یک سری جدید «تعاملی» استریم Borderlands در راه است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعجب! یک پروژه جدید Borderlands در دست ساخت است، Borderlands EchoVision Live.

توسعه یافته توسط همان تیم پشت سری Silent Hill مرموز: Ascension – «سریال تعاملی» که به طرفداران اجازه می‌دهد تا قانون سایلنت هیل را تغییر دهند – EchoVision Live به طور مشابه یک «سریال استریم تعاملی» خواهد بود، که در آن «مخاطبان از سراسر جهان تعیین می‌کنند که آیا این شخصیت‌های کاملاً جدید از صفر به قهرمانان می‌آیند یا خیر، چگونه با هر یک از قهرمان‌ها، چگونه رفتار می‌کنند، چگونه رفتار می‌کنند. – هر یک از آنها هستند” (با تشکر، PC Gamer).

درست است – طرفداران “تأثیر مستقیم و دائمی بر داستان و شخصیت های Borderlands: EchoVision Live” خواهند داشت، “یک تجربه روایی آشکار که در آن همه مخاطبان درگیر تصمیمات داستانی هستند و به طور جمعی یک نتیجه مشترک را تجربه می کنند”. در اصل Silent Hill: Ascension نیز اینگونه توصیف شده است.

“هشت شکارچی خرک غیرعادی پول نقدی که به سختی به دست آورده‌اند را برای یک تور امن با راهنما در Eden-6 می‌گذرانند – همه هیجان و هیچ خطری وجود ندارد! چه چیزی ممکن است اشتباه پیش بیاید؟ خیلی چیزها به نظر می‌رسد.”

زمانی که گردشگران خود را در شهر پس‌آب Greywater Junction سرگردان می‌بینند، تعطیلات سه هفته‌ای به یک کابوس دائمی تبدیل می‌شود. این افراد بدبخت که از هر طرف توسط قاتل‌ها، راهزن‌ها و برگه‌های کم نخ احاطه شده‌اند، باید بر ترس‌ها و شکست‌های خود غلبه کنند، و با هم از شکست‌ها جلوگیری کنند. ets با نام آنها روی آنها.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Starship Troopers محیطی عالی برای این تیراندازی جدید علمی تخیلی است

در حالی که انتظار می رود سری با تم Silent Hill در سال 2023 عرضه شود، Genvid توسعه دهنده هنوز پنجره انتشاری برای Borderlands EchoVision ارائه نکرده است.

ICYMI، ما همچنین این آخر هفته متوجه شدیم که فیلم سینمایی Borderlands – به‌عنوان شگفت‌انگیز – Borderlands – در 9 آگوست 2024 منتشر خواهد شد.

این بر اساس توییتی است که در حساب رسمی منتشر شده است که نشان می‌دهد این ویژگی پر ستاره – که قرار است کیت بلانشت، کوین هارت، جک بلک، آرینانا گرینبلات، فلوریان مونته‌آنو و جیمی لی کرتیس در آن حضور داشته باشند، تا یک سال دیگر در سینماها عرضه خواهد شد.

کارگردانی این فیلم بر عهده الی راث است، که شاید بیشتر به عنوان بازیگری از علاقه مندان به ترسناک و بازیگر مورد علاقه تارانتینو شناخته می شود، با فیلمنامه ای از راث و The Last of Us و نویسنده چرنوبیل، کریگ مازین، اگرچه این دومی اخیراً سعی کرده از پروژه فاصله بگیرد و گفته است که “نمی تواند ادعای هیچ نوع نویسندگی در Borderlands” داشته باشد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DOylmi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *