی X مطابقت دارد.

آیا ماسک می تواند همه را ترول کند؟ مطمئن. اما فراتر از این واقعیت که این توییت‌ها رفتار عمومی آنلاین ماسک را بازتاب می‌دهند، شواهد بیشتری وجود دارد که نشان می‌دهد این می‌تواند حساب مشعل ماسک باشد. این حساب بلافاصله پس از خرید توییتر توسط ماسک ایجاد شد و طبق گزارش VICE، تصویر X – آپلود شد در 29 نوامبر 2022 — به نظر نمی رسد قبل از این در هیچ جای دیگری آنلاین ظاهر شده باشد (در چند ساعت کوتاه، از آن زمان در سراسر توییتر تکثیر شده است، جایی که بسیاری از کاربران جعل هویت حساب حذف شده را جعل می کنند). برنامه نویس تراویس براون کشید 99 “عکس های فوری پروفایل” از این حساب، که نشان می‌دهد در بیشتر زمان‌های وجود خود از نام “Elon Test” استفاده کرده است، به جز زمانی که از نام “Star Sapphire” استفاده کرده است.

بنابراین، واقعا چقدر بد است که ماسک احتمالاً حساب رایتر خود را لو داده است؟ هی، همه ما آنجا بوده ایم! گاهی اوقات شما به‌طور تصادفی حساب رایتر خود را لو می‌دهید، جایی که به طور متناوب بین نقش‌آفرینی در دوران کودکی و اظهار نظرهای ناخوشایند درباره زنان تغییر می‌کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  معیارهای KPI که در سال 2023 باید دنبال شوند



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MZKWSH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *