گوگل ویژگی های سفر و جستجوی محصول جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم گوگل ویژگی های سفر و جستجوی محصول جدید مبتنی بر را معرفی می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تجربه جستجوی جدید گوگل مبتنی بر هوش مصنوعی، که در ماه می منتشر شد، ممکن است با استقبال متفاوتی روبرو شود. اما غول جستجو اجازه نمی دهد که نقشه راه ویژگی های خود را کند کند.

گوگل امروز قابلیت‌های جدیدی را اعلام کرد که برخی از آن‌ها را قبلاً در کنفرانس I/O خود پیش‌نمایش کرده بود، به سمت Search Generative Experience (SGE) – نام تجربه جستجوی آزمایشی خود – متمرکز بر سفر و خرید.

اکنون، وقتی کاربر در جستجوی Google درباره مکان یا مقصدی سؤال می‌پرسد (مثلاً «آیا این رستوران برای گروه‌های بزرگ خوب است؟»)، یک عکس فوری می‌بیند که اطلاعات را از سرتاسر وب و همچنین نظرات، عکس‌ها و نظرات را گرد هم می‌آورد. جزئیات کسب و کار ارائه شده توسط صاحبان کسب و کار. و هنگامی که آنها در حال خرید یک محصول هستند – مثلاً بلندگوهای – SGE فاکتورهایی را که باید در نظر گرفته شوند همراه با توضیحات محصول، بررسی ها، رتبه بندی ها، قیمت ها، تصاویر و توصیه ها نشان می دهد.

جستجوی هوش مصنوعی گوگل

جستجوی مکان با استفاده از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در جستجوی Google.

این تجربیات رقبای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند You.com و Perplexity AI را تداعی می کند. اما Rany Ng، معاون جستجو، استدلال می کند که آنها به طور منحصر به فردی از داده های اختصاصی Google، از جمله جزئیات بیش از 200 میلیون مکان در جهان و 35 میلیارد لیست محصول، سود می برند.

جستجوی هوش مصنوعی گوگل

جستجوی محصول با SGE

Ng امروز صبح در یک پست وبلاگ نوشت: “با این تجربه بهبودیافته در SGE، بینش های مفیدی به دست خواهید آورد تا شما را در این مسیر راهنمایی کند، بنابراین می توانید زمان کمتری را صرف برنامه ریزی کنید و زمان بیشتری را برای لذت بردن از برنامه هایی که انجام داده اید صرف کنید.” و اگر قبل از سفرهای تابستانی خود نیاز به خرید چیزی دارید که به تحقیقات گسترده نیاز دارد، هوش مصنوعی مولد در جستجو می تواند بسیار مفید باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از بزرگراه ها در نقشه های گوگل در وب، اندروید یا آیفون جلوگیری کنیم

در یک اطلاعیه مرتبط، گوگل به زودی آزمایش جدیدی را به نام افزودن به برگه‌ها راه‌اندازی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد یک نتیجه جستجو را مستقیماً در صفحه‌گسترده درج کنند و آن را با دوستان، خانواده یا هرکس دیگری که ممکن است با آنها همکاری کنند به اشتراک بگذارند.

برای استفاده از هر یک از ویژگی‌های جدید، باید در «آزمایشگاه‌های جستجو» ثبت نام کنید، که محل آزمایش Google برای فناوری‌های جدید مرتبط با جستجو است. در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در ایالات متحده موجود است

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yAzzlP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *