بازیکنان پوکمون اسلیپ از یک سوء استفاده از خواب استفاده می کنند و ادعا می کنند که برای هفته ها چرت زده اند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پوکمون خواب کنانی که دستگاه جانبی Pokémon Go Plus+ (54.99 دلار / 50 پوند) را به دست آورده‌اند، از آن برای خوابیدن هفته‌ها استفاده می‌کنند تا جوایزی را دریافت کنند. پوکمون گو.

جدید که خواب شما را ردیابی می کند و برای چرت زدن به شما پاداش می دهد، برای ثبت حداقل 90 دقیقه خواب در روز نیاز دارد. کاربران باهوش 90 دقیقه قبل از اینکه تاریخ را به صورت دستی روی گوشی خود تغییر دهند، قبل از اینکه چرت دیگری را ثبت کنند، آن را ضبط می کنند.

طبق گفته طرفداران پوکمون Reddit TheSilphRoad، به نظر می رسد انجام این کار نسبتاً ساده باشد، زیرا حسگر خواب برنامه صرفاً باید روشن و خاموش شود. پست‌های طرفداران Reddit همچنین دلیل انجام این کار توسط بازیکنان را نشان می‌دهد: یک Pokémon GO Snorlax شایان ستایش. پنج تای آنها، در واقع.

این Nightcap Snorlax که به خاطر کلاه شبانه کوچک و بامزه‌اش به این نام خوانده می‌شود، فقط از قسمت جستجو در پوکمون GO برای کاربرانی که از یک پلاس پلاس برای پیوند دادن داده های خود به یکدیگر استفاده کرده اند برو و پوکمون خواب. ردیابی خواب خود به مدت هفت روز باعث می شود که با یک 1106 CP Komala و یک Snorlax روبرو شوید. علاوه بر این، با اتمام اولین گروه از ماموریت‌ها، یک ملاقات اضافی با Snorlax به شما می‌دهد، با برخوردهای بعدی برای کسانی که خواب خود را برای 14، 21 و 28 روز پیگیری می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  رقیب OpenAI چین Zhipu AI بودجه Meituan را دریافت می کند

این برخوردها همچنین به بازیکنان این شانس را می‌دهد تا برای یکی از این گونه‌های نادر Snorlax براق شوند. مشخص نیست که چقدر رایج است، اما نرخ معمول برای یک برخورد درخشان یک در 520 است.

این به نظر نمی رسد که با هدف اعلام شده بازی هماهنگ باشد. اگر می خواهید سعی کنید بهتر زندگی کنید (و بخوابید). پوکمون خواب، تیم کرک ما از کارشناسان خواب تعدادی را گردآوری کرده است پوکمون خواب نکاتی که به شما کمک می کند بهترین خواب شبانه را داشته باشید. اما مراقب باشید، در حالی که Pokémon Sleep دارد به شما گوش می دهد، صدای گوزهای شما را نیز ضبط می کند.

در جای دیگر بازی ها، Diablo 4 پچ دیگری را به عنوان Season منتشر کرده است 1 شروع می شود، و این یک خبر بد برای جادوگران است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pBlKeA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *